Komen wel meerdere mensen en het is iets boven het huurbedrag wat ik in mn hoofd had maar goed kijken kan altijd
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
, succes!
, ouders wouden hem naar de stort brengen anderhalf jaar terug. Toen kwam hij bij mij te leen en wou ze hem niet terug , mooie tijden gehad met hem ♡ . Heeft bij ouders veel puin gezogen , hij maakte megaa herrie en was net weer stiller geworden

PureSG schreef:Succes bij de bezichtiging WinSel!
Koelkast staat zo inderdaad beter Rebecca, fijn dat je nu je billen niet meer brandt!
Nog maar 15 dagen tot ik de sleutel krijg!
). Voor degenen die graag willen zien wat het is stuur maar even een pb. Zet nu liever nog niks openbaar, maar ben nu al zeeeer enthousiast!!
Nynke1 schreef:Spannend PureSG!!!
Na een ontzettend klote week waarin van alles mis ging en tegen zat, ga ik dinsdag weer een huis bekijken. Een beneden appartement. Deze keer niet in Brabant maar in Gelderland (ben gelukkig flexibel). Voor degenen die graag willen zien wat het is stuur maar even een pb. Zet nu liever nog niks openbaar, maar ben nu al zeeeer enthousiast!!
lor1_1984 schreef:_sharonnn schreef:Woehoe volgend jaar mag ik een huisgenootje van m'n vriend![]()
Ik ga door (ik ben de naam van de Bokker vergeten) voor een Brits korthaar sparen, ik vind ze zo leuk!
Mandyy bedoel je denk ik.
En goede keuze, Britjes zijn geweldig.
Rebecca schreef:Spannend dames!!
Jaarmarkt en kermis tot maandag , dichtbij centrum wonen is dan best kak
[ [url=m/rWVEOW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Anno half 10 erna stond het gras ook vol , stel asociale idioten. Als er brand is in de 2 blokken kan de brandweer niks door al die auto's pff
, ken iemand die woont precies op kermisterrein. Ach 1 keer per jaar