Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nozidia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 17:28

Sem_ schreef:
Heeft iemand nog een Zalando kortingsbon die niet wordt gebruikt? :D

Ik! 10 euro korting, wel bij een minimum besteding van 50 euro. :)

Sem_

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 17:35

Zou je die mij willen PB'en? :D

Nozidia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 17:50

Ja! :)

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 17:50

Dankje! :)

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 18:52

Hmm, Primark viel wat tegen. Heb alleen maar kettingen, haar prut en 1 topje gekocht :+

Wel hadden ze pumps met die Steve Madden bloemen print! Heeeel ver terug in het topic hadden we het daar eens over. Primark dus voor €12 :) ik wou ze eerst meenemen, tot ik me bedacht dat ik gewoon never op hakken loop. Stiekem heb ik nu toch wel spijt want ze waren prachtig, maar ik zou ze gewoon ook niet aan doen :+ lastige ik.

Verder nog een licht blauwe blazer van Berska en dat was m'n shopping dag :)

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 18:56

Jammer dat primark tegen viel! Kan je die schoenen niet gewoon terug gaan halen?

Frieskee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 19:21

Ja idd jammer dat de primark tegen viel , ik wou zo graag een keer veel zomerkleding gaan inslaan.. en nog wat broeken..
Ik had ook van iemand gehoord dat de broeken van de primark ontzettend tegen vallen in kwaliteit. Iemand hier ervaring mee?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 19:26

Ik vraag me af, waarom heeft de Primark eigenlijk geen site?

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 19:27

Heb 1 broek van de primark heb hem nu een aantal maanden maar hij is nog altijd goed hoor! Draag hem wel niet overdreven vaak.. Meestal om de 2 weken anders komen mijn andere broeken niet aan de beurt

Frieskee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 19:29

[***] schreef:

ja idd echt slecht.. Niet bij iedereen zit een primark in de buurt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 19:31

Bij ons is er dus geen Primark in de buurt, dus dat is altijd ver rijden. En het is er meestal ook hartstikke druk. Als ze nou een site hebben net als de H&M, zou ik er ook kleren kunnen kopen zonder belachelijk ver te rijden. Daarnaast denk ik dat ze met de verkoop d.m.v. een site ook pittig veel verdienen, aangezien het er altijd al zo druk is!

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 19:36

Ik ben al lang blij dat ik niet meer bij een Primark in de buurt woon. Gevaarlijk, Oxford Street op een kwartiertje lopen van de uni :')

Maar heb er eigenlijk niet veel gekocht, want voelde me er uiteindelijk nooit zo lekker bij, ivm. de werkomstandigheden van hun fabrieksmedewerkers. Probeer me nu een beetje in te lezen voordat ik iets bij een winkel koop, maar studenten budget + proberen fair in te kopen brengt me vaak in een dilemma.. Iemand die dit herkent? Hoe doen jullie dat?

Verder zijn mijn aankopen nu alleen maar praktisch geweest de afgelopen weken: sport kleding, goede regenjas en een nieuwe backpackersrugzak :D

Lynaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 19:50

[***] schreef:

Dat houdt de kosten zo laag van de primark, asos is trouwens wel een verkooppunt online die primark kleding verkoopt.

Imke1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 19:59

ManonGrr schreef:
ik lees al een tijdje mee en ik vraag me nu iets af: waar bestellen jullie het liefst? Ik ben op zoek naar leuke slippers/sandalen maar ik ben de sites van o.a. zalando en wehkamp en c en a een beetje zat..

Sacha heeft een paar hele leuke sandaaltjes :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 21:10

Lynaro schreef:
[***] schreef:

Dat houdt de kosten zo laag van de primark, asos is trouwens wel een verkooppunt online die primark kleding verkoopt.

Asos verzendt geen Primark kleding naar Nederland, net zoals ze geen NARS make-up verzenden naar NL ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 21:10

Dirndl schreef:
Ik ben al lang blij dat ik niet meer bij een Primark in de buurt woon. Gevaarlijk, Oxford Street op een kwartiertje lopen van de uni :')

Maar heb er eigenlijk niet veel gekocht, want voelde me er uiteindelijk nooit zo lekker bij, ivm. de werkomstandigheden van hun fabrieksmedewerkers. Probeer me nu een beetje in te lezen voordat ik iets bij een winkel koop, maar studenten budget + proberen fair in te kopen brengt me vaak in een dilemma.. Iemand die dit herkent? Hoe doen jullie dat?

Verder zijn mijn aankopen nu alleen maar praktisch geweest de afgelopen weken: sport kleding, goede regenjas en een nieuwe backpackersrugzak :D

Ik ken het.. Ik ben zo tegen kinderarbeid e.d maar ik merk dat het gewoon eigenlijk onmogelijk is om op mijn studentenbudget eerlijke kleding te kopen. Heb het dus een beetje laten varen... Zodra het budget er wel weer is ga ik ook absoluut weer fair kopen :=

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 22:07

Mijn aankopen van vandaag. Het is al best donker dus heb me best gedaan de foto's wat te verlichten :+

Het gehaakte ding is van de Primark en het jasje van de Berska. Had niks gepast, achteraf accentueert dat gehaakte ding precies verkeerd. Ik lijk veel breder dan ik ben :+ maar rechts met het jasje is dat weer opgelost. Jasje heeft zo'n mooie ijs blauwe kleur :* Beetje slecht te zien op de foto maar ben er zo blij mee.

http://nl.tinypic.com/r/rss8jm/8

En deze twee kettingen van de Primark, vind vooral de linker echt prachtig :D

http://nl.tinypic.com/r/9geuex/8

En nog een grote make-up tas. Ideaal voor op vakantie. Past mijn make-up tas in, mijn borstels en al het andere nodige spul. Niks meer los slingerend in de koffer :D en twee kleine riempjes.

http://nl.tinypic.com/r/a4bjh1/8

En ik bedenk me net dat ik mezelf eigenlijk een koop verbod had opgelegd :o

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 22:14

Nou, ik vind dat gehaakte ding over dat topje juist harstikke leuk. Ook zonder jasje!
Correct me if i'm wrong, maar een beetje breder zal bij jou zo te zien geen wereldramp zijn( positief bedoelt!) :) Je kettingen vind ik ook heel tof :j

En koopverboden zijn alleen maar slecht voor de economie, moeten we ook niet hebben toch? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 22:15

Ik vind helemaal niet dat je breed lijkt hoor. :n Leuke dingen, naar welke Primark ben je geweest?

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 08:12

zillionke schreef:
[***] schreef:

ja idd echt slecht.. Niet bij iedereen zit een primark in de buurt.

Maar vrijwel iedereen is bereid om ervoor te reizen.
Ze hebben geen site omdat dat voor hen meer kost dan het oplevert. Hetzelfde met reclame en catalogi.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 08:58

Ik vindt je ook helemaal niet breed lijken in dat gehaakte blousje! En met dat blazertje erop is het super leuk!

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 09:51

super leuk dat gehaakte ding!

19 augustus krijgen wij hier ook een Primark in Enschede :) De ene helft van de mensen die ik ken is enthousiast, de andere helft wil hem het liefste platbranden :P

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 10:02

Thanks dames, zit dan vast tussen m'n oren, maar wij zouden geen vrouwen zijn als we niks aan onszelf op te merken hebben :+

Jaa idd ben zo benieuwd naar de Primark in Enschede. Lekker dichtbij :D ik hoor ook veel verschillende meningen. Ben vooral benieuwd hoe groot het wordt. De Bijenkorf was namelijk echt huuuuge.

OdiEtAmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 10:16

Hier in Groningen komt geloof ik ook een Primark in het gebouw van de Bijenkorf.

Ik heb liever de Bijenkorf. -O-
Primark vind ik leuk eens in de zoveel tijd... Maar hoef ik echt niet om de hoek.

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 10:49

Sinds de Primark hier vlakbij zit ben ik er amper nog geweest :P .