Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
iirrssjjee schreef:Ik snap je reactie lor1, maar je kan dit toch niet blijven controleren?
Als iemand anders jou mailt dat diegene slakken wil hebben en ze alsnog opeet?
Shirley schreef:Dat is met elk dier zo ...
Dus jij zou je kat ook aan iemand meegeven die er een bontmuts van wil maken (bijvoorbeeld) ?
't Is niet omdat het "maar" slakken zijn, dat iemand niet veel van zo'n diertje kan houden als huisdier
Jolien87 schreef:Zo'n vermoeden heb ik ook.
In de hoop dat ik wellicht aan mezelf zou twijfelen en vooral niet moeilijk wilde doen.
Enfin, ze reageerde al vrij snel dat ze zich dan waarschijnlijk vergist had. Maar ze wilde de pads toch nog wel graag hebben.
Tallie1979 schreef:Toch upc maar even gebeld. Er staat een blokkade op mijn mail omdat ik slachtoffer ben geworden van phishing.
Wel potverdorie! Ik ben juist iemand die nooit bestanden opent en ik verander regelmatig mijn wachtwoorden!
En ik open alleen als ik thuis op mijn beveiligde netwerk zit!
Dus nu krijg ik een brief waarna ik er weer in kan, duurt weer zoveel dagen natuurlijk!
Kirsha schreef:Heb je dat dan niet nagevraagd, of hij simlock-vrij was? Had je een ritje bespaard
Shirley schreef:Dat is met elk dier zo ...
Dus jij zou je kat ook aan iemand meegeven die er een bontmuts van wil maken (bijvoorbeeld) ?
't Is niet omdat het "maar" slakken zijn, dat iemand niet veel van zo'n diertje kan houden als huisdier
Gini schreef:Ook weer dubbel gevoel.
Ben ik via (Belgische) kapaza in onderhandeling over iets wat mijn moeder wilt.
Na elk drie mailtjes over en weer, krijg ik nu pas te horen dat het vanuit Nederland verzonden moet worden. Op kapaza hadden ze een Belgische grensstad als locatie aangegeven.
Baal een beetje, want de verzendkosten gaan dan uiteraard ook weer omhoog. Het is wel een vriendelijk persoon, dus zien wat er nog te regelen valt.
Maar tip voor de Nederlandse verkopers die verkopen op Belgische sites: zet meteen in je eerste mail dat je van Nederland bent.