Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

iirrssjjee

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 12:01

Ik snap je reactie lor1, maar je kan dit toch niet blijven controleren?
Als iemand anders jou mailt dat diegene slakken wil hebben en ze alsnog opeet?

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 12:14

Dat is met elk dier zo ...
Dus jij zou je kat ook aan iemand meegeven die er een bontmuts van wil maken (bijvoorbeeld) ?

't Is niet omdat het "maar" slakken zijn, dat iemand niet veel van zo'n diertje kan houden als huisdier :?

Pearlx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 12:18

iirrssjjee schreef:
Ik snap je reactie lor1, maar je kan dit toch niet blijven controleren?
Als iemand anders jou mailt dat diegene slakken wil hebben en ze alsnog opeet?

Ik neem aan als je een opvang bent, dat je dan ook controleert waar de diertjes terecht komen. Ik krijg ook regelmatig de vraag een foto van de kooi/bak te sturen waar het diertje in komt als ik er een van iemand wil overnemen.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 12:21

Shirley schreef:
Dus jij zou je kat ook aan iemand meegeven die er een bontmuts van wil maken (bijvoorbeeld) ?

't Is niet omdat het "maar" slakken zijn, dat iemand niet veel van zo'n diertje kan houden als huisdier :?

Nee...
Dat bedoel ik niet.
Ik zou het ook niet meegeven aan zo iemand.
Maar als zo iemand het er niet bij zegd, kan die persoon heel veel beloven, maar het niet nakomen.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 12:25

Inderdaad, de enige manier om er zeker van te zijn, is alles zelf houden :j

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 12:27

Shirley schreef:
Inderdaad, de enige manier om er zeker van te zijn, is alles zelf houden :j

Dan begrijpen we elkaar nu :D.

Nu weer ontopic

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 12:38

Alja schreef:
ik kan ook inloggen en er is net ook gewoon geld bij geschreven :)

o kreeg een scherm ervoor met melding dat het niet uitgevoerd kon worden en later uitgevoerd werd ivm storing... en ik het niet meerdere malen moest versturen want dan gingen er meerdere keren geld af

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 12:39

oh dat was gisteren al geloof ik dat ik dat gelezen had :)

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 12:57

Nou weer wat spulletjes erop gezet ben benieuwd wat voor biedingen en alles er weer gaan komen. Vind de mp app trouwens wel heel handig net voor het eerst gebruikt.

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 13:37

Rabobank heeft vannacht onderhoud gepleegd aan het systeem, vorige week werd ik daarvan al op de hoogte gesteld in mijn rabo berichten. Dus wellicht was je net even te vroeg vanmorgen unihorses.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 13:46

Ik heb nergens last van met Rabobank! Mijn salaris is netjes gestort en heb ook al geld overgemaakt

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 15:16

Vorige week plaatste ik hier een bericht over een koper die de hele stapel Ankypads en twee Stripe-ins wilde overnemen.
Terwijl ik op het geld aan het wachten was, kreeg ik een bericht van een geïnteresseerde die graag twee Anky's wilde overnemen waar ze al lang naar op zoek was.
Ik liet haar weten dat de advertentie reserveerd was en dat ik wachtte op iemand die het geld zou overmaken waarop ze reageerde 'ah toe, ik heb het geld bij me'.
Nogmaals gereageerd dat ik het niet netjes vind om te wachten op een betaling en dan toch de pads aan iemand anders te verkopen.
Enfin, degene die de stapel zou overnemen liet niks meer horen en had blijkbaar ook geen geld overgemaakt dus ik mailde net de andere geïnteresseerde dat de pads weer beschikbaar waren en dat ze de twee pads die ze graag wilde alsnog kon overnemen, waarop ze reageerde met de vraag: '2 voor €35,- toch?'
Dus ik heb maar terug gemaild dat ik me niets kan herinneren van een speciale prijs en dat ik de prijzen in de advertentie aanhoud.
Ik vraag me dan toch af waar ze die informatie vandaan haalt. Ik heb zelfs mijn advertentie nog gecheckt of ik er soms iets in had gezet over een speciale prijs wanneer iemand meerdere pads wil kopen voor het geval ik dat was vergeten, maar dat was ook niet het geval. :?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 15:20

Misschien probeerde ze er zelf een speciaal prijsje van te maken in de hoop dat ze ermee weg kwam? :+

Pearlx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 15:20

Misschien onder het motto "altijd het proberen waard?"

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 15:27

Zo'n vermoeden heb ik ook.
In de hoop dat ik wellicht aan mezelf zou twijfelen en vooral niet moeilijk wilde doen. ;)
Enfin, ze reageerde al vrij snel dat ze zich dan waarschijnlijk vergist had. Maar ze wilde de pads toch nog wel graag hebben. :)

Pearlx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 15:29

Jolien87 schreef:
Zo'n vermoeden heb ik ook.
In de hoop dat ik wellicht aan mezelf zou twijfelen en vooral niet moeilijk wilde doen. ;)
Enfin, ze reageerde al vrij snel dat ze zich dan waarschijnlijk vergist had. Maar ze wilde de pads toch nog wel graag hebben. :)

Misschien heeft ze met meerdere mensen contact gehad over pads en heeft ze zich even vergist.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 15:33

Dat zou heel goed kunnen.
Ik heb ook gewoon netjes geantwoord dat ik gewoon de prijzen in de advertentie aanhoud. :(:)
Ik ben allang blij dat ze interesse in de pads heeft.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 15:35

Toch upc maar even gebeld. Er staat een blokkade op mijn mail omdat ik slachtoffer ben geworden van phishing.

Wel potverdorie! Ik ben juist iemand die nooit bestanden opent en ik verander regelmatig mijn wachtwoorden! :(

En ik open alleen als ik thuis op mijn beveiligde netwerk zit!

Dus nu krijg ik een brief waarna ik er weer in kan, duurt weer zoveel dagen natuurlijk! :(

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 16:17

Tallie1979 schreef:
Toch upc maar even gebeld. Er staat een blokkade op mijn mail omdat ik slachtoffer ben geworden van phishing.

Wel potverdorie! Ik ben juist iemand die nooit bestanden opent en ik verander regelmatig mijn wachtwoorden! :(

En ik open alleen als ik thuis op mijn beveiligde netwerk zit!

Dus nu krijg ik een brief waarna ik er weer in kan, duurt weer zoveel dagen natuurlijk! :(

Zo dat is zwaar balen zeg!

Hier al weer een aantal spullen verkocht via fb aan jawel stalgenoten haha gebeurt erg vaak als ik er wat opzet volgende x maar eerst daarop en dan pas mp scheelt een hoop werk!

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 17:22

Ook weer dubbel gevoel.
Ben ik via (Belgische) kapaza in onderhandeling over iets wat mijn moeder wilt.
Na elk drie mailtjes over en weer, krijg ik nu pas te horen dat het vanuit Nederland verzonden moet worden. Op kapaza hadden ze een Belgische grensstad als locatie aangegeven.
Baal een beetje, want de verzendkosten gaan dan uiteraard ook weer omhoog. Het is wel een vriendelijk persoon, dus zien wat er nog te regelen valt.
Maar tip voor de Nederlandse verkopers die verkopen op Belgische sites: zet meteen in je eerste mail dat je van Nederland bent. :+

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 18:00

Kirsha schreef:
Heb je dat dan niet nagevraagd, of hij simlock-vrij was? Had je een ritje bespaard :o

natuurlijk wel, stond en in de adv, en daar nog gevraagd.
zelfs bij terugbrengen beweerde ze dat ie wel simlockvrij was.

maar was ie toch echt niet

Kreeg meer pb's met goedkope toestellen, dankjewel daarvoor.
ik had idd ook gekeken naar de klone's, Echter zijn we echt opzoek naar een goedkoop toestelletje, en het liefst 2e hands ivm de prijs. En die galaxy ace en young etc staat er op voor 40-50 euro
Laatst bijgewerkt door Donna89 op 31-03-14 18:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 18:02

Shirley schreef:

+1 als je van een dier houd dat is toch het belangrijkste of het nou een slak,kat,slang,hond of papegaai is dat maakt toch niet uit?
Gini schreef:
Ook weer dubbel gevoel.
Ben ik via (Belgische) kapaza in onderhandeling over iets wat mijn moeder wilt.
Na elk drie mailtjes over en weer, krijg ik nu pas te horen dat het vanuit Nederland verzonden moet worden. Op kapaza hadden ze een Belgische grensstad als locatie aangegeven.
Baal een beetje, want de verzendkosten gaan dan uiteraard ook weer omhoog. Het is wel een vriendelijk persoon, dus zien wat er nog te regelen valt.
Maar tip voor de Nederlandse verkopers die verkopen op Belgische sites: zet meteen in je eerste mail dat je van Nederland bent. :+

Balen :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 18:23

@Gini: vraag of ze het kan verzenden vanuit een belgisch kialapunt? Zo heb ik dat ook gedaan met Tyrcanol een tijdje terug, het scheelt echt een hoop in verzendkosten en je hebt beiden wat je wil: jij het spul voor een aangename prijs en zij het geld.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 18:28

Kiala had ik ook al voorgesteld, maar de verkoper heeft geen printer thuis.
Het is dat mijn moeder het graag wilt, anders had ik al lang gezegd 'lamaarzitte'. :o

Kmbrly

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 20:15

Gini schreef:
Kiala had ik ook al voorgesteld, maar de verkoper heeft geen printer thuis.
Het is dat mijn moeder het graag wilt, anders had ik al lang gezegd 'lamaarzitte'. :o

Van waar ergens want ik woon ook in België ... anders kunnen we ms wel iets regelen :)