Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Choce schreef:Hier ook nog geen kerstboom, moet nog steeds halloweenspullen opruimen![]()
Gefeliciteerd met je baan purny en jij met je vaste contract Jolien!![]()
Toen ik een vast contract kreeg was het bedrijf binnen een half jaar failliet. Niks meer te vinden in mijn sector en doe nu ongeschoold werk. Ben erover na aan het denken om om te scholen, maar ze hebben eigenlijk overal wel een overschot aan mensen
Alexandra__ schreef:Choce schreef:Hier ook nog geen kerstboom, moet nog steeds halloweenspullen opruimen![]()
Gefeliciteerd met je baan purny en jij met je vaste contract Jolien!![]()
Toen ik een vast contract kreeg was het bedrijf binnen een half jaar failliet. Niks meer te vinden in mijn sector en doe nu ongeschoold werk. Ben erover na aan het denken om om te scholen, maar ze hebben eigenlijk overal wel een overschot aan mensen
In de zorg is altijd werk (:
Maar ik vind een neppe net zo knus! 
En dan vorige week de kerstmuziek in de winkels in Londen en de veriichting op Oxford street
En hier in Cambridge zijn de lichtjes ook al aan en staat de kerstboom op het plein. Ook de winkels zijn al in kersstemming, dus alles werkt hier mee. Heeriljk. Ze zijn al begonnen na Halloween. 

Alexandra__ schreef:Leuk magda, ga je ook nog een grote opzetten? Goed excuus van je verlengsnoer hahaha
even een leuk dienblaadje neerzetten enzo 

alleen woon ik sinds dit jaar samen en vriendlief wil wel heel degelijk ballen... Dus we doen half-half. En dan ga ik bij mijn ouders thuis gewoon helemaal los!