Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nant schreef:Ik moet niet op WAP kijken. Ik moet niet op WAP kijken. Ik moet niet op.......
Ik zie al weer mensen die ik wil schrijven, gewoon omdat ze mij interessant lijken, maar ik heb op dit moment al 3 penpalls (waarvan 1 gevangene) misschien dat ik er een paar een kerstkaartje stuur
MyHorseGirl schreef:Ik zit er nog steeds over na te denken of ik een gevangene wil schrijven ja of nee en of dit past in m'n (toch wel beetje) drukke leven. Het lijkt me wel heel erg fijn om iemand te helpen en op te kunnen vrolijken door het schrijven van brieven. Volgens mij maak je hun daar zo blij mee, zouden wij bijna niet voor kunnen stellen.
Zou ook graag die documentaire willen zien. Net gekeken op uitzending gemist, maar hij stond er nog niet tussen. Als iemand 'm gevonden heeft en de link hier zou willen plaatsen, heel graag.
SteffiiY schreef:Nant schreef:Ik moet niet op WAP kijken. Ik moet niet op WAP kijken. Ik moet niet op.......
Ik zie al weer mensen die ik wil schrijven, gewoon omdat ze mij interessant lijken, maar ik heb op dit moment al 3 penpalls (waarvan 1 gevangene) misschien dat ik er een paar een kerstkaartje stuur
Haha Nant in deze fase zit ik ook
Had gister bijna een nieuwe geschreven..