Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hutcherson schreef:Ik wil morgen naar de Efteling want ik wil dat ooit meemaken in de sneeuw. Maar ik erger me dat er dan sneeuw ligt en t allemaal niet zo makkelijk bereikbaar is, maar ik wil naar de Efteling in de sneeuw.
Siggislief schreef:Ik verwacht hier Vrijdag ook complete chaos...13mm over de hele dag heen..
En ik vertik het om de auto te pakken en naar het bos te gaan met mijn ambulante Begeleider.

Suzanne F. schreef:Hutcherson schreef:Ik wil morgen naar de Efteling want ik wil dat ooit meemaken in de sneeuw. Maar ik erger me dat er dan sneeuw ligt en t allemaal niet zo makkelijk bereikbaar is, maar ik wil naar de Efteling in de sneeuw.
Zou het niet doen. Bijna alles is dicht. Zelfs sprookjesbos.
Hutcherson schreef:Ik wil morgen naar de Efteling want ik wil dat ooit meemaken in de sneeuw. Maar ik erger me dat er dan sneeuw ligt en t allemaal niet zo makkelijk bereikbaar is, maar ik wil naar de Efteling in de sneeuw.
F_T schreef:pjer schreef:Naar is dat altijd het Sanano. Met tegenzin naar je werk is al naar maar helemaal als het de laatste weken zijn.
Hier kleine ergernis, ik had eindelijk weer eens een topic aangemaakt, maar omdat er een menpaard op de foto staat is het gelijk weer naar het verdomhoekje van bokt geveegd.
Ik kan hem ook niet vinden, ben net bij alle actieve onderwerpen gaan kijken en zie hem niet,
Heb je een linkje?
MizzMontana schreef:Froukje_J schreef:Ik ben klaarwakker het sneeuwt hier echt heel erg hard...berichten zijn bijgesteld van 3-7 cm naar 10-15 cm
Oh echt zoveel? Waar heb je dat gelezen?