Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-24 15:17

Kirrietje schreef:
Chickyy schreef:
Vorige week strandde mijn relatie, dit weekend kwam ik erachter dat ie ook nog is vreemdgegaan.. En nu is meneer van de aardbodem verdwenen, krijg nergens een reactie op, er kan nog geen sorry of iets van een uitleg vanaf.. Voor hem is een heeeele grote plek in de hel weggelegd :r

Jeetje wat poedersuiker, snap dat je excuus en verhaal wilt maar geloof me, en ik spreek helaas uit ervaring, dat gaat niet helpen met verwerken.
Lekker blokkeren en verwijderen die handel en nooit meer naar om kijken, je verdient 100x beter :j :+:

Klopt, had m al geblokkeerd, maar de mail negeert ie nu dus ook. Voelt heel onaf nu, maar weet dat ik verder moet en dat ie niks waard is..

Sterkte Marlinde, ziet er heel onhandig uit!

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-24 15:31

Ik wacht op zorg en heb zojuist bevestigd gekregen dat de wachtlijst 56 weken is. }:0

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-24 15:33

Kana schreef:
Ik wacht op zorg en heb zojuist bevestigd gekregen dat de wachtlijst 56 weken is. }:0

Oh beter dan heel lang...

Ongeloof toch zeg :n

Chickyy sterkte ermee.

Marlinde
Wat vervelend. Hopelijk geeft het wel de nodige info

Sintara

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-24 15:35

Kana, bel even naar je zorgverzekeraar. Soms kunnen zij helpen met de wachtlijst

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-24 15:37

Mijn pedicure die mij pijn gedaan heeft met de vijl (zo'n elektrische) vervolgens er niks van gezegd heeft (terwijl het aan het bloeden was) en ik kijk net en heeft ze het ook niet eens netjes afgewerkt. :\

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-24 15:40

Is het regulier dat mensen die op je dieren gaan passen tijdens je huwelijksreis al de dag voor je trouwdag willen komen en blijven overnachten tot je daadwerkelijk op huwelijksreis gaat (of eigenlijk tot je terug bent)? Ik merk dat ik dit heel lastig vind en 101 reden bedenk om ze vriendelijk te verzoeken tussendoor anderhalve dag naar huis te gaan (ja, lange reistijd maar ik betaal met liefde alle benzine of overnachting) zonder ze voor het zere been te stoten want ze zijn super lief dat ze willen oppassen zodat wij weg kunnen...maar na mn huwelijk wil ik gewoon even op een wolk zitten...

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-24 15:45

MarlindeRooz schreef:
Moet ik nog uitleg geven? :+
[ [url=m/nSzzyI.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ze zitten ook op m’n haar / hoofd en op mn benen. -O-

Graag. WTF?

Kirrietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-24 15:45

Hutcherson schreef:
Is het regulier dat mensen die op je dieren gaan passen tijdens je huwelijksreis al de dag voor je trouwdag willen komen en blijven overnachten tot je daadwerkelijk op huwelijksreis gaat (of eigenlijk tot je terug bent)? Ik merk dat ik dit heel lastig vind en 101 reden bedenk om ze vriendelijk te verzoeken tussendoor anderhalve dag naar huis te gaan (ja, lange reistijd maar ik betaal met liefde alle benzine of overnachting) zonder ze voor het zere been te stoten want ze zijn super lief dat ze willen oppassen zodat wij weg kunnen...maar na mn huwelijk wil ik gewoon even op een wolk zitten...

Euh nee ik snap je wel, wellicht een hotelletje laten boeken? En kunnen ze niet pas komen als jij weg bent? Dan hoeven ze ook niet heen en weer.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-24 15:46

Niks is "regulier" Alles is wat jij met de ander afspreekt.
101 redenen? Niks daarvan. Gewoon eerlijk zijn. "Ik heb liever niet dat..... dus ik vezoek je om ....."

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-24 16:25

MarlindeRooz schreef:
Tot morgen 10:30. :=

Maar het valt tot nu toe mee. Ik kan er wel de humor van inzien.

‘S nachts moeten er ook nog slangetjes in m’n neus en eentje om m’n vinger

Als je 's nachts niet vast wilt draaien in de bedrading, dan kun je een legging aantrekken. En een hemdje om alle toeters en bellen rondom het borstgebied bij elkaar te houden. Anders schiet het kastje ook nog van links naar rechts en misschien wel los. Moest je naar Zwolle, trouwens? Daar moest ik indertijd naar toe.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-24 16:26

Ja Zwolle! En ik doe een slaaponderzoek!

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-24 16:56

Hutcherson, nee. Zeker na je bruiloft niet := dan is het toch niet zo gek dat je niemand in je huis wilt hebben behalve je kersverse partner?

-
Was even gesprekken terug aan het lezen, want zo ben ik. En toen stuurde die persoon toevallig net een berichtje en kreeg dus direct blauwe vinkjes. Wat poedersuiker. :+

vikawiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-24 17:06

Heftige middag gehad, begin van de middag was mijn kat opeens half verlamd :( vanochtend nog niets aan de hand en vanmiddag wilde hij uit z'n favoriete stoel springen en dat lukte hem niet, hij kon alleen maar slepen met z'n achterpoten. Met spoed de dierenarts gebeld en heengegaan, het bleek een bloedklont die ervoor zorgde dat er geen bloed meer naar z'n poten kon. Ze konden niks meer voor hem doen ;(
Ik heb maar chocola gehaald en ga m'n verdriet weg eten

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-24 17:20

vikawiek schreef:
Heftige middag gehad, begin van de middag was mijn kat opeens half verlamd :( vanochtend nog niets aan de hand en vanmiddag wilde hij uit z'n favoriete stoel springen en dat lukte hem niet, hij kon alleen maar slepen met z'n achterpoten. Met spoed de dierenarts gebeld en heengegaan, het bleek een bloedklont die ervoor zorgde dat er geen bloed meer naar z'n poten kon. Ze konden niks meer voor hem doen ;(

Aahhh sterkte das niet fijn!

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-24 17:22

vikawiek schreef:

Och wat verdrietig ;( heel veel sterkte :knuffel:

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-24 17:32

vikawiek schreef:

Heel veel sterkte! :(:) :knuffel:

En succes met het slaap onderzoek, MarlindeRooz.
Paar jaar geleden ongeveer hetzelfde gehad nog nooit zo'n rot nacht gehad met dat ding aan mijn lijf.
Hopelijk slaap jij wat beter ermee.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-24 17:36

Heel veel sterkte Vikawiek, wat verdrietig zo ineens :(:)

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-24 17:38

Wat verdrietig Vikawiek.
Aan zo'n bloedklonters is helaas niks te doen.
Veel sterkte :(:)

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-24 17:39

Heh bah vikawiek, zo plotseling.
Heel veel sterkte :knuffel:

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-24 17:40

Sterkte Vikawiek.

En succes Marlinde.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-24 17:42

Ach wat sneu, sterkte!

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-24 17:44

Vikawiek heel veel sterkte.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-24 17:50

Sterkte Vikawiek en ook Ghostattack nog sterkte!

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-24 17:54

vikawiek schreef:

Sterkte :knuffel:

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-24 17:56

vikawiek schreef:

Ach, arm dier.... |( En natuurlijk ook heel verdrietig voor jou. :knuffel: