Ik ben blij en doe een dansje omdat het me gelukt is om mijn ebook online verkoopbaar te zetten zonder enige kennis van dat soort media en online dingen
Marcella
Geplaatst: 15-01-25 20:41
luuntje schreef:
Kippies voeren met droge voeten Marcella.
En de kippen hebben drogere voeten daar. Trouwens in de hele ren plus ontlasting zag er beter uit.
Had als bedankje 8 eitjes.
Nadeel kost nu meer moeite om binnen te komen.
Siggislief
Geplaatst: 15-01-25 22:51
Dat mijn Dyson Hot & Cold weer goed werkend is, heb er een nieuwe filter ingeplaatst. (Het is al een aantal jaar geen nieuwe filter in gegaan, en liet ook nu pas weten dat er iets nieuws in moest)
Zebrastreep
Geplaatst: 15-01-25 23:16
Nieuwe mountainbike opgehaald vandaag
Gisteren gehoord dat ik op plek 1 sta voor een huis , en mag gaan bezichtigen.
En leuke vooruitzichten de komende dagen. Morgen met collega/beste vriendin kijken bij een theater voorstelling van haar zoon. Mijn zusje gaat mee en een deel van haar fam. Dus super gezellig. Vrijdag met mijn andere beste vriendin naar een dierenshow, en ik ben gek op cavia's en die zijn er in overvloed. Zaterdag met mijn moeder even naar Duitsland voor boodschappen en om even te shoppen. Zondag hopelijk even een ritje op de fiets en nog met een vriendin uit eten en naar de film.
Mijn dochter wilde al heel lang gaatjes in haar oren en vandaag was dan eindelijk de dag dat ze erin zijn gegaan. En ze was zo dapper, ze heeft geen kik gegeven.
Onze stagiair wil na haar stage, tijdens haar scriptieperiode, bij ons blijven! En na diplomering volledig zelfstandig. Ik ben blij nadat we al ruim een jaar vacature hebben.
Alles voor de assessment van het eerste semester ingeleverd Ik moet nog van 3 vakken feedback inleveren, maar dat heeft niemand nog ontvangen, dus ligt buiten onze controle om. Gewoon dik 20 uur voor de deadline Ik ga slapen
dat ik de stap heb gezet om terug te gaan sporten. Vandaag een schema gekregen de oefeningen allemaal al een keer gedaan. Heb er zin in om volgende terug te gaan fitnessen (opbouwen naar crossfit)
de spierpijn die al begint op te zetten neem ik er graag bij.
Zebrastreep
Geplaatst: 16-01-25 23:11
Hele leuke avond gehad, veel gelachen en ik moet echt vaker realiseren dat ik hele lieve vrienden heb.
En dat ik ook al is het cliché toch een voornemen heb en dat is minder zorgen maken en meer genieten. Gaat al 16 dagen goed. Ben blij dat de donkere dagen voor kerst voorbij zijn. En een ander doel is uit de comfortzone ook dat is nu al een aantal keer gelukt. Wil dit zo doorzetten.
Ik kwam vandaag uit mijn nachtdiensten zou om 9 uur bij de intertoys staan voor de verkoop van de nieuwe Pokémon set i know, klinkt erg fanatiek. Ben ik ook maar anyway, ik was niet de enige met dit idee…. Hele rij aan mensen die allemaal dezelfde box wilden halen eenmaal bijna aan de beurt bleek deze box uitverkocht te zijn. Er waren nog 2 andere artikelen over dus dacht dan dat maar. Eenmaal aan de beurt was het nog maar 1 artikel en om ook nog een promo kaart erbij te krijgen moest ik een los pakje erbij kopen (boven de 30 euro uitgeven). Dus maar een pakje erbij gedaan.
Net dat pakje geopend na mijn katten gevraagd om het te zegenen, en pak ik daar toch een leuke kaart uit niet extreem waardevol maar toch wel de tweede plek van deze set
Als ik niet dat pakje had gehaald dan had ik deze leuke squirtle niet haha.