Maar ik hou het vaak simpel omdat ik niet lang in de keuken wil staan. AGV, pasta, soep, ovenschotel.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DuoPenotti schreef:Ik kook zelden met pakjes en zakjes.
Dus het niet leuk vinden gaat daar niet automatisch mee samen.
Want met een pakje sta je net zo goed nog te roeren en te snijden.
En ik vind het ook niet direct moeilijk, tenminste niet de dingen die ik maak
Maar vind er gewoon geen zak aan.
Sheran schreef:Ik hou helemaal niet van koken. Koken is tijdrovend, je moet er aldoor bij blijven, je maakt van alles vies, het wordt een troep en het is binnen 10m weer op.
Marije_jiplover schreef:Ha, voor mij is dat idd echt een UO.
Naar mijn mening is lekker koken super simpel en hoeft het echt niet lang te duren en hoef je er al helemaal niet de hele tijd bij te blijven. Het is vooral een kwestie van timen en soms ergens van te voren over nadenken (bouillon trekken een dag eerder, met een timer op de kookplaat hoef je daar ook niet bij te blijven.
Ik begrijp al die "makkelijke" pakjes en zakjes uit de supermarkt niet, daarmee maak ik meer dingen vies dan als ik gewoon zelf met verse ingrediënten kook.
Ik maak wel veel gebruik van de oven.
Sherivey schreef:Ik vind heel Valentijn niet romantisch, maar overrated, overhyped commercieel gezeik.
Laurora schreef:Sherivey schreef:Ik vind heel Valentijn niet romantisch, maar overrated, overhyped commercieel gezeik.
Mee eens.
Vriend en ik houden niet opeens meer van elkaar ofzo op 14 februari.
In het begin van onze relatie hebben we nog wel eens wat lekkers voor elkaar gekocht, maar het is eigenlijk veel leuker omdat ergens random in het jaar te doen ipv op een vantevoren uitgekozen dag.