Secret Santa 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 09:45

candalisa schreef:
Ik had mij zo voorgenomen gister en vanmiddag even lekker aan de knutsel te gaan… since lange tijd echt zin in. Helaas is de hond van een vriendin en mijn voormalige oppas hond vermist geraakt bij de oppas en zijn we met een team op zoek naar hem. Vanmiddag ga ik met mijn hond er weer speuren in de hoop dat ze zijn spoor vind en we hem ook kunnen vinden.
Ik heb alleen geen goed gevoel erbij maar ik hoop dat dit onjuist is.

Oef wat schrikken!
Wat goed dat jullie met elkaar aan het zoeken zijn. Hopelijk is de hond snel terecht.

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 09:52

Lieve SS, ik heb via Ynskek je berichtje gehad over het kaartje naar het postadres! Kan gebeuren :D Ik ga morgen even bellen of er een kaartje voor me is aangekomen, ik hoop het... *\o/*

Oh en wat naar Candalisa... Hopen op een goede afloop :(
Laatst bijgewerkt door Castilja op 04-11-22 09:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 09:52

candalisa schreef:
Ik had mij zo voorgenomen gister en vanmiddag even lekker aan de knutsel te gaan… since lange tijd echt zin in. Helaas is de hond van een vriendin en mijn voormalige oppas hond vermist geraakt bij de oppas en zijn we met een team op zoek naar hem. Vanmiddag ga ik met mijn hond er weer speuren in de hoop dat ze zijn spoor vind en we hem ook kunnen vinden.
Ik heb alleen geen goed gevoel erbij maar ik hoop dat dit onjuist is.

Oh nee toch!!! Ik ga duimen dat jullie hem vinden ! Helaas hier vorig jaar gebeurd en na een flinke zoekactie.. :-( duimen voor een goede afloop en dat iemand hem vannacht in huis heeft genomen en nu snel de chip laat uitlezen

candalisa

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 10:21

Hij is nu 2 nachten weg geweest en toch al 9 jaar oud. Het feit dat er geen enkel zicht melding geweest is vind ik echt naar. Gister hebben de speur honden een gebied gevonden waar hij mogelijk zou kunnen zijn maar we zijn nu een dag verder.
Ik zie het best vaak maar dan lijkt het altijd een ver van je ben show nu komt het dichtbij. Afbeelding
Solo is de heer met de vel blauwe ogen in het midden.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 11:00

Zijn jullie al klaar voor een nieuwe weekvraag?

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 11:07

Geurkaarsen, geurstokjes, waxmelts is allemaal top!

Ik sport niet zo veel, kan er echt de tijd niet voor vinden. Wel loop ik vrij veel als ik aan het werk ben dus dat is wel goed. En ik ga regelmatig mountainbiken.
Ik heb helaas niet de tijd voor paarden in mijn leven. Wil ooit nog wel een eigen paard.

Wat vervelend, Candalisa!

En ik ben zeker klaar voor een nieuwe weekvraag *\o/*

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 11:16

Vervelend Candalisa...

Ik ben niet echt een sportief iemand maar nu moet ik dat even naast me neerleggen. Ik sport 2x per week onder begeleiding van de fysiotherapeut voor revalidatie. Cardio vind ik echt niet leuk want dat lukt me ook niet echt goed haha. Kracht gaat me wat beter af. Verder rij ik 1x per week paard. Vanaf december wordt dat 2x per week.

Hiraeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 11:16

M_D_H schreef:

Altijd! {:}

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 11:17

Hier beheurlijk sportief.. 5 Dagen per week krachttraining (als mijn agenda het toe laat) en WEIGER met het OV te gaan in Amsterdam dus ik fiets alles. :')

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 11:19

O wat erg Candalisa! Ik hoop dat jullie hem/haar vinden. Welke omgeving is de hond vermist geraakt?

Sporten doe ik ook niet, alleen wandelen.

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 11:20

Ik ging dus shoppen voor mijn afspraak maar ben de winkel uit moeten rennen.. Lukte me mentaal toch niet alleen helaas. Echt rot, ik keek er zo naar uit maar als ik dan in de winkel stond was ik plots alles vergeten en had ik zo veel stress. Ik ga een personal (emotional support) Santa shopper moeten onder mijn arm nemen vrees ik om me te vergezellen (of alles asociaal online bestellen :') )

Lieve SS, ik ben absoluut niet goed met cijfertjes dus aub doe geen gekke wiskundesom/sudoku/coördinaten toestanden als hints want dan ga ik echt struggelen :') Qua niveau graag een beetje uitdagend, maar à la 'medium' difficulty graag.

Ik sport ook niet, buiten heel sporadisch eens paardrijden, maar aan de hoeveelheid dat ik dat doe is dat haast verwaarloosbaar. Ik inline skate wel graag, maar ik heb geen weatherproof gear voor nu in de winter. Bij mijn ouders hun omgeving is het ook écht niet te doen, het is daar zo heuvelachtig. Levensgevaarlijk. Dus ik kom er helaas niet zo vaak aan toe als ik zou willen. Ik was begonnen ook met boogschieten - vond ik fantastisch - maar ik had altijd voor de les zoooo veel stress voor het in elkaar steken van die recurve boog. Heel banaal, maar daardoor was er de fun al snel vanaf voor mij (zeker omdat er haast achter zat). Ik hoop ooit weer een fijne club te vinden!

Hiraeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 11:23

Ik doe aan longboarden en fietsen, maar beide zijn nogal... weersafhankelijk* in mijn geval. :') Ik probeer mezelf nog over te halen om toch weer een keer hardlopen te proberen, maar ik heb zo weinig conditie dat ik mezelf opvreet als ik mezelf tegenkom. :+

* Ik ging laatst bijna keihard op mijn smoel dankzij een eikel en dat vond ik dan weer zo'n typische gebeurtenis.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 11:25

Alja schreef:
Ik sport ook niet, ik heb twee kinderen dat vind ik al topsport :+

En helaas is mijn bijrijdpaard 2 weken geleden ingeslapen en met de winter in het vooruitzicht eerst ook niet op zoek naar wat anders.

Dat is balen. Sterkte.

En hopelijk wordt de vermiste hond teruggevonden.

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 11:36

Hopelijk vinden jullie hem Candalisa!

Ik doe aan CrossFit en ben het hardlopen aan het oppakken. En ik vind iedere dag 14 stallen mesten ook sport :+ Momenteel doe ik de eerste twee dingen wel op een wat laag pitje omdat ik echt enorm druk ben en een beetje achter de feiten aanhobbel. Dus dan is sport wel het eerste wat van mijn lijstje af gaat.

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 11:38

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 11:50

candalisa schreef:
Ik hoop dat de link het goed doet
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 8891688873

[ [url=m/QRNIca.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik lees net onder het bericht dat ie terug is gevonden, gelukkig! *\o/* lijkt mij heel naar als je je hond vermist is!

Edit:mijn sporten is zeer minimaal momenteel :') twijfel om te gaan boksen oid. Maar weet het nog niet.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 11:52

Fijn dat de hond gevonden is!!!

Ik had vannacht een goede vraag bedacht voor SS.

Heb je wat met beautyproducten / make-up en zo ja wat gebruik je dan vaak.

Is misschien wel een leuke. Als mensen graag een nagellakje krijgen oid is dat wel haalbaar. :D

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 11:58

Ooh wat fijn dat hij weer is gevonden, wat een opluchting voor jullie.

M_D_H schreef:

Yes! *\o/*

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 12:09

Wat fijn dat ie gevonden is candalisa!

Hier een wond waar pus uitkomt dus ik word zo terug gebeld door de verpleegkundige. Wond was al heel erg rood gisteren, maar ik heb net ff lekker mijn hand gewassen en ik was bezig met duim gymnastiek en nu komt er dus troep uit. Wel duidelijk dus dat er een ontsteking in zit, wat misschien weer samenhangt met dat ik het topje nog niet kan bewegen. Fysio vermoedde gisteren dat de pees verdikt en geïrriteerd is, dit kan heel goed samenhangen natuurlijk.

EedihcrO

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 12:14

Ja! Een nieuwe weekvraag!

Wel wat verwarrend dat iedereen nu dat soort vragen gaat stellen. Maar ik zal proberen ze te beantwoorden.
Ik gebruik geen make-up en ben gebonden aan speciale shampoo etc Ivm een allergie voor is parabenen. De 0% lijn van sanex gaat goed. En de tea tree lijn van de tuinen ook. Ik gebruik daar voor de reiniging en de dag/nachtcrème van.

Sporten had ik net 1 week weer opgepakt na een flinke schop onder mijn bibs en toen kreeg ik Corona. Das nu een maand geleden en ik ben nog wat moe. Eerst maar zorgen dat de huishoudelijke taken weer voor gaan en dan weer starten.
Ik heb van de week wel gereageerd op een bijrijpaard, waarvan ik heel hard hoop dat het wat wordt. Ik mis het enorm, maar wil (nog) niet de verantwoordelijkheid van een eigen paard erbij.

En wat fijn dat de hond in elk geval weer terecht is.

Klinkt niet fijn Jorex. Hopelijk is dat de oorzaak ook en knapt het allemaal snel op.

Hier een lekker ruikend huis. Ik ben een bananenbrood aan het bakken :9 . En morgen nog een chocoladetaart maken. Lekker bezig :)

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 12:17

Ik heb op het moment een obsessie met hand crème door mijn operatie is mijn hand echt heel erg droog. Maar dit is waarschijnlijk wel over in december. En ik hou van lippenbalsem/Oriflame potje voor droge huid. Verder gebruik ik geen makeup en alleen CG spul voor mijn haar en praktisch alle verschillende badschuim wel voor mijn lijf. En wij hebben een bad. :P

Verpleegkundige heeft teruggebeld, moest de hechtstrip eraf halen om te kijken hoe en wat. En blijkt gewoon wondvocht te zijn. Dus alles oké. Behalve dan dat topje wat ik niet kan besturen. :o
Laatst bijgewerkt door Jorex op 04-11-22 12:44, in het totaal 1 keer bewerkt

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 12:24

Hier absoluut geen make-up. Ik gebruik wel (goedkope) cremes of bodylotions. Of bodymist. Geen allergie, dus daarom kan goedkoop ook gewoon. Lippenbalsem gebruik ik niet.
Geen bad. En mijn haar krijgt gewoon shampoo en verder niets. Ik heb nog 1 haarmasker staan, maar gebruik dat echt te weinig om meer nodig te hebben.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 13:00

Als het goed is, weet mijn secret santa dit al maar ik heb een flink aantal contactallergieën waardoor makeup en cremetjes niet zo handig zijn om te geven.
Rituals is daar een uitzondering op maar dat is best aan de prijs. :o

Sterkte, Jorex :(:)

Klinkt goed, EedihcrO :9
Ben je dat zomaar aan het bakken of voor een speciale gelegenheid?

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 13:18

Fijn dat de hond terecht is !
Lekker bananenbrood, chocotaart bedank ik voor.

Handcreme gebruik ik wel, naar heb nog meer dan genoeg.

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 13:30

Hij is terecht!
Nog geen half uur na het plaatsen van bericht in de topic kreeg ik verlossende woord!
Hij is naar een nabije camping gevlucht en heeft onder de caravans geschuild. Aan de hand van de flyers belde de medewerkers op dat ze een bruin witte hond gezien hadden maar deze niet door hun benaderbaar was. Eigenaar is erheen gegaan en heeft hem geroepen waarna hij meteen op dr afkwam. Hij heeft geen schrammetje niks. Wel een beetje honger maar dat komt goed!

Afbeelding

Nu een mega inkak moment van opluchting.