Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-22 19:44

LuckyLuna schreef:
Granoek schreef:
Van al mijn personeel+jobstudenten zijn er 19 op vakantie de komende 2 weken of gewoon afgemeld want ‘ik ben jarig’ etc…
En zo blijven we nu met 4 over waar we normaal met 9 zijn. Maar zij is dus 1,5maand geleden in ziekenverlof gegaan (als je met ziekenverlof gaat, gaat je zwangerschapsverlof automatisch pas in 1 week voor bevalling en dan ben je na de bevalling langer vrij) door kwaaltjes. Maar ze kan blijkbaar wel naar concerten

Toch bijzonder.. voor haar wel slim bekeken natuurlijk! Maar jammer dat ze dan wel dat soort dingen doet

Nouja, het voelt extreem zuur natuurlijk. Maar het kan natuurlijk wel zijn dat een incidentele belasting wel lukt itt structurele werkbelasting. Geen idee wat de kwaaltjes zijn.... Eens van het goede van de mens uitgaan en hopen dat het geen snood vooropgezet plan was om meer verlof te krijgen :D Ken de meid in kwestie natuurlijk niet.

Neemt de zure nasmaak nog steeds niet weg :))
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 19-07-22 19:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-22 19:47

M_D_H schreef:
Ik app mijn man een boodschappenlijstje voor het avondeten, zodat hij onderweg naar huis even langs de supermarkt kan...

Maar hoe kan het toch dat het opvolgen van dat boodschappenlijstje zo ontzettend moeilijk is?
Er wordt altijd wel iets vergeten, bewust omgewisseld of bewust weggelaten >;)

Nu ook weer: Vanwege de warmte eten wij broodjes met salade, hoewel mijn man een voorkeur heeft voor rundvlees salade, toch aardappelsalade op het lijstje gezet, omdat ik rundvleessalade niet lust en wij de komende 2 dagen niet thuis eten en 2 salades halen dan onzin zou zijn want dan gaat het kapot...
Denk je dat de aardappelsalade mee naar huis is gekomen?
Nee tuurlijk niet, want zoals mijn man zegt: Die vind ik niet zo lekker als rundvlees salade, dus ik heb er voor gekozen die mee te nemen in plaats van de aardappelsalade...
Om vervolgens met grote ogen naar mij te kijken als ik hem vraag wat hij dan denkt dat ik nu ga eten? _-:(
Soms...SOMS -:(-
Neem dan gewoon beide mee als je je er niet in kan vinden... :roll:

man man man :') . Dit zijn van die kleine dingen die desondanks mijn avond zouden verpesten :+

Gelukkig was er ijs.....

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-22 20:08

rien10 schreef:
marleen_88 schreef:
MDH; wat een flauwe actie van je kerel.

Waarom is haar Ik wil aardappel salade meer waard dan zijn Ik wil rundvlees salade?

Omdat zij de ene niet lust en hij beide wel?

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-22 20:08

Beneden 26,5 graden en op de slaapkamer 28 graden. Heerlijk slaap weer. En dan hou ik de hele dag alles potdicht met ventilator aan, helpt dus niks.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-22 20:26

Helpt idd niks: hier de hele dag alles open en 25 graden binnen. Buren hebben alles dicht, 24 graden..

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-22 20:33

fjordjes schreef:
Beneden 26,5 graden en op de slaapkamer 28 graden. Heerlijk slaap weer. En dan hou ik de hele dag alles potdicht met ventilator aan, helpt dus niks.

Oh hier wel, maar het scheelt wellicht dat wij zonwerende gordijnen hebben :j

Optiwolk schreef:
M_D_H schreef:
Precies en normaal doen we dan 2 bakken, maar omdat we nu een paar dagen niet thuis zijn, is dat zonde want dan komt het niet op en kunnen we het weg gooien!
En als je dan die salade zo graag wil, neem dan ook gewoon beide bakken mee...

Maar goed, ik heb mij nu de bolletjes toegeëigend en ik voel mij idd een heel stuk minder schuldig over het ijs :+

Hij zegt overigens dat hij helemaal niet wist dat ik de rundvleessalade niet lekker vind... Wat best bijzonder is, maar goed.

Mijn manvriend weet na 9 jaar nog niet welke chocolade ik het liefste lust en beweert ook stellig dat ik het “de vorige keer” “anders” uitgelegd heb.
Mannenbreinen, het is toch iets speciaal.

Ik denk inderdaad dat die manbreinen gewoon erg speciaal zijn :')

Ah ja, gelukkig doet hij andere dingen weer heel erg goed, maar ik was vanmiddag wel echt ff zuur :')

LuckyLuna

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-22 20:57

Groot deel van de hapjes al over datum zijn :(

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-22 21:14

Op de slaapkamer heb ik zonwerende gordijnen, helpt geen zier. Lig in bed met ventilator aan en toch raam maar open, ook al is het 31 graden buiten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-22 21:38

Hier ook alles dicht, zonwerend gordijn. Is gewoon 33 graden op de slaapkamers ;(

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-22 21:56

Gewoon rustig gaan liggen zonder deken over en aan wat anders denken. Ik val altijd zo in slaap met warmte op de een of andere manier :')

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-22 22:09

De koelkast is zonet kapot gegaan.
Ik wilde er eten in zetten,valt ze gewoon uit.Doet niks meer.
Eerst dacht ik misschien een knop te hebben aangeraakt maar dat is het niet.
Probleem,het is een ingebouwde dus moet heel de kast erond open gebroken worden.Je kan zelfs niet aan de stekker.
Dit komt zo slecht uit met dit weer.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-22 22:41

Merlen schreef:
Probleem,het is een ingebouwde dus moet heel de kast erond open gebroken worden.Je kan zelfs niet aan de stekker.

Niet ergens een stop gesprongen? Dat hadden wij een keer. Alleen dan bij de vaatwasser.... Alles deed het nog behalve die....

Buren hadden alleen een oven die niet werkte en weer andere buren alleen de koelkast :+

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-22 23:02

iirrssjjee schreef:
Merlen schreef:

Niet ergens een stop gesprongen? Dat hadden wij een keer. Alleen dan bij de vaatwasser.... Alles deed het nog behalve die....

Buren hadden alleen een oven die niet werkte en weer andere buren alleen de koelkast :+

Ik ga dadelijk kijken want de oven doet het ook niet meer.
En vriend vertelde me net dat de elektriciteit was afgeslaan eerder vandaag.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-22 23:04

Goed nieuws dan. Ligt wellicht niet aan jullie ijskast. Controleer de stoppen.

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-22 23:09

Alles nog oké in de zekeringkast.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-22 23:13

Merlen schreef:

1 van de 2 (oven of ijskast) uittrekken en de zekeringkast uit en dan weer aanzetten. Je hebt geen oude kast met porseleinen stoppen neem ik aan? De kans dat beiden het gelijktijdig begeven hebben is enorm klein, vandaar mijn tip.

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-22 23:19

Cowboy55 schreef:
Merlen schreef:

1 van de 2 uittrekken en de zekeringkast uit en dan weer aanzetten. Je hebt geen oude kast met porseleinen stoppen neem ik aan? De kans dat beiden het gelijktijdig begeven hebben is enorm klein, vandaar mijn tip.

Uittrekken kan niet.Je kan met geen mogelijkheid bij de stekker.Niet bij de koelkast,noch bij de oven.
Beide staan ook in tegenovergestelde hoeken en zitten dus niet in hetzelfde stopcontact.Vreemd dat ze nu beide niet werken.
Wie dit ooit zo gemaakt/laten maken heeft was zo ongelooflijk dom.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-22 23:23

Merlen schreef:
Cowboy55 schreef:

1 van de 2 uittrekken en de zekeringkast uit en dan weer aanzetten. Je hebt geen oude kast met porseleinen stoppen neem ik aan? De kans dat beiden het gelijktijdig begeven hebben is enorm klein, vandaar mijn tip.

Uittrekken kan niet.Je kan met geen mogelijkheid bij de stekker.Niet bij de koelkast,noch bij de oven.
Beide staan ook in tegenovergestelde hoeken en zitten dus niet in hetzelfde stopcontact.Vreemd dat ze nu beide niet werken.
Wie dit ooit zo gemaakt/laten maken heeft was zo ongelooflijk dom.

Dan mag je morgen bellen voor hulp ben ik bang. Blijft dat de kans dat beiden het gelijktijdig begeven hebben enorm klein is. Laat je niet zomaar vertellen dat beiden het gelijktijdig begeven hebben, die kans is bijna 0 als je geen ‘power Spike’ gehad hebt. En als dat zo was dan was de stop er wel uit geknald.

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-22 23:34

Nee,beide tegelijk niet denk ik.
Het uur op de oven flikkert 00.00u maar voor de rest doet hij niks.Het lichtje brandt ook niet.
Als de stroom uitgevallen is moet je dit altijd terug instellen.Daarom wist ik pas dat hij niet werkte toen ik de kippenbillen uit de koelkast nog snel wou braden.

Edit:oven doet het weet,na wat duwen op een aantal knopjes.
Nu rest de vraag waarom viel eerder de hoofdzekering uit terwijl er geen apparaten aan stonden.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-22 06:08

Vanwege de hitte in huis ben ik vannacht maar buiten gaan slapen. Lag heerlijk in mijn hangmat tot een uur of half 2. Toen besloten een aantal mensen dat het een goed idee was om midden in de nacht een auto/ motor (?) race te doen vlakbij. Dus maar weer binnen gaan slapen met 36,9 graden. Alhoewel slapen... Om 5.00 uur maar de planten water gegeven en de tuin gesproeid.

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-22 06:15

Ik heb mijn bedje opgemaakt om half 2 in de serre met de airco aan toch nog even kunnen slapen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-22 07:03

Jeetje, hoofdletters, leestekens en een correcte spelling is blijkbaar geen voorwaarde meer om bij een klantendienst te mogen werken. :=

Ik ga niet zeggen dat ik zo goed spel, maar: oookkk, goeedd, miss ipv misschien. Kom op hé :')

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-22 07:04

Het systeem op het werk ligt plat, zit al een uur niks te doen...

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-22 07:10

Godver, poedersuiker. Heel Wijchen gezien inmiddels :').

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-22 07:11

Tjsa vierdaagse dag vandaag daar. :+ Je kunt maar beter daar kijken naar wandelaars dan proberen ergens te komen. _O-