Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 22:11

Zonnetje81 schreef:
Jullie gaan allemaal niet naar de sportschool, paardrijden met cap op, stallen mesten? Echt dan kan je niet denken in mijn ogen goh ik was mn haar wel over 3 dagen of een week!

Jawel, maar gewoon onder de douche staan is genoeg. Shampoo hoeft echt niet altijd. Ik deed dat altijd wel, kreeg dan ook direct vet haar als ik 1 dag geen shampoo gebruikte. Maar door het minder vaak te wassen word je hoofdhuid ook anders en nu kan ik wel 5 dagen zonder shampoo en toch ruik je niets en zie je niets. Ik sta natuurlijk wel onder de douche om schoon te worden, maar zonder zeep.

Dat is wat anders dan naar zweet stinken (afknapper). Of naar vieze hond. Sommige mensen stinken naar een natte smerige hond.

Urbanus

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 23:30

Als ik verliefd ben, vind ik vers zweet echt wel lekker ruiken :')

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 23:51

Urbanus schreef:
Als ik verliefd ben, vind ik vers zweet echt wel lekker ruiken :')

Dat komt hierdoor:

Citaat:
De lichaamsgeur speelt ook een rol bij het verliefd worden, vanwege de zogenaamde feromonen, die een afrodiserende (verliefdheid opwekkende) werking hebben. Of je iemands persoonlijke lichaamsgeur lekker vindt of niet, bepaalt dus of je iemand wel of niet aantrekkelijk vindt. Ook vriendschap wordt onbewust mede bepaald door lichaamsgeur.In je lichaamsgeur komt ook je DNA-samenstelling tot uiting. En vrouwen vinden vooral de lichaamsgeur van een man lekker als zijn DNA veel afwijkt van hun eigen DNA. Want dan is het afweersysteem van de beide partners verschillend en complementair, waardoor straks hun kinderen beter bestand zijn tegen infectieziekten.Vers zweet op een schoon lijf stinkt dus niet. Het zijn de bacteriën die pas na enige tijd voor de typische vieze transpiratiegeur zorgen. Omdat die het bij de hogere temperaturen en zonder ventilatie zo naar hun zin hebben. Daarentegen kan het (frisse) zweet op schone oksels, bij de man van haar keuze, voor menige vrouw onweerstaanbaar zijn. Dus weg met die deodorant op zulke belangrijke momenten, want die cosmetische geur werkt dan juist belemmerend in het liefdesspel.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-23 08:30

Dat ligt er inderdaad aan. Ik kende ook iemand waarvan het zweet rook naar gebakken varkensvlees. Bah.
Nou weet ik niet hoe schoon diegene was natuurlijk. Maar sommige mannen ruiken inderdaad lekker als ze zweten. Grappig dat dit met je DNA te maken heeft.

Biks2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-23 08:44

:’) gebakken varkensvlees haha!

Lolacabana

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-23 08:46

Jezus, ik dacht dat even dat ik in het verkeerde topic zat _O-

Ik heb, nadat ik Tinder van de week eigenlijk helemaal wilde opgeven, momenteel enkele leuke matches. Dus ik blijf nog even haha. Gewoon opeens meerdere mannen die niet gelijk over seks beginnen, zeggen dat ze mij gelukkig willen maken of meer van die creepy oliebol. Onverwacht.

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-23 08:48

Zou het aan mijn leeftijd liggen? Ik heb helemaal geen reacties gehad van mannen die alleen op seks uit waren.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-23 10:38

Ik heb op happn nu een match die een huis gekocht heeft hemelsbreed 200m van mij vandaan. Dus eens zien, hij had wel oude en onduidelijke foto’s. Oh en hij is handig :+ ik ben een jaar geleden verhuisd naar een gat dus hij zat al te vissen waar ik nou toch in hemelsnaam woon. We matchen op bepaalde dingen al goed, niet roken, willen geen kids, eigen bedrijf en harde werker (ik ook), woont om de hoek, hij valt op ouder en ik op jonger, hij is geen kok en van de afhaal (ik houd niet van mannen die culinair voor me willen koken).

PepperrrJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-23 12:13

Zo dichtbij is zo eng. Ooit een jongen in het dorp gedate. Maar dat was niks want hij vond me te dik. Elkaar nu tegenkomen in de supermarkt is heel ongemakkelijk _O-

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-23 12:26

Mijn fwb op amper 2 minuten rijden was toch wel erg handig :') :')

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-23 12:43

Happn snap ik niets van, ooit eens met een collega geinstalleerd, we zaten altijd samen in de trein, maar nooit een match gehad. Dat klopt dus niet. We zouden elkaar moeten matchen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-23 12:49

germie schreef:
Happn snap ik niets van, ooit eens met een collega geinstalleerd, we zaten altijd samen in de trein, maar nooit een match gehad. Dat klopt dus niet. We zouden elkaar moeten matchen.

Als hij jou niet liked word je ook geen match :n

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-23 12:56

Zonnetje81 schreef:
Ik heb op happn nu een match die een huis gekocht heeft hemelsbreed 200m van mij vandaan. Dus eens zien, hij had wel oude en onduidelijke foto’s. Oh en hij is handig :+ ik ben een jaar geleden verhuisd naar een gat dus hij zat al te vissen waar ik nou toch in hemelsnaam woon. We matchen op bepaalde dingen al goed, niet roken, willen geen kids, eigen bedrijf en harde werker (ik ook), woont om de hoek, hij valt op ouder en ik op jonger, hij is geen kok en van de afhaal (ik houd niet van mannen die culinair voor me willen koken).

WAT :')

Verklaar u nader

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-23 13:02

Relaxed schreef:
germie schreef:

Je moet elkaar wel eerst zien. En dat gebeurde al niet. We deden gewoon een test.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-23 13:15

Pepperrr schreef:
Zo dichtbij is zo eng. Ooit een jongen in het dorp gedate. Maar dat was niks want hij vond me te dik. Elkaar nu tegenkomen in de supermarkt is heel ongemakkelijk _O-

Ja dat heb ik ook wel. Ik heb zn bus al vaker zien rijden en ik woon aan de doorgaande weg naar de supermarkt dus hij komt hier tig x voorbij :+

Maar goed ik ben huis vast ivm dieren dus als het wel klikt is het wel handig.
Laatst bijgewerkt door Zonnetje81 op 21-02-23 13:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-23 13:17

BaileyMix schreef:
Zonnetje81 schreef:

Verklaar u nader

Hahahahaha ja ik ben zelf een moeilijke eter. En dan voel ik mezelf ongemakkelijk en veel mensen geven daar een waardeoordeel aan. Blijkbaar is het heel belangrijk wat je eet of niet eet. Net zo goed dar ik geen wijn drink. Dus makkelijk dit. Ik kook gewoon en anders haalt ie maar frietjes haha.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-23 13:18

germie schreef:

Je moet elkaar wel eerst zien. En dat gebeurde al niet. We deden gewoon een test.

Hier klopt ie toch wel hoor. Misschien niet altijd maar grootste deel wel. Hij is ook niet op de meter nauwkeurig. Ik heb al meer bekenden gezien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-23 13:27

germie schreef:
Relaxed schreef:

Ja idd, maar dat zeg je niet, je hebt het over matchen ;)

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-23 13:52

Zonnetje81 schreef:
Hahahahaha ja ik ben zelf een moeilijke eter. En dan voel ik mezelf ongemakkelijk en veel mensen geven daar een waardeoordeel aan. Blijkbaar is het heel belangrijk wat je eet of niet eet. Net zo goed dar ik geen wijn drink. Dus makkelijk dit. Ik kook gewoon en anders haalt ie maar frietjes haha.

Ah, vandaar :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-23 15:31

Zonnetje81 schreef:
BaileyMix schreef:

Verklaar u nader

O herkenbaar, ik voel me dan echt zo'n boer die weer amper iets lust en gewoon voor een mixed grill gaat :')

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-23 15:35

Mixed grill is ook lekker, maar een stuk lam of wild.. :9 :9

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-23 16:21

Relaxed schreef:
Zonnetje81 schreef:

O herkenbaar, ik voel me dan echt zo'n boer die weer amper iets lust en gewoon voor een mixed grill gaat :')

Nou dat dus ik voel me een boerin en het wordt als kinderachtig en stom gezien. Och gewoon proeven, je weet niet wat je mist etc. Tegenwoordig draait veel om reizen en vooral sushi of culinair eten. Kom met mij niet aan met een restaurant waar ik niet gewoon biefstuk of ander simpel vlees met frietjes kan eten. Ik bbq en gourmet liever met vrienden dan chique ongemakkelijk in een restaurant. Lekker een gezellig eetcafe is genoeg. Zelfs samen bij de mac eten vind ik leuk!! Doe maar gewoon normaal.

En nog een puntje wat lastig is. Ik ben pas geleden verhuisd naar een uh behoorlijk groot huis. Ik voel mezelf er op date gebied ongemakkelijk bij. Ik wil niet dat iemand erop afschrikt of juist een golddigger treffen. Ik heb er kei hard voor gewerkt en zou er samen gaan wonen maar nu besef ik me dat dit wel ongemakkelijk is nu ik single ben. (Mijn ex liet het zich op een gegeven moment wel erg makkelijk aanleunen en dat wil ik ook niet meer)

Want het zegt niks over mijn normen en waarden, ik ben juist verder blij met weinig. Het is niet dat ik bij anderen oordeel of denk oh die heeft een klein huis. Totaal niet. Ik heb de realiteit goed voor ogen. Maar ik wil niet dat een ander het gevoel heeft niet goed genoeg te zijn of dat hij mij niks kan bieden…..

Iemand een nuttig advies/tip?

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-23 16:35

Ik zou gewoon zeggen eerste paar dates buiten de deur zodat je iemand leert kennen zonder dat ze weten dat je financieel goed zit. En wellicht ook kijken naar een vent die zelf de boel in elk geval in orde heeft.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-23 17:20

Ik heb ondertussen ook weer een updateje. Afgelopen zondag ben ik met de bewuste ex gaan lunchen. Het was heerlijk (zowel het eten als het gezelschap) en we hebben besloten dat we het toch nog een keer gaan proberen :). De hele energie voelde anders. Rustiger, volwassener. Het mooiste om te zien vond ik dat mijn kat, die eerder niets van hem moest hebben, nu ineens kwam kroelen en bij ons op bed kwam slapen (eerder kwam hij niet eens op de slaapkamer als ex bleef slapen).

Ik ben echt nog wel op m'n hoede, maar voor nu is het heel fijn.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-23 18:27

Super fijn!!