Zonnetje81 schreef:Jullie gaan allemaal niet naar de sportschool, paardrijden met cap op, stallen mesten? Echt dan kan je niet denken in mijn ogen goh ik was mn haar wel over 3 dagen of een week!
Jawel, maar gewoon onder de douche staan is genoeg. Shampoo hoeft echt niet altijd. Ik deed dat altijd wel, kreeg dan ook direct vet haar als ik 1 dag geen shampoo gebruikte. Maar door het minder vaak te wassen word je hoofdhuid ook anders en nu kan ik wel 5 dagen zonder shampoo en toch ruik je niets en zie je niets. Ik sta natuurlijk wel onder de douche om schoon te worden, maar zonder zeep.
Dat is wat anders dan naar zweet stinken (afknapper). Of naar vieze hond. Sommige mensen stinken naar een natte smerige hond.
ik ben een jaar geleden verhuisd naar een gat dus hij zat al te vissen waar ik nou toch in hemelsnaam woon. We matchen op bepaalde dingen al goed, niet roken, willen geen kids, eigen bedrijf en harde werker (ik ook), woont om de hoek, hij valt op ouder en ik op jonger, hij is geen kok en van de afhaal (ik houd niet van mannen die culinair voor me willen koken).
. De hele energie voelde anders. Rustiger, volwassener. Het mooiste om te zien vond ik dat mijn kat, die eerder niets van hem moest hebben, nu ineens kwam kroelen en bij ons op bed kwam slapen (eerder kwam hij niet eens op de slaapkamer als ex bleef slapen).