Twijfel of ik naar huis ga.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mirna6308 schreef:Staat het niet online? In magister of somtoday ofzo? En dan bij profiel...
Erg vervelend, dank ik!
Zebrastreep schreef:Flink baalmoment op mijn werk... Heel vervelend aangesproken , wel terecht ik had gisteren een fout gemaakt was niet had gemoeten. Maar het heeft geen ernstige schade in mijn ogen gegeven. Maar de manier waarop vond ik echt niet fijn! Kreeg er een naar gevoel van. Gelukkig trok diegene wel wat bij toen ik zei dat ik het absoluut niet expres deed. Maar de manier waarop was gewoon niet fijn en ik heb er de hele dag mee in mijn kop gezeten. Heb mij nog nooit zo aangevallen gevoelen hier op dit werk...
Tuurlijk ben ik hier al een tijdje , maar sinds kort heb ik meer verantwoordingen gekregen , maar dat betekend ook dat er foutjes gemaakt gaan worden. En ik vindt het zo tegenstrijdig als er bijna 3,5 jaar wordt gezegd fouten maken mag hé is niks mis mee het ergste wat er kan gebeuren is als er brand uit breekt of iemand plots overlijd.
En dan maar afvragen waarom ik bang ben om fouten te maken. Juist hierom omdat ik tot nu toe altijd op een niet fijne manier werd aangesproken. Ben daar behoorlijk allergisch voor en voor mijn zelfvertrouwen is het gewoon niet goed. Hele tijd nu aan mijzelf getwijfeld en nu denk ik dat ik het toch niet alleen kan.
Is het raar om met diegene het tijdens een gesprek weer te benoemen? Niet dat het niet terecht was ik heb inderdaad een fout gemaakt , maar meer de manier waarop ik aangesproken ben daar een heel naar gevoel aan over heb gehouden.
_San87_ schreef:Vanmorgen 2e vaccinatie laten zetten en nu heb ik t heet alsof ik in een heet bad zit en tegelijkertijd gewicht hef. Ook gaat m'n arm steeds meer pijn doen.
tirzasarah10 schreef:_San87_ schreef:Vanmorgen 2e vaccinatie laten zetten en nu heb ik t heet alsof ik in een heet bad zit en tegelijkertijd gewicht hef. Ook gaat m'n arm steeds meer pijn doen.
Ik heb geen vaccin gehad maar had net een doek nodig voor mijn zweethoofd![]()
Het is in ene echt bloedheet hier.
Maar als jij je echt niet lekker voelt na het vaccin zou ik naar huis toe gaan, als je ongelukken krijg of fouten gaat maken is ook niet fijn.
chanicha schreef:_San87_ schreef:Vanmorgen 2e vaccinatie laten zetten en nu heb ik t heet alsof ik in een heet bad zit en tegelijkertijd gewicht hef. Ook gaat m'n arm steeds meer pijn doen.
Tegen mij zei de HA dat ik twee aspirines in moest nemen San, misschien helpt dat.
Sterkte!
Suzywuzy schreef:Dat men hele familie zegt dat ik mijn opleiding ga verkloten, heb überhaupt mijn eerste dag niet eens gehad daarvoorstelletje misgunners
[***] schreef:Suzywuzy schreef:Dat men hele familie zegt dat ik mijn opleiding ga verkloten, heb überhaupt mijn eerste dag niet eens gehad daarvoorstelletje misgunners
Gebeurde bij mij ook en ik heb mijn P met een 7.9 gehaald (door de bio vakken, anders was het tegen de 9 geweest) en de afgelopen 3 jaar bij elkaar gemiddeld een ruime 8. Hier en daar zelfs wat tienen gehaald.
Laat je niet van de wijs brengen.
M_D_H schreef:De paniekaanval van vanmorgen die weer totaal nergens over ging.
Dat ik vervolgens 20 minuten tot een half uur aan het hyperventileren ben en ik er, ondanks alle ademhalingsoefeningen, niet zelfstandig uit kwam.
Daar ik daarna, ipv mijn dag af te maken, naar bed moet omdat al mijn energie weg gelekt is.
Dat ik daardoor het gevoel heb dat ik heb gefaald.
Maar vooral dat als ik relativeer, er helemaal geen reden was voor paniek.
Ik had rustig moeten afwachten, moeten blijven ademen, en eerst alle feiten moeten weten voor mijn overactieve brein in paniekmodus vloog