Ervaring met vinted

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

The_Cat

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 16:36

Ik heb een vrouw gehad die een maand geleden een bod geplaatst had op een broek die ik op vinted had staan.
Nieuw met kaartjes eraan, maar ik kon niet terug naar de winkel. Dus in ieder geval, die vrouw wou die broek kopen, ze doet een bod, ik accepteer. En echt een maand niets. Geen betaling of dergelijk. Dus ik had een andere koper die hetzelfde bedrag bood, en dat heb ik dan geaccepteerd en die broek is nu verzonden.

Komt die eerste vrouw staan mekkeren dat zij die broek wou. Vrouw doe dan geen maand om 30 euro te betalen

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 18:51

The_Cat schreef:
Ik heb een vrouw gehad die een maand geleden een bod geplaatst had op een broek die ik op vinted had staan.
Nieuw met kaartjes eraan, maar ik kon niet terug naar de winkel. Dus in ieder geval, die vrouw wou die broek kopen, ze doet een bod, ik accepteer. En echt een maand niets. Geen betaling of dergelijk. Dus ik had een andere koper die hetzelfde bedrag bood, en dat heb ik dan geaccepteerd en die broek is nu verzonden.

Komt die eerste vrouw staan mekkeren dat zij die broek wou. Vrouw doe dan geen maand om 30 euro te betalen

Het is Payday vandaag. Waarschijnlijk had ze geen geld meer :D

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 08:53

Tja jeetje, dat is pech als je het even vergeten was. Je kan hopen dat iemand 2 dagen wacht maar bij geen gehoor is het toch sowieso gewoon mooi Vinted waarin een derde lekker direct op "nu kopen" kan klikken +:)+

Ik vermoed dat Vinted sowieso pieken kent rond "San Salaria" :D

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 09:01

Of met kinderbijslag!
Ik ga in ieder geval volgend weekend m’n kleren weer in de etalage zetten :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 09:07

Zit er geen eindtijd op als iemand een bod doet, zoals bij een reservering? Dat verloopt ook na 5 dagen als ik het goed heb.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 09:12

Nope

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 10:13

Nee maar weg is bij mij ook pech hoor. Bij mij gaat t soms zo snel dat mensen nog bundels aan t maken zijn terwijl ik nog bezig ben met plaatsen, en dan worden losse items voor de vraagprijs uit die bundels verkocht. Levert ook wel eens frustratie op.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 10:49

Ja dat is altijd balen... maarja wel heerlijk dat je dan gewoon allemaal weet: dat is Vinted +:)+

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 11:02

Ik doe niet aan reserveren. Zolang het erop staat is het er en anders pech. Als je een bod heb gedaan en je betaald niet dan heb je pech. 3 mensen gisteren met hetzelfde bod. 1 het snelst dan is het jammer voor de rest.

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 11:39

Ik heb dat ook wel eens met bundels (item verkocht voordat de bundel is betaald). Vooral jammer als dan de koop van de rest van de bundel dan ook niet doorgaat.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 11:47

Ja dat ook :j Ik heb dat ook wel een paar keer gehad, dat ik het dan liever aan diegene van de bundel had verkocht.... maarja om nou alles te gaan reserveren iedere keer dat iemand een bundel aanvraag doet.... dat vind ik ook weer te veel gedoe en vooral als je al vaak hebt gehad dat mensen dan ineens een heel laag bod gaan doen op die bundel....

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 12:40

Bundels reserveer ik meestal voor 1 dag. Zeg dat erbij en ook dat ik de prijs niet ga verlagen. Als ze het dan niet kopen dan doe ik na een aantal uur de reservering weer weg, werkt prima voor mij :)
Heb nu iemand die zegt dat ze iets betaald heeft maar de advertentie is nog gewoon online en artikel is nog te koop. Heeft vinted hier oprecht wel eens problemen mee? Ik ga uiteraard niks zomaar opsturen :')

mariettek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 13:05

Ooit zelf een keer gehad als koper, was na 10 minuten wel zichtbaar.
Zou ook zeker niet verzenden zonder bewijs hoor! Indien het echt mis is gegaan krijgt zij haar geld wel terug van Vinted

AmyJamess

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-22 18:42

ik heb afgelopen week schoenen verstuurd via DHL naar de koper.
De koper heeft haar eigen thuis adres opgegeven.
Nu kreeg ik vanmiddag van haar een vaag berichtje waar ze naar een DHL Punt vroeg.
Na doorvragen geeft ze aan het pakket niet te hebben ontvangen en dat ze gewoon de hele dag thuis was.
De track & Trace zegt dat het pakket gewoon op haar adres is afgeleverd.
Ik heb haar ook gevraagd of ze zeker weet dat haar opgegeven adres klopt en ook geen "niet thuis" bericht heeft ontvangen.
ze blijft er bij dat ze helemaal niets heeft ontvangen.
Hoe kan ik dit het beste aanpakken?

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-22 18:58

Even contact met DHL leggen..

AmyJamess

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-22 19:10

geprobeerd nog te bellen, rond kwart voor 7. volgens de website zouden ze tot 19.00 bereikbaar moeten zijn maar kreeg helaas niemand aan de lijn.
Morgen ochtend probeer ik weer.
De chatbot geeft aan 1 dag te wachten ivm vertraging. maar hoe kan het pakket dan als afgeleverd staan?

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-22 19:18

Heel soms vinken ze m af als geleverd al voor ie daadwerkelijk geleverd is. Echt rete!!! irritant
Maar als ie er morgen niet is zal de koper wel actie ondernemen met Vinted. Die moeten achter het pakket aan nl.

HorsePassion

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-22 20:25

Meestal is het pakket dan ergens weggelegd of bij de buren afgegeven.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-22 21:22

Ik ga bijna op vakantie en ben verslaafd aan boeken kopen van vinted :') wat ideaal dat dat toegevoegd is.

Er staan er heel veel voor heel weinig op. Na de vakantie zet ik ze er denk ik zelf voor het dubbele op :$

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-22 21:25

verootjoo schreef:
Ik ga bijna op vakantie en ben verslaafd aan boeken kopen van vinted :') wat ideaal dat dat toegevoegd is.

Er staan er heel veel voor heel weinig op. Na de vakantie zet ik ze er denk ik zelf voor het dubbele op :$

Wat is je genre?

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-22 08:53

verootjoo schreef:

Ja ik koop er ook van alles! En zelfs afdingen op een boek van 3 euro lukte _/-\o_

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-22 09:01

Alja schreef:
verootjoo schreef:

Wat is je genre?

Alles in de prijsklasse van 1-3€ :')

madeliefw

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-22 09:03

Kun je dan ook op Nederlandstalig zoeken? Ben echt verbaasd hoeveel boeken er al opstaan!

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-22 09:14

AmyJamess

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-22 09:51

Ik heb heel wat boeken op mijn vinted staan. Maar merk dat de meeste niet echt populaire boeken/genre's zijn.