Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 19:42

Heel veel mensen zijn om die reden afgehaakt om nog bij een stembureau te zitten. De vergoeding (als die er al is) is te laag voor een veel te lange dag. Als er dan pauzes zijn, is dat wel vrij bijzonder. Zeker omdat er dit jaar best wel een tekort is aan zitters.

Amanda, ben het helemaal eens met je dat dit niet normaal is. En de hele dag ben je een enorm risico om corona op te lopen. Een hele dag zitten, en mensen die ziek zijn, zullen ook gewoon naar het stembureau komen. Vind dit alles behalve netjes.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Nou, ik snap met die tijden wel dat er een tekort is aan zitters :)).

Amandavd

Nayomie schreef:
Heel veel mensen zijn om die reden afgehaakt om nog bij een stembureau te zitten. De vergoeding (als die er al is) is te laag voor een veel te lange dag. Als er dan pauzes zijn, is dat wel vrij bijzonder. Zeker omdat er dit jaar best wel een tekort is aan zitters.

Amanda, ben het helemaal eens met je dat dit niet normaal is. En de hele dag ben je een enorm risico om corona op te lopen. Een hele dag zitten, en mensen die ziek zijn, zullen ook gewoon naar het stembureau komen. Vind dit alles behalve netjes.

Precies wat jij zegt idd!

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 19:47

Ik heb een mailtje gestuurd naar de voorzitter, maar als ik een pauze wil om mijn honden uit te laten moet ik zeer ingewikkeld met iemand anders contact opnemen, die moet dan een vervanger regelen die ook benoemd is tot stembureaulid.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 19:52

Pff, wat een poepzooi zeg, Saskia -O-

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 19:53

Pfff wat apart!? Ik kon hier binnen onze gemeente mezelf opgeven voor dagdeel. Dat is van 7 tot 2 of van 2 tot 9. (Tenzij je voorzitter bent, dan tot 11). En telen van 9 tot het klaar is. Je krijgt hier onveveer 80 euro per dagdeel.

Ik moet echter alsnog werken (zwemlesgever) dus voor mij gaat het niet door.

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 20:10

Nayomie schreef:

Ik moet zeggen qua coronamaatregelen is het echt top geregeld hoor, we kunnen ons zelf voor en na de tijd ( ook zonder klachten) laten testen bij de ggd.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 20:10

saskiaojan schreef:
Nayomie schreef:

Ik moet zeggen qua coronamaatregelen is het echt top geregeld hoor, we kunnen ons zelf voor en na de tijd ( ook zonder klachten) laten testen bij de ggd.

Oh kijk, dat is wel heel mooi! :j

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 20:28

Ik erger me enorm aan hoe lastig het is om met mijn vriend af te spreken. Werk, studie, afspraken, avondklok, 2 uur (enkele)reistijd en sociale afspraken maken het wel erg lastig elke week. -O-

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 20:58

Overal op Facebook en Insta berichten over moederdag, moederdag is toch in mei pas :?.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 21:10

_San87_ schreef:
Overal op Facebook en Insta berichten over moederdag, moederdag is toch in mei pas :?.

Groot Brittannië en Ierland hebben nu moederdag :j

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 21:10

black_kelpie schreef:
_San87_ schreef:

Groot Brittannië en Ierland hebben nu moederdag :j

Aaaah, dat verklaart een hoop :)).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 21:12

_San87_ schreef:

In de UK is moederdag in maart (vandaag in dit geval), maar ik heb het idee dat dat in NL (natuurlijk) ook langzaam wordt overgenomen.

Maar we zijn toch zooooo bang om onze cultuur te verliezen. :')

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 21:43

Dat alles ongeveer tegenzit -O- geen relatie meer en mijn lichaam die weigert. :\ waarbij ik dat laatste écht heel heel heel lastig vind.

En qua lichaam twijfels twijfels. Toch weer een prednisonkuur doen in de hoop dat het helpt óf vragen voor zwaarder geschut (=10 dagen opname) óf alternatieve behandeling voorstellen.

Ik kom van de prednison dik aan en de vorige kuur viel heel slecht (oxycodon ook kregen toen).

Zwaarder geschut vind ik 10 dagen opname heel vervelend. Ik zit ver van familie, dus ben ook 10 dagen echt alleen en ook dat traject is zwaar...

Niks doen is sws geen optie, want dan vergiftigd mijn lichaam zichzelf :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 22:03

Detroit schreef:
Dat alles ongeveer tegenzit -O- geen relatie meer en mijn lichaam die weigert. : waarbij ik dat laatste écht heel heel heel lastig vind.

En qua lichaam twijfels twijfels. Toch weer een prednisonkuur doen in de hoop dat het helpt óf vragen voor zwaarder geschut (=10 dagen opname) óf alternatieve behandeling voorstellen.

Ik kom van de prednison dik aan en de vorige kuur viel heel slecht (oxycodon ook kregen toen).

Zwaarder geschut vind ik 10 dagen opname heel vervelend. Ik zit ver van familie, dus ben ook 10 dagen echt alleen en ook dat traject is zwaar...

:knuffel:

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 22:03

Mkango schreef:
_San87_ schreef:

In de UK is moederdag in maart (vandaag in dit geval), maar ik heb het idee dat dat in NL (natuurlijk) ook langzaam wordt overgenomen.

Maar we zijn toch zooooo bang om onze cultuur te verliezen. :')

Was het maar moederdag, dan waren we zo weer van die commerciële ellende af :')

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 22:05

Commercieel of niet, ik zou willen dat ik nog een moederdag met mijn mam kon vieren....

Jeetjs Detroit, wat heftig. Ook geen vrienden in de buurt?

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 22:05

Amandavd schreef:
Commercieel of niet, ik zou willen dat ik nog een moederdag met mijn mam kon vieren....

Sorry, zo was die niet bedoeld :(:)

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 22:06

Kat die iets te dicht bij de kaars kwam, ik raak haar aan om haar weg te 'duwen', vervolgens schrikt ze en gooit ze alles om. Nu is m'n vriend boos want die denkt dat ik dat expres deed. Ja hoor, ga toch fietsen. >;)

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 22:09

Nayomie schreef:
Amandavd schreef:

Sorry, zo was die niet bedoeld :(:)

Zo heb ik het niet opgevat hoor. Vond het voorheen ook altijd een beetje cliche ook al gingen we wel altijd op bezoek. Maar je weet pas wat je mist als het er niet meer is, dat heeft ineens een hele andere betekenis gekregen.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 23:12

Lieve poes gisteren bevallen met een keizersnede.. Het is zo dubbel. Leuk dat er gezonde kittens zijn maar mama heeft gewoon pijn :(:) mocht nog geen medicatie geven van de dierenarts maar pff, het valt me echt heel zwaar om haar zo te zien terwijl ze het zo goed doet met de kleintjes.

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 23:23

Detroit schreef:
Dat alles ongeveer tegenzit -O- geen relatie meer en mijn lichaam die weigert. : waarbij ik dat laatste écht heel heel heel lastig vind.

:knuffel: Wat een zware beslissing. Ik hoop dat welke je ook maakt, het goed uitpakt voor je.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-21 00:38

Klinkt heel naar Detroit :knuffel:

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-21 08:10

Sterkte Detroit :knuffel:

Ook ik vind het maar lastig om moeder en vaderdag voorbij te zien kom. Mis mijn ouders dan extra.

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-21 09:11

Ik weet weer waarom ik op Facebook nergens meer op reageerde {:)-:(