Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Nayomie schreef:Heel veel mensen zijn om die reden afgehaakt om nog bij een stembureau te zitten. De vergoeding (als die er al is) is te laag voor een veel te lange dag. Als er dan pauzes zijn, is dat wel vrij bijzonder. Zeker omdat er dit jaar best wel een tekort is aan zitters.
Amanda, ben het helemaal eens met je dat dit niet normaal is. En de hele dag ben je een enorm risico om corona op te lopen. Een hele dag zitten, en mensen die ziek zijn, zullen ook gewoon naar het stembureau komen. Vind dit alles behalve netjes.
Nayomie schreef:Heel veel mensen zijn om die reden afgehaakt om nog bij een stembureau te zitten. De vergoeding (als die er al is) is te laag voor een veel te lange dag. Als er dan pauzes zijn, is dat wel vrij bijzonder. Zeker omdat er dit jaar best wel een tekort is aan zitters.
Amanda, ben het helemaal eens met je dat dit niet normaal is. En de hele dag ben je een enorm risico om corona op te lopen. Een hele dag zitten, en mensen die ziek zijn, zullen ook gewoon naar het stembureau komen. Vind dit alles behalve netjes.
saskiaojan schreef:Nayomie schreef:Heel veel mensen zijn om die reden afgehaakt om nog bij een stembureau te zitten. De vergoeding (als die er al is) is te laag voor een veel te lange dag. Als er dan pauzes zijn, is dat wel vrij bijzonder. Zeker omdat er dit jaar best wel een tekort is aan zitters.
Ik moet zeggen qua coronamaatregelen is het echt top geregeld hoor, we kunnen ons zelf voor en na de tijd ( ook zonder klachten) laten testen bij de ggd.
Detroit schreef:Dat alles ongeveer tegenzitgeen relatie meer en mijn lichaam die weigert.
waarbij ik dat laatste écht heel heel heel lastig vind.
En qua lichaam twijfels twijfels. Toch weer een prednisonkuur doen in de hoop dat het helpt óf vragen voor zwaarder geschut (=10 dagen opname) óf alternatieve behandeling voorstellen.
Ik kom van de prednison dik aan en de vorige kuur viel heel slecht (oxycodon ook kregen toen).
Zwaarder geschut vind ik 10 dagen opname heel vervelend. Ik zit ver van familie, dus ben ook 10 dagen echt alleen en ook dat traject is zwaar...
Niks doen is sws geen optie, want dan vergiftigd mijn lichaam zichzelf
Mkango schreef:_San87_ schreef:Overal op Facebook en Insta berichten over moederdag, moederdag is toch in mei pas.
In de UK is moederdag in maart (vandaag in dit geval), maar ik heb het idee dat dat in NL (natuurlijk) ook langzaam wordt overgenomen.
Maar we zijn toch zooooo bang om onze cultuur te verliezen.
Nayomie schreef:Amandavd schreef:Commercieel of niet, ik zou willen dat ik nog een moederdag met mijn mam kon vieren....
Sorry, zo was die niet bedoeld
Detroit schreef:Dat alles ongeveer tegenzitgeen relatie meer en mijn lichaam die weigert.
waarbij ik dat laatste écht heel heel heel lastig vind.
En qua lichaam twijfels twijfels. Toch weer een prednisonkuur doen in de hoop dat het helpt óf vragen voor zwaarder geschut (=10 dagen opname) óf alternatieve behandeling voorstellen.
Ik kom van de prednison dik aan en de vorige kuur viel heel slecht (oxycodon ook kregen toen).
Zwaarder geschut vind ik 10 dagen opname heel vervelend. Ik zit ver van familie, dus ben ook 10 dagen echt alleen en ook dat traject is zwaar...
Niks doen is sws geen optie, want dan vergiftigd mijn lichaam zichzelf