Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marije_1997 schreef:Mensen die denken dat ik een paard heb gekocht zonder naar m'n salaris te kijken, ik verdiende vanaf eind 2018 zo'n 2000 bruto en dat werd bij m'n vorige werkgever 2000 netto. Daarom heb ik een paard, kan em moeilijk nu verkopen en m'n auto ook, aangezien ik m'n auto nodig heb voor m'n werk.
Marije_1997 schreef:Mensen die denken dat ik een paard heb gekocht zonder naar m'n salaris te kijken, ik verdiende vanaf eind 2018 zo'n 2000 bruto en dat werd bij m'n vorige werkgever 2000 netto. Daarom heb ik een paard, kan em moeilijk nu verkopen en m'n auto ook, aangezien ik m'n auto nodig heb voor m'n werk.
__Sannne schreef:Marije_1997 schreef:Mensen die denken dat ik een paard heb gekocht zonder naar m'n salaris te kijken, ik verdiende vanaf eind 2018 zo'n 2000 bruto en dat werd bij m'n vorige werkgever 2000 netto. Daarom heb ik een paard, kan em moeilijk nu verkopen en m'n auto ook, aangezien ik m'n auto nodig heb voor m'n werk.
Lekker negeren hoor, hopelijk heb je snel weer beter salaris. Wel een goede les voor de volgende keer; goed je salaris nakijken voordat je een contract tekent!
elinedeau95 schreef:Ik zag van de week een vacature voor een stage waar je zelfs al relevante werkervaring voor moest hebben, of een eerdere stage. M.a.w. "we zijn op zoek naar een onderbetaalde werknemer."Dat ik maar geen baan kan vinden. Overal krijg ik te horen: mooi CV en opleidingen maar, niet genoegen ervaring. Ja ik wil werken maar omdat ik geen ervaring heb kan ik niet werken en voor werk heb ik ervaring op wat ik niet op kan doen want ik heb geen ervaring. Begin nu een beetje te balen dat ik zo vaak wordt afgewezen voor alles en nog wat
Rambogirl schreef:Ik had mijn vorige baan niet via detachering, maar via een recruitment bureau. Ik kreeg toen direct de vraag of ik bij hun of t bedrijf op contract wilde. Die hebben heel veel moeite gedaan om me voor een fantastisch loon te verkopen want daar kregen hun eenmalig een percentage van vanuit dat bedrijf. Ik lachte wel hor met mn loon.
Deze baan heb ik zelf gevonden en toen ik via de telefoon een aanbieding kreeg had ik t geluk met een niet zo slimme HR medewerker die vertelde dat ik natuurlijk altijd een tegenbod mocht maken![]()
Idiots! Ik zit hier nu dus voor een zeer leuk loon, maar weet nog heel goed hoe ik erbij zat voor de baan via recruitment.
Marije_1997 schreef:__Sannne schreef:Lekker negeren hoor, hopelijk heb je snel weer beter salaris. Wel een goede les voor de volgende keer; goed je salaris nakijken voordat je een contract tekent!
Nooit meer via detachering is de les. Komt alleen ellende van. Ga dit weekend even kijken of ik wat bedrijven kan doorkrijgen en vinden. Dan ga ik gwn ergens anders solliciteren. Gewoon direct bij een bedrijf in dienst. Niemand meer er tussen.
Zebrastreep schreef:Marcella schreef:Ik erger mij aan het feit dat ik graag een paard zou willen, maar niet kan wegens chronische luchtweg problemen.
Verzorg of bijrijpaard misschien een optie?
Zebrastreep schreef:Marcella schreef:Ik erger mij aan het feit dat ik graag een paard zou willen, maar niet kan wegens chronische luchtweg problemen.
MarlindeRooz schreef:Maar wat doen jullie dan met je geld?
Zebrastreep schreef:Zebrastreep schreef:
Nee krijg het behoorlijk benauwd en advies ha is ook beter van niet ook wegens hyper gevoeligheid voor luchtweg infectie.
Anke98 schreef:Iemand een vuilniszak noemen op werk gewoon goed gekeurd wordt.
Collega's in de "groepschat" voor iedereen afbranden goedgekeurd wordt.
Je berichten beginnen met he fakka's goedgekeurd wordt.
Maar ik die zeg dat ze niet iedereen zo moet afbranden wordt niet goedgekeurd