Corona en vakantie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 08:49

@mvdende:Oh my.... voor de zoveelste keer....

Waarom ben je perse gebonden aan de schoolvakanties? Je werkt immers niet dus kan je ook begin september op een camping staan. Bel de camping op en vraag of alle faciliteiten in september nog open zijn... zo moeilijk kan dat niet zijn toch
Overigens kan het weer in september ook nog prachtig zijn. Mooi weer is geen garantie, hier niet en ook niet in België.
Zoiezo snap ik ook niet waarom je perse nog een keer op vakantie moet en alles volgens jou plannen gaan. Neem je verlies anders en wees gezegend met het feit dat je al op vakantie bent geweest.
Veel bokkers kunnen niet eens op vakantie. En denk eens aan je medemens ipv zo egoïstisch over te komen in dit topic.
Ik vind echt dat je je houding moet veranderen, anders ga je niet ver komen in dit leven.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 08:57

Ineke2 schreef:
Het is toch logisch dat in Nederland alle ( goedkopere) opties vol zitten? Véél meer Nederlanders gaan dit jaar op vakantie in Nederland en tegelijkertijd is er “ minder ruimte” ivm de Corona regels.

Ik bedoel dat de campings die nu vol zijn vorig jaar niet vol waren. De camping waar ik gister was had misschien 1/3 van zijn velden vol staan en doordat de camping dus zo ruim is heb je nu ook zeker niet de gezellige drukkere camping die gevraagd wordt. Zelf zou ik er blij van worden haha maar als je dat niet zoekt en je staat met 3 gezinnen op een gigantisch veld. :+
Logisch dat er veel Nederlandse camping ‘vol’ zijn.

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 09:03

mvdende schreef:
Kom er net alleen wel achter dat op de gehele camping een mondkapje verplicht is. Dus ook in de buitenlucht. Die Belgen zijn kneiter stront gek geworden!

Zou je hiermee willen ophouden ?
Strontverwend nest dat je bent !

rien10

Re: Corona en vakantie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 09:05

Nou. Dan ga je niet. Simpel zat.

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 09:08

Echwel schreef:
Ping mee en pingvoer :Y)

Ping past niet in de auto. Heb maar een Fiat Panda. Geweldige auto, maar niet te vergelijken met een Volvo V70 :+

Anoniem

Re: Corona en vakantie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 09:10

Gebruik gewoon de foeilijst voor mvdende, dit is toch niet serieus te nemen.. Iemand kan toch niet echt zo zijn?

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 09:13

Pandora ik heb haar op de foeilijst gezet, misschien een optie!
Alsnog erger ik me hoor maar je hoeft het niet perse te lezen, alleen als het gequote wordt :roll:

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 09:17

purny schreef:

Waarom ben je perse gebonden aan de schoolvakanties? Je werkt immers niet dus kan je ook begin september op een camping staan. Bel de camping op en vraag of alle faciliteiten in september nog open zijn... zo moeilijk kan dat niet zijn toch
Overigens kan het weer in september ook nog prachtig zijn. Mooi weer is geen garantie, hier niet en ook niet in België.
Zoiezo snap ik ook niet waarom je perse nog een keer op vakantie moet en alles volgens jou plannen gaan. Neem je verlies anders en wees gezegend met het feit dat je al op vakantie bent geweest.
Veel bokkers kunnen niet eens op vakantie. En denk eens aan je medemens ipv zo egoïstisch over te komen in dit topic.
Ik vind echt dat je je houding moet veranderen, anders ga je niet ver komen in dit leven.

Oh my..

Voor de zoveelste keer: ik ga NIET in september nog 2 weken kamperen.

Dat is gewoon 100% uitgesloten.

Tijd zat of niet, ik ga dat gewoon niet doen! Zelfs mn ouders vinden er geen hol meer aan in september.

Een weekendje ok, maar echt niet dat ik 2 weken in Nederland op een camping ga staan dan!

Daarnaast bepaal ik zelf wel of ik het nodig vind om op vakantie te gaan. Dit is trouwens mijn hoofd vakantie. Dat in mei was een paar daagjes tent uittesten, wat ivm hemelvaart en verplicht arrangement iets langer uit pakte dan de bedoeling was. Waren zeker leuke dagen maar eigenlijk een weekend weg maar dan door de week.

Ik denk dat ik maar een zooi uitwasbare mondkapjes ga kopen en toch maar naar België ga. Ik vind €250 een te groot bedrag om te zeggen: laat maar zitten. Ga maar proberen het beste er van te maken.
Laatst bijgewerkt door mvdende op 29-07-20 09:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Tancreda4

Pandora2 schreef:
mvdende schreef:
Kom er net alleen wel achter dat op de gehele camping een mondkapje verplicht is. Dus ook in de buitenlucht. Die Belgen zijn kneiter stront gek geworden!

Nou dat idd! Ze is zelf gek geworden...

Pandora2

Ik heb nog nooit die foeilijst gebruikt, maar dit gaat inderdaad aardig die richting uit :+

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 09:19

Val ons dan niet meer lastig met je gezeik over van alles en nog wat en dat alles niet goed is... Ik snap heel goed dat je geen werk kan vinden met die houding van je.

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 09:20

mvdende, echt serieus, je kan toch niet zo'n verwend secreet zijn met je vakantie dit, vakantie dat terwijl je je geld elke maand op een presenteerblaadje krijgt?? tjesus christus, wees blij dat je überhaupt geld krijgt om van te leven en ga niet zeiken over je mislukte vakanties, die echt met een klein beetje logisch nadenken, al flink de kans hadden te mislukken. dit komt echt niet uit de lucht vallen hoor, tenzij je je kop in t zand steekt.
getemd, en je gaat op de foeilijst

in ieder geval, ik ga morgenavond naar zeeland. hoop dat het gaat meevallen, zitten een week in het 2e vakantihuis van schoonfamilie. Als er ellende uitbreekt zijn we dus gelukkig zo weer thuis zonder extra kosten. ben benieuwd of we nog wat belgenvolk gaan zien. we wilden zelf ook een dagje Antwerpen aangezien dat maar 30minuten rijden is, maar zien er nu toch maar vanaf :+
Laatst bijgewerkt door Celiien op 29-07-20 09:22, in het totaal 1 keer bewerkt

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 09:21

@mvende eind augustus is ook wel weer wat anders dan september. :+
Dan zijn de vakanties voorbij logisch dat het rustig is maar je mist nog 2 week :+

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 09:22

Tancreda4 schreef:
Pandora2 schreef:

Nou dat idd! Ze is zelf gek geworden...

Sorry hoor, als uit Nederlandse onderzoeken komt dat mondkapjes plicht niet nodig is, ja dan baal ik van de Belgische burgermeester die bedenkt dat hij "het beter weet" onderzoekers komen niet uit het stenen tijdperk....

SinneJ

mvdende schreef:
purny schreef:

Oh my..

Tijd zat of niet, ik ga dat gewoon niet doen! Zelfs mn ouders vinden er geen hol meer aan in september.

Een weekendje ok, maar echt niet dat ik 2 weken in Nederland op een camping ga staan dan!

Daarnaast bepaal ik zelf wel of ik het nodig vind om op vakantie te gaan. Dit is trouwens mijn hoofd vakantie. Dat in mei was een paar daagjes tent uittesten, wat ivm hemelvaart en verplicht arrangement iets langer uit pakte dan de bedoeling was. Waren zeker leuke dagen maar eigenlijk een weekend weg maar dan door de week.

Ik denk dat ik maar een zooi uitwasbare mondkapjes ga kopen en toch maar naar België ga. Ik vind €250 een te groot bedrag om te zeggen: laat maar zitten. Ga maar proberen het beste er van te maken.

Mag ik even voor heel Antwerpen spreken en zeggen dat wij je strontegoïstische en strontverwende persoonlijkheid niet willen hier? Zou je er bijna je €250 voor teruggeven, gewoon om je weg te houden uit mijn buurt. Zo giftig is je attitude.

Heb je dan echt totaal geen besef van hoe moeilijk het hier is? Hoe moeilijk de bewoners het zelf hebben met de tweede golf?

Destination

elnienjo schreef:
Je moet toch wel gek zijn als je nu op een cruiseschip gaat zitten.
Hebben die mensen nu niks onthouden van al die uitbraken op schepen die ook nog 'ns nergens meer welkom waren en in hun hut vast zaten voor maanden?

Misschien niet helemaal hetzelfde, maar ik zie hier alsnog ontzettend veel schepen van riviercruises. Wellicht minder dan vorig jaar, maar een cruise over de Rijn en de Moezel is zeker geliefd.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 09:23

Ik wil misschien over paar maanden weekend of week naar Brabant ofzo. Wel dichtbij Belgische grens dus ik boek nog maar even niets. Ik kijk het nog aan.

MN zuid Afrika eind oktober heb ik in m'n hoofd al opgegeven....

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 09:23

Je wilt niet weten hoeveel een gezin in een panda krijgt

Je kunt achterbank.plat volstouwen
En die keffer van je voor de voorstoel
Hoppa

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 09:24

Nu is het de laatste jaren in september nog altijd prachtig weer geweest, met hittegolven ertussen, dus dat het altijd regent en slecht weer is is echt niet waar. Wij gaan al jaren in september, overigens wel naar het buitenland, maar zitten altijd het weer thuis nauwlettend in de gaten te houden ivm de sproeiers en de tuin. Sproeiers zijn de laatste jaren heel hard nodig geweest in september, niks geen regen.
Het klopt verder wel dat faciliteiten op camping niet altijd meer aanwezig zijn. Maar moet je een restaurant op de camping hebben? Vaak genoeg zijn er ook restaurants (en betere) vlakbij in de plaats.
Op http://www.campingweidezicht.nl/ is 100% zeker plaats. Ik verbaas me dat er zo weinig staan. Heeft niet een zwemvijver vlakbij, wel een riviertje de Run. Geen restaurant, maar in Eersel zitten heel veel restaurants, ook afhaal.
Eersel heeft geen mondkapjesplicht. :P

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 09:25

mvdende schreef:
Sorry hoor, als uit Nederlandse onderzoeken komt dat mondkapjes plicht niet nodig is, ja dan baal ik van de Belgische burgermeester die bedenkt dat hij "het beter weet" onderzoekers komen niet uit het stenen tijdperk....

En hierin is NL een vreemde eend in de bijt want tig landen vinden anders 3n stellen een mondkap verplicht. Dat heeft niets met de Belgen te maken. Eerder met Nederland. Knijp in je handjes dat we het (NOG) niet hier overal op hoeven. En hou je verder koest. Elk land heeft andere regels en dingen. Daar heb je je naar te schikken als je er naar op vakantie gaat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 09:27

SinneJ schreef:
mvdende schreef:

Oh my..

Mag ik even voor heel Antwerpen spreken en zeggen dat wij je strontegoïstische en strontverwende persoonlijkheid niet willen hier? Zou je er bijna je €250 voor teruggeven, gewoon om je weg te houden uit mijn buurt. Zo giftig is je attitude.

Heb je dan echt totaal geen besef van hoe moeilijk het hier is? Hoe moeilijk de bewoners het zelf hebben met de tweede golf?

Nee joh, wat maakt haar dat nou uit.. Het gaat toch alleen om mvdende en haar vakantie? Wie is nou de rest? :+ Ik stel voor dat we de topictitel ook aanpassen.. "Corona en de vakantie van mvdende" :')

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 09:27

SinneJ schreef:
mvdende schreef:
[
Oh my..

Ik merk er anders niet veel van. Jullie cijfers zijn echt niet zo heel veel schokkender dan de cijfers van Nederland.

Er komen nog steeds hordes Belgen hier op de terrasjes zitten, er rijden nog 10 tallen Belgische kentekens door de straat.

Het zijn op dit moment juist de jongeren die besmet raken. De besmettingen lopen wel op, tot nu toe de ziekenhuis opnames gelukkig niet. Deze jongeren zijn veelal besmet zonder dat ze er erg ziek van worden.

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 09:28

mvdende schreef:

Binnen 2 weken mag jij in NL ook een mondmasker op als je buiten komt... :')

Enne ... inderdaad. Zulke mensen als jij kunnen maar beter in eigen land blijven. Daar is toch alles beter. Begrijp werkelijk waar niet waarom je in godsnaam een camping in Belgie geboekt hebt.
In je eigen land zijn toch campings genoeg ?

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 09:28

Tancreda4 schreef:
mvdende schreef:

En hierin is NL een vreemde eend in de bijt want tig landen vinden anders 3n stellen een mondkap verplicht. Dat heeft niets met de Belgen te maken. Eerder met Nederland. Knijp in je handjes dat we het (NOG) niet hier overal op hoeven. En hou je verder koest. Elk land heeft andere regels en dingen. Daar heb je je naar te schikken als je er naar op vakantie gaat.

Nou.. er zijn weinig landen die in iedere buitenruimte een mondkapje vragen.

SinneJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 09:29

Oh my bad. Er is niets aan de hand hier, Mvende heeft me helemaal gerustgesteld. Zal even mijn vader bellen herstellende van chemo dat hij gewoon weer op pad kan.