Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rennie89 schreef:Ik had een bijzonder gevaarlijk geparkeerde auto gisteren avond op weg naar werk tijdens een plotselinge lokale sneeuw/hagel stormreed er net in en dit tafereel was 10 seconde later.
https://www.instagram.com/reel/CphDDb9I ... MyMTA2M2Y=
Loeky01 schreef:Sta links voorgesorteerd om 2 banen naar links te gaan, het is een bocht waarbij je makkelijk de binnenbocht pakt vanuit beide banen maar als ik zelf rechts sta probeer ik altijd netjes op mijn eigen baan te blijven.
De persoon rechts van me gooit haar auto nog net niet voor de mijne in de bocht, gelukkig werken mijn remmen goed anders had ik in haar zijkant gezeten. Flink getoeterd, gaat ze even iets rechter terug naar haar eigen baan en trekt ze hem weer volledig door naar mijn baan. Nogmaals flink getoeterd en gelukkig stond er niemand bij het stoplicht dus kon ik veilig wegkomen zonder botsing. Echt sommige mensen.
Ben blij dat ik ver voor deze auto het Keizer Karelplein op ging. Zo iemand moet hier gewoon niet willen rijden. Levensgevaarlijk.
ista schreef:Ik reed vorige week op de motor op een tweebaans-afrit de snelweg af. Aardig wat verkeer. Ik rij op de linkerbaan. Auto rechts naast mij doet knipperlicht naar links aan en komt zonder te kijken mijn baan op. Ik toeteren en in plaats van terug naar rechts: gewoon doordouwen....
Echt... Soms zou ik willen dat ik een megafoon had en kon roepen: GA TERUG NAAR JE EIGEN BAAN, IDIOOT!