Mars schreef:_San87_ schreef:
Mag t wel als het een topsportpaard is?
Nee!
Maar bij zo’n mini of recreatie/modderpony vind ik zo’n mega naam nog belachelijker als bij sportpaarden.
Ik snap die namen ook niet hoor. Bij honden zie je dat ook vaak.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:hagelslag schreef:Mensen die mij irriteren met het coronavirus.... Want ohjee misschien is dit virus wel dodelijker blablabla nee stik erin laat mij met rust.
Ja het is een virus. Maar elk jaar elke maand elke week elke dag sterven mensen aan andere virussen of bacterien.
Dus nee sorry ik heb geen paniek
Ja vervelend voor de zwakkere mensen, de oudere, de zwangeren, de kinderen etc maar jeetje.... Je kunt het niet echt bepaald stoppen ofzo
Ja, totdat je opa, moeder of broer of zo ziek wordt, zeker.
Mars schreef:Ik vind het vooral zo Amerikaans._San87_ schreef:Ik snap die namen ook niet hoor. Bij honden zie je dat ook vaak.
Tegenwoordig zelfs ook bij vogels en knaagdierenAch ieder zijn meug maar ik moet er echt om lachen.
Shavis91 schreef:Dat mensen zonder zich voor te bereiden naar een dierenartsafspraak komen: "he wat vervelend, ik heb geen portemonnee bij me." Je gaat toch ook niet naar de supermarkt zonder geld?????
Shavis91 schreef:Dat mensen zonder zich voor te bereiden naar een dierenartsafspraak komen: "he wat vervelend, ik heb geen portemonnee bij me." Je gaat toch ook niet naar de supermarkt zonder geld?????
Jessol schreef:Zo hard aan het twijfelen om naar een plek te rijden morgen waar er sneeuw ligt. Maar meer dan 2 uren rijden vind ik wel echt lang alleen. Was ik maar stoer en ging ik gewoon maar.
Anoniem schreef:Jessol schreef:Zo hard aan het twijfelen om naar een plek te rijden morgen waar er sneeuw ligt. Maar meer dan 2 uren rijden vind ik wel echt lang alleen. Was ik maar stoer en ging ik gewoon maar.
DOEN! DOEN! DOEN!
Dan rij je een uurtje en stop je daarna even om je benen te strekken en ga je weer door. Eet onderweg iets, neem een mooie route. Maak er gewoon een leuk roadtripje voor jezelf van!
Rebecca schreef:Shavis91 schreef:Dat mensen zonder zich voor te bereiden naar een dierenartsafspraak komen: "he wat vervelend, ik heb geen portemonnee bij me." Je gaat toch ook niet naar de supermarkt zonder geld?????
Sta onder bewind , krijg de rekening gestuurd . Niet voor iedereen vanzelf sprekend