Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-20 15:13

Mars schreef:
_San87_ schreef:

Mag t wel als het een topsportpaard is :7?

Nee! :')

Maar bij zo’n mini of recreatie/modderpony vind ik zo’n mega naam nog belachelijker als bij sportpaarden.

Ik snap die namen ook niet hoor. Bij honden zie je dat ook vaak.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-20 15:17

Aan mijn [***]. |o Maar het is m'n laatste dag dus om 16:00u trek ik de deur dicht, so long fiets! :D

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-20 15:18

_San87_ schreef:
hagelslag schreef:
Mensen die mij irriteren met het coronavirus.... Want ohjee misschien is dit virus wel dodelijker blablabla nee stik erin laat mij met rust.
Ja het is een virus. Maar elk jaar elke maand elke week elke dag sterven mensen aan andere virussen of bacterien.
Dus nee sorry ik heb geen paniek
Ja vervelend voor de zwakkere mensen, de oudere, de zwangeren, de kinderen etc maar jeetje.... Je kunt het niet echt bepaald stoppen ofzo

Ja, totdat je opa, moeder of broer of zo ziek wordt, zeker.

Iedereen kan ziek worden van elk virus. Dus alsnog blijf ik bij mijn mening

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-20 15:24

_San87_ schreef:

Tegenwoordig zelfs ook bij vogels en knaagdieren := Ach ieder zijn meug maar ik moet er echt om lachen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-20 15:25

hagelslag schreef:
_San87_ schreef:

Ja, totdat je opa, moeder of broer of zo ziek wordt, zeker.

Iedereen kan ziek worden van elk virus. Dus alsnog blijf ik bij mijn mening

Ja sure. Maar mooi dat er maatregelen genomen worden en gewaarschuwd wordt.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-20 15:59

Uitstelgedrag en betreffende klusje was in 2 minuten geklaard :') , waarom ben ik toch een uitsteller -zucht-

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-20 16:14

Dat ik nog 130 foto's moet bewerken en ik er echt even geen zin meer in heb. :')

Shavis91

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-20 16:16

Dat mensen zonder zich voor te bereiden naar een dierenartsafspraak komen: "he wat vervelend, ik heb geen portemonnee bij me." Je gaat toch ook niet naar de supermarkt zonder geld?????

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-20 16:19

Mars schreef:
_San87_ schreef:

Tegenwoordig zelfs ook bij vogels en knaagdieren := Ach ieder zijn meug maar ik moet er echt om lachen.
Ik vind het vooral zo Amerikaans. :o

Nog drie uur niksen... of nou ja, semi-niksen, maar als ik nu doorwerk, ben ik twee uur en drie kwartier daadwerkelijk aan het niksen. :') Vind het ook frappant dat alle zelfinitatief ontmoedigd wordt, maar er is vervolgens ook niemand om me instructies te geven. Dus ik moet nu ook op m’n handen blijven zitten om niet teveel te doen, want dat mag dus niet zonder expliciete toestemming van het management (die zelf overigens ook vooral marionetten zijn van een stel stoffige witte mannen die in de jaren ‘50 zijn blijven hangen, zowel in hun houding naar het personeel als in hun werkpraktijk.)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-20 16:20

Dat het hier schoolvakantie is en de kinderen bij mijn klanten dus ook thuis zijn. Heb je het 1 nog maar gepoetst, ligt de melk al weer overal 5 minuten later. En het gegil. Oh man het gegil...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-20 16:20

Shavis91 schreef:
Dat mensen zonder zich voor te bereiden naar een dierenartsafspraak komen: "he wat vervelend, ik heb geen portemonnee bij me." Je gaat toch ook niet naar de supermarkt zonder geld?????

Nou ja, kan gebeuren toch? :o Is mij ook weleens gebeurd in een winkel dat ik in de veronderstelling was dat mijn portemonnee in m’n tas zat, maar bij aankomst aan de kassa bleek dat toch niet zo te zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-20 16:28

Shavis91 schreef:

Sta onder bewind , krijg de rekening gestuurd . Niet voor iedereen vanzelf sprekend

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-20 16:29

Shavis91 schreef:

Oh mijn dierenarts stuurt altijd de rekening op. Heb nooit geld bij me.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-20 17:28

Pa die hun konijnen alleen voert en meer niet , zelf maar even lopen schoonmaken ><
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 28-02-20 17:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-20 17:38

Rebecca schreef:
Pa die hun konijnen alleen voert en met niet , maar even lopen schoonmaken ><

Die snap ik even niet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-20 17:44

DeMolenhoek schreef:
[naam] schreef:
Pa die hun konijnen alleen voert en met niet , maar even lopen schoonmaken ><

Die snap ik even niet?

Telefoon wiste wat woorden :') , maar het was ook gewoon frustrerend. Even aangepast nu staat het beter

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-20 17:50

Voorbereiding voor het teamoverleg komende week vast gedaan, besluit mijn werk pc het document gewoon niet meer te kunnen lezen 5 minuten later en daarna zonder dat ik het vroeg heeft weggegooid |o. Nu geen zin meer in, doe ik dinsdagochtend wel weer.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-20 17:52

Shavis91 schreef:

O dat is jammer, nou ik houd Fikkie, Bella of pluisje wel even hier tot dat u terug bent met uw portemonnee. Tot zo dan hè :7

Overigens ben ik al meerdere malen mijn portemonnee vergeten naar de supermarkt :o
Gelukkig woon ik om de hoek dus ben ik binnen 5 min terug.

Jessol

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-20 17:55

Zo hard aan het twijfelen om naar een plek te rijden morgen waar er sneeuw ligt. Maar meer dan 2 uren rijden vind ik wel echt lang alleen. Was ik maar stoer en ging ik gewoon maar. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-20 18:00

Jessol schreef:
Zo hard aan het twijfelen om naar een plek te rijden morgen waar er sneeuw ligt. Maar meer dan 2 uren rijden vind ik wel echt lang alleen. Was ik maar stoer en ging ik gewoon maar. :')

DOEN! DOEN! DOEN!
Dan rij je een uurtje en stop je daarna even om je benen te strekken en ga je weer door. Eet onderweg iets, neem een mooie route. Maak er gewoon een leuk roadtripje voor jezelf van!

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-20 18:04

Vorig jaar zijn er wat, gemiddeld 9000 mensen alleen al in Nederland gestorven aan de griep? En nobody said a fiets thing about it. Dus ik kan mij die corona mediagekte irritatie echt goed voorstellen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-20 18:05

Anoniem schreef:
Jessol schreef:

DOEN! DOEN! DOEN!
Dan rij je een uurtje en stop je daarna even om je benen te strekken en ga je weer door. Eet onderweg iets, neem een mooie route. Maak er gewoon een leuk roadtripje voor jezelf van!

Dit! Wat voor mij ook helpt op lange ritten, zijn podcasts. Muziek komt me soms echt m’n neus uit, haha.

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-20 18:05

Ik heb 'nieuw' werk maar erger me nu al de pestpleuris. Als ik nieuw werk heb, ga ik zo snel mogelijk hier weg. En ik moet vandaag nog 3u :(.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-20 18:33

_/-\o_ _/-\o_
Amandavd schreef:
Vorig jaar zijn er wat, gemiddeld 9000 mensen alleen al in Nederland gestorven aan de griep? En nobody said a fiets thing about it. Dus ik kan mij die corona mediagekte irritatie echt goed voorstellen.

Ik deel je mening

Shavis91

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-20 18:37

Rebecca schreef:
Shavis91 schreef:

Sta onder bewind , krijg de rekening gestuurd . Niet voor iedereen vanzelf sprekend

Dan heb je daarvoor een afspraak met de dierenarts gemaakt. Mensen die deze afspraak niet maken en dit pas bij het afrekenen melden is erg irritant. Vooral omdat wij niet op rekening werken (uitzonderingen daargelaten natuurlijk), dit staat ook duidelijk op de deur.