Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ineke2 schreef:Morganlefay schreef:Doe never aan FB en reageer alleen via de mail.
Gaat niet altijd even vlug want ik woon niet in mijn laptop.
Maar als iemand iets graag wil hebben ze heus wel geduld.
Ook al willen ze het dezelfde dag ophalen
Wat heeft fb er dan mee te maken? Ik verkoop regelmatig via fb hoor
Pearlx schreef:Ik krijg nu regelmatig mensen die eerst interesse tonen en/of zelfs bieden en dan pas vragen "waar woont u?".. daar kijk je toch eerst naar? en het staat ook in de advertentie. Vervolgens al meerdere keren "oh nee dat is me te ver" gehad. Laatst ook iemand die zei "ik wil het voor x hebben, want ik moet nog een heel stuk rijden".. ja.. dat is toch niet mijn probleem?
DeMolenhoek schreef:Nou ik zou serieus wat van de prijs afwillen omwille van onverwachte huur van transportmogelijkheid. Mijn vriend doet ook maatwerk maar never nooit niet dat wij zoiets zouden doen.
Daphara schreef:DeMolenhoek schreef:Nou ik zou serieus wat van de prijs afwillen omwille van onverwachte huur van transportmogelijkheid. Mijn vriend doet ook maatwerk maar never nooit niet dat wij zoiets zouden doen.
Ze hebben nog steeds niet gereageerd. Ik denk dat ze mij zullen negeren tot ze weer thuis zijn. Ik wil mijn aanbetaling niet kwijt, dus wacht het even af, maar het gaat zeker wel een staartje krijgen. Vind het echt niet netjes.
Gedoe ook want de oude zadelkast is vanmorgen weggehaald en heb mijn zadel en overig tuig nog in de auto. Moet morgen speciaal naar stal om te zorgen dat mijn bijrijder het zadel heeft.
Daphara schreef:DeMolenhoek schreef:Nou ik zou serieus wat van de prijs afwillen omwille van onverwachte huur van transportmogelijkheid. Mijn vriend doet ook maatwerk maar never nooit niet dat wij zoiets zouden doen.
Ze hebben nog steeds niet gereageerd. Ik denk dat ze mij zullen negeren tot ze weer thuis zijn. Ik wil mijn aanbetaling niet kwijt, dus wacht het even af, maar het gaat zeker wel een staartje krijgen. Vind het echt niet netjes.
Gedoe ook want de oude zadelkast is vanmorgen weggehaald en heb mijn zadel en overig tuig nog in de auto. Moet morgen speciaal naar stal om te zorgen dat mijn bijrijder het zadel heeft.
_Mir schreef:Daphara schreef:Ze hebben nog steeds niet gereageerd. Ik denk dat ze mij zullen negeren tot ze weer thuis zijn. Ik wil mijn aanbetaling niet kwijt, dus wacht het even af, maar het gaat zeker wel een staartje krijgen. Vind het echt niet netjes.
Dat is verre van netjes van deze mensen inderdaad. Jammer dat je al een gedeelte hebt betaald, anders had je ze mooi kunnen laten zitten ermee.