__Sannne schreef:chanicha schreef:Nou dan heb ik 4 tokkie kleinkinderen, Jacky Janayah Jolie en Jailey![]()
Beter dan Laurent en Peter Jan
Honderd keer liever die laatste twee namen.
Eens

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarcoBorsato schreef:Hier hockey en paardrijden en ik hoop van harte dat mijn kinderen daar ook voor kiezen. Niks elitairs aan trouwens, maar het zit gewoon in onze genen.
Wel eigen paarden trouwens, bloedhekel aan maneges.
CharleyT schreef:MarcoBorsato schreef:Hier hockey en paardrijden en ik hoop van harte dat mijn kinderen daar ook voor kiezen. Niks elitairs aan trouwens, maar het zit gewoon in onze genen.
Wel eigen paarden trouwens, bloedhekel aan maneges.
![]()
. Nee heur, totaal niet elitairs aan, hockey, paardrijden, eigen peerden want bloedhekel aan maneges.
Klinkt echt als het doorsnee gezin. In Blaricum val je dan ook niet op, maar elders......?
Sizzle schreef:Mijn ouders hebben echt alles geprobeerd om mij van paarden weg te houden......![]()
Ik heb 100 verschillende sporten moeten testen maar het werd toch![]()
Toen ik 9 was mocht ik dan. De lessen waren op zaterdag om 8:30 en ik moest dan zelf maar zien dat ik er op tijd was op mijn fietsje over de dijk (5 km) want mijn ouders sliepen dan uit. Door weer en wind, sneeuw en hagel, ik was er niet vanaf te brengen![]()
Een paar jaar later verzorgde ik 4 paarden, nog iets later liep het op tot 10 paarden en was ik nooit voor 7 uur savonds thuis
Emmaa_ schreef:Daarnaast woont Marco buiten de randstad, waar stalling een stuk makkelijker en goedkoper te vinden is. Daar is een eigen paard soms gewoon goedkoper dan manegelessen op een goede manege.
CharleyT schreef:![]()
. Nee heur, totaal niet elitairs aan, hockey, paardrijden, eigen peerden want bloedhekel aan maneges.
Klinkt echt als het doorsnee gezin. In Blaricum val je dan ook niet op, maar elders......?
Gini schreef:Emmaa_ schreef:Ik heb wel sporten/hobbies die ik niet zou aanmoedigen bij mijn eventuele kinderen. Ga niet zeggen wat want wil niemand voor de schenen schoppen
Zeg het
anjali schreef:Emmaa_ schreef:Daarnaast woont Marco buiten de randstad, waar stalling een stuk makkelijker en goedkoper te vinden is. Daar is een eigen paard soms gewoon goedkoper dan manegelessen op een goede manege.
Totdat je eigen paard ziek wordt.....
Emmaa_ schreef:Ja ik vind dat ook altijd een beetje kortzichtig. Ik ben freelancer en dat betekent dat ik de ene maand veel meer inkomen heb dan de ander. Soms heb ik een maand waarin ik leef als een fiets koningin omdat ik grote projecten uitbetaald heb gekregen of veel heb gewerkt, soms heb ik niet eens geld om buiten de deur een drankje te gaan doen omdat ik mijn boodschappen dan niet kan betalen. Krijg daar best eens commentaar op in de zin van 'hoe kan je nou zeggen dat je geen geld hebt terwijl je vorige maand twee nieuwe jurkjes hebt gekocht' ja ehhhh? Bemoei je met je eigen zaken?
Sizzle schreef:Mijn ouders hebben echt alles geprobeerd om mij van paarden weg te houden......![]()
Ik heb 100 verschillende sporten moeten testen maar het werd toch![]()
Toen ik 9 was mocht ik dan. De lessen waren op zaterdag om 8:30 en ik moest dan zelf maar zien dat ik er op tijd was op mijn fietsje over de dijk (5 km) want mijn ouders sliepen dan uit. Door weer en wind, sneeuw en hagel, ik was er niet vanaf te brengen![]()
Een paar jaar later verzorgde ik 4 paarden, nog iets later liep het op tot 10 paarden en was ik nooit voor 7 uur savonds thuis