Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LaPluche

Berichten: 2020
Geregistreerd: 15-05-16
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-19 08:29

Ik weet niet waarom maar ben een emotioneel wrak.
Moet er zelfs een beetje om lachen.
Gisteren met de familie ergens gegeten, hebben we met een zwerver staan praten(met de hele familie)
Op het moment dat we weglopen moet ik huilen. :')
Zag net een mooie foto, hupsakee weer huilen. Snap er niks van

Questquedit

Berichten: 1163
Geregistreerd: 20-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-19 09:44

theadora99 schreef:
Oh, denk dat dromertje en ik je allebei verkeerd begrepen, ik dacht dat het paard van je stalgenoot was

Oh nee, was mijn paard. Was niet helemaal duidelijk inderdaad :o

xDeniesJarig

Berichten: 13511
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-19 09:54

Het was freaking kwart voor 4 toen die idioten eindelijk een beetje stil waren... en je raad het al! Toen was de pup ook wakker geworden.


BIZAR. Het liefst ga ik nu even op de bel rammen daarzo. Wakker worden met je bezopen kop.

xPabloBokt

Berichten: 9560
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-19 09:58

xDenies schreef:
Het was freaking kwart voor 4 toen die idioten eindelijk een beetje stil waren... en je raad het al! Toen was de pup ook wakker geworden.


BIZAR. Het liefst ga ik nu even op de bel rammen daarzo. Wakker worden met je bezopen kop.


Doen. Kijken hoe ze dan reageren. Is heel terecht dat je dat doet. Gewoon aanbellen en vragen "goh hoe vind je het dat ik op een zondag om 10.00 aan je bel sta te rammelen?"

Steeph

Berichten: 4347
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-19 09:59

xPabloBokt schreef:
xDenies schreef:
Het was freaking kwart voor 4 toen die idioten eindelijk een beetje stil waren... en je raad het al! Toen was de pup ook wakker geworden.


BIZAR. Het liefst ga ik nu even op de bel rammen daarzo. Wakker worden met je bezopen kop.


Doen. Kijken hoe ze dan reageren. Is heel terecht dat je dat doet. Gewoon aanbellen en vragen "goh hoe vind je het dat ik op een zondag om 10.00 aan je bel sta te rammelen?"

Zondag..? >;) moest even goed kijken, maar zo veel tijdzones zit ik niet weg :D

theadora99

Berichten: 3645
Geregistreerd: 26-05-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-19 10:01

Aan de kittens die de bak in waren geslopen/genomen door kleine kindjes en een balk aan de zijkant eraf gooiden waardoor t paard waar ik op zat zich helemaal dood schrok en waardoor ik nu weer last heb van mijn knie

xDeniesJarig

Berichten: 13511
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-19 10:36

Helaas. De man des huizes liep al buiten op straat en het zijn nou niet echt figuren incl hun honden (ja sorry) die je graag aanspreekt of boos maakt.

Zal ook wel de reden zijn waarom niemand de politie heeft gebeld. Ik ben zo blij dat ik vandaag nog vrij had....

xPabloBokt

Berichten: 9560
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-19 10:49

Steeph schreef:
xPabloBokt schreef:
Doen. Kijken hoe ze dan reageren. Is heel terecht dat je dat doet. Gewoon aanbellen en vragen "goh hoe vind je het dat ik op een zondag om 10.00 aan je bel sta te rammelen?"

Zondag..? >;) moest even goed kijken, maar zo veel tijdzones zit ik niet weg :D


Sorry, ik ben even in de war. Ik bedoel zaterdag :+

Marcella

Berichten: 37019
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-19 11:05

xDenies schreef:
Helaas. De man des huizes liep al buiten op straat en het zijn nou niet echt figuren incl hun honden (ja sorry) die je graag aanspreekt of boos maakt.

Zal ook wel de reden zijn waarom niemand de politie heeft gebeld. Ik ben zo blij dat ik vandaag nog vrij had....

Als het regio Rotterdam was geweest had politie bellen weinig nut gehad. :')

Heb zelf een keer zoiets gehad, maar moest ze eerst maar eens zelf aanspreken op hun gedrag en dan konden ze kijken of ze een wagen konden sturen. :')

xDeniesJarig

Berichten: 13511
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-19 11:10

Marcella schreef:
xDenies schreef:
Helaas. De man des huizes liep al buiten op straat en het zijn nou niet echt figuren incl hun honden (ja sorry) die je graag aanspreekt of boos maakt.

Zal ook wel de reden zijn waarom niemand de politie heeft gebeld. Ik ben zo blij dat ik vandaag nog vrij had....

Als het regio Rotterdam was geweest had politie bellen weinig nut gehad. :')

Heb zelf een keer zoiets gehad, maar moest ze eerst maar eens zelf aanspreken op hun gedrag en dan konden ze kijken of ze een wagen konden sturen. :')



Ja inderdaad, daarom hebben we ook niet gebeld want eer dat ze komen is het vaak ineens stil. Normaal zijn ze tegen 1 uur of half 2 wel een keer stil. Maar het was nu gewoon kwart voor 4 ….

Nyaleti

Berichten: 6381
Geregistreerd: 05-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-19 11:20

Hele nacht wakker gelegen door het extreem veel hoesten _-:(

Oh en dat m'n oor nog steeds dicht zit door een stom gat in het trommelvlies en dus weinig hoor maar vooral geluiden slecht kan plaatsen.

_kajo_
Berichten: 739
Geregistreerd: 21-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-19 11:35

Gisteren stond m'n zus onder stroom door een defect aan een hogedrukspuit. Gelukkig was er een stalgenootje zo helder van geest om de stekker eruit te trekken. Helaas hebben ze geen 112 gebeld (mocht niet van omstander grrrr) maar de huisarts, die liet ons zelf naar de eerstehulp rijden terwijl eerstehulp arts later aangaf dat ze met de ambulance had moeten komen. Ze is helemaal door de molen gehaald en eerstehulp arts heeft overlegd met het brandwondencentrum, traumachirurg en cardioloog over wat te doen. Best serieus dus. Herhaaldelijk is er aangegeven dat ze zo ontzettend geluk heeft gehad. Nu is het bedrijf bezig om heel sneaky iedere aansprakelijkheid af te schuiven op haar omdat ze niet veilig gewerkt zou hebben. Jongens, die apparatuur mag gewoon niet onder stroom komen te staan!!

Ineke2

Berichten: 33179
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-19 12:01

xDenies schreef:
Marcella schreef:
Als het regio Rotterdam was geweest had politie bellen weinig nut gehad. :')

Heb zelf een keer zoiets gehad, maar moest ze eerst maar eens zelf aanspreken op hun gedrag en dan konden ze kijken of ze een wagen konden sturen. :')



Ja inderdaad, daarom hebben we ook niet gebeld want eer dat ze komen is het vaak ineens stil. Normaal zijn ze tegen 1 uur of half 2 wel een keer stil. Maar het was nu gewoon kwart voor 4 ….

Volgende keer om 22:30 uur al bellen dan? Na 22 uur mag ( zulke extreme) geluidsoverlast niet meer en als het zo vaak voorkomt is dat echt funest voor je gezondheid :(:)

xDeniesJarig

Berichten: 13511
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-19 12:26

Ja weet je wat het is, dan zijn wij weer de zeikerds. Maar ik maak me altijd druk om overlast richting de buren maar andersom wordt het nooit gedaan. We zijn al de hele week 's nachts in de weer vanwege de nieuwe pup die moet wennen aan de bench en dan slaapt ze eindelijk - en dan zijn het je buren die weer eens een feestje hebben. Het zijn ook echt altijd de tokkies van de buurt :')

Het komt inderdaad met regelmaat voor maarja …. Toe aan mijn hutje op de hei zal ik maar zeggen.

Niobe

Berichten: 8030
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-19 12:33

xDenies schreef:
Ja weet je wat het is, dan zijn wij weer de zeikerds. Maar ik maak me altijd druk om overlast richting de buren maar andersom wordt het nooit gedaan. We zijn al de hele week 's nachts in de weer vanwege de nieuwe pup die moet wennen aan de bench en dan slaapt ze eindelijk - en dan zijn het je buren die weer eens een feestje hebben. Het zijn ook echt altijd de tokkies van de buurt :')

Het komt inderdaad met regelmaat voor maarja …. Toe aan mijn hutje op de hei zal ik maar zeggen.


Ja dat snap ik wel, als puntje bij paaltje komt is het gewoon lastig om ergens aan de bel te trekken. Ik heb daar zelf ook moeite mee...
Mensen zouden gewoon zo fatsoenlijk moeten zijn dat je er geen last van hebt!

hagelslag
Berichten: 9320
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-19 12:40

_kajo_ schreef:
Gisteren stond m'n zus onder stroom door een defect aan een hogedrukspuit. Gelukkig was er een stalgenootje zo helder van geest om de stekker eruit te trekken. Helaas hebben ze geen 112 gebeld (mocht niet van omstander grrrr) maar de huisarts, die liet ons zelf naar de eerstehulp rijden terwijl eerstehulp arts later aangaf dat ze met de ambulance had moeten komen. Ze is helemaal door de molen gehaald en eerstehulp arts heeft overlegd met het brandwondencentrum, traumachirurg en cardioloog over wat te doen. Best serieus dus. Herhaaldelijk is er aangegeven dat ze zo ontzettend geluk heeft gehad. Nu is het bedrijf bezig om heel sneaky iedere aansprakelijkheid af te schuiven op haar omdat ze niet veilig gewerkt zou hebben. Jongens, die apparatuur mag gewoon niet onder stroom komen te staan!!



Zo hee, beterschap voor je zusje!

Ineke2

Berichten: 33179
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-19 12:40

Zo ben ik ook hoor... Ik denk vaak eerst aan de ander.
Jammer dat lang niet iedereen dat doet.

xDeniesJarig

Berichten: 13511
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-19 12:47

Nou inderdaad! En een keer een uitzondering is echt geen ramp hoor. Maar van de week was de pup wat aan het keffen naar een stoffer & blik en hoorde je ineens, 'Nou nou, al dat gekef', ja natuurlijk joh :') Maar van die honden die hier om half 6 beginnen met blaffen en 's avonds om half 1 blaffen wordt er niets gezegd? Echt té bizar. (trouwens zelfde huishouden)

Maargoed. We hebben het overleefd en uiteindelijk ben ik toch even goed in slaap gevallen.
Maar de normen en waarden zijn steeds verder zoek!

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-19 12:50

Dat pa nog altijd altijd weg is terwijl hij de hond wilde.
En ik mag (moet) er nog altijd op passen.
Mam snapt nu dat dit waarschijnlijk gewoon niet goed komt.

Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-19 13:01

Ongesteld geworden, tig dagen te laat en dus heel veel last.

Lestrange01

Berichten: 2831
Geregistreerd: 20-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-19 13:16

Werk. Ze zitten me gewoon bewust weg te pesten en ik voel me zo verschrikkelijk erover. Er is niemand die ik echt aan kan spreken erover en zelfs mensen die echt super aardig deden, blijken gewoon keihard te roddelen over me. Ik voel me er gewoon zo slecht over.

Barramundi

Berichten: 1868
Geregistreerd: 31-07-08
Woonplaats: The Sunshine State (AUS)

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-19 13:31

Dwarse dieren vandaag; eendenkuikens die elkaar de tent uit vochten, Shetlander die niet van plan was om zich te laten vangen en een kat die absoluut niet naar binnen wilde.
Zal wel aan het onstuimige weer gelegen hebben. Ben blij dat ik op de bank zit...

Niobe

Berichten: 8030
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-19 13:47

Ineke2 schreef:
Zo ben ik ook hoor... Ik denk vaak eerst aan de ander.
Jammer dat lang niet iedereen dat doet.


Precies -O-


xDenies schreef:
Nou inderdaad! En een keer een uitzondering is echt geen ramp hoor. Maar van de week was de pup wat aan het keffen naar een stoffer & blik en hoorde je ineens, 'Nou nou, al dat gekef', ja natuurlijk joh :') Maar van die honden die hier om half 6 beginnen met blaffen en 's avonds om half 1 blaffen wordt er niets gezegd? Echt té bizar. (trouwens zelfde huishouden)

Maargoed. We hebben het overleefd en uiteindelijk ben ik toch even goed in slaap gevallen.
Maar de normen en waarden zijn steeds verder zoek!


Ooohhh wat frustrerend dat!
Ik had een tijd geleden een buurvrouw die niets anders deed dan schreeuwen, niet alleen als ze boos was, ze was gewoon super luidruchtig. En als gevolg haar 2 jonge kinderen ook. Daarnaast maakte ze om de 2 dagen ook nog eens onwijze ruzie met verschillende buren, compleet met gillen en haren trekken etc etc. Echt drama :')
Maar toen ging mijn vriend een keer het gras maaien met een motormaaier en toen stond ze aan de deur of het nog lang zou duren want haar kinderen gingen zo naar bed _O-


ScarOfWars schreef:
Dat pa nog altijd altijd weg is terwijl hij de hond wilde.
En ik mag (moet) er nog altijd op passen.
Mam snapt nu dat dit waarschijnlijk gewoon niet goed komt.


Bah wat naar. Hopelijk kun je ze gauw overtuigen dat het beter is een beter huisje voor de hond te zoeken, dit is echt voor niemand leuk. :(:)


Lestrange01 schreef:
Werk. Ze zitten me gewoon bewust weg te pesten en ik voel me zo verschrikkelijk erover. Er is niemand die ik echt aan kan spreken erover en zelfs mensen die echt super aardig deden, blijken gewoon keihard te roddelen over me. Ik voel me er gewoon zo slecht over.


Och wat onwijs klote :(:)


Barramundi schreef:
Dwarse dieren vandaag; eendenkuikens die elkaar de tent uit vochten, Shetlander die niet van plan was om zich te laten vangen en een kat die absoluut niet naar binnen wilde.
Zal wel aan het onstuimige weer gelegen hebben. Ben blij dat ik op de bank zit...


Ik moest hier wel een klein beetje om lachen :') dieren zijn zo raar :))
Lekker rustig aan nu!

jumpyhorse

Berichten: 1846
Geregistreerd: 14-11-15
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-19 13:49

Aan robots op instagram. Op het account van mn hond 2 op 5! Minuten
Afbeelding

Afbeelding

KM_Ris

Berichten: 2945
Geregistreerd: 22-12-11
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-19 13:59

Lestrange01 schreef:
Werk. Ze zitten me gewoon bewust weg te pesten en ik voel me zo verschrikkelijk erover. Er is niemand die ik echt aan kan spreken erover en zelfs mensen die echt super aardig deden, blijken gewoon keihard te roddelen over me. Ik voel me er gewoon zo slecht over.


:(:)