Dingen die je je af vraagt deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Re: Dingen die je je af vraagt deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-19 01:14

Het is niet gebroken hoor. Kan verder alles doen zit alleen muurvast en heb denk ik zere gewrichten. :P

Kreeg trouwens een wasbak in mijn nek / bovenrug. Kapster drukte dat ding met geweld naar beneden maar ben nogal lang. Dus hij was er al. :=

Moest net wel lachen want er kraakte wat in mijn rug omdat ik moet niezen.
Dus: *HATSJOE KRAK KRGGG*

Doet gelukkig niet super veel pijn. :=

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-19 01:17

In dat geval zou ik lekker de fysio bellen morgen voor een goede massage, losse spieren verlicht al een stuk. Dan kun je weer ontspannen en krijgen je gewrichten ook weer rust.

En voor nu maar aan de paracetamol.

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-19 11:04

Als iets gebroken is voelt een chiro dat wel en stuurt ie je door naar de seh hoor :') Gaat ie echt niet kraken

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-19 11:18

Pepperrr schreef:
Als iets gebroken is voelt een chiro dat wel en stuurt ie je door naar de seh hoor :') Gaat ie echt niet kraken

Zou het er niet op wagen... Je hebt maar één rug...

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-19 11:33

HA gebeld en ga dus door naar de fysio. Hij is ook manueel therapeut dus ben helemaal blij. _O-
Morgen om 9uur al! Zitten is echt vreselijk dus ga ziek naar huis halverwege de colleges.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-19 14:27

Weet iemand misschien waar ik grote dozen kan halen ? Ik moet een compleet mentuig verzenden en wil niet proppen natuurlijk.
De supermarkt heeft ze niet groot genoeg

Indy_Mouse_9

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-19 14:31

casperzazoe schreef:
Weet iemand misschien waar ik grote dozen kan halen ? Ik moet een compleet mentuig verzenden en wil niet proppen natuurlijk.
De supermarkt heeft ze niet groot genoeg

Verhuisdozen misschien? Die kan je kopen bij bouwmarkten. Gratis weet ik niets van groot formaat :)

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-19 14:33

Witgoedzaak?

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-19 15:08

Hoe en waar komt dit beest vandaan en wat is het? Maakte een soort klik en brr geluid en toen was die verplaatst. Kwam ook uit t niks. Als het stilzit draait t alleen rondjes.

Afbeelding

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-19 16:03

Een Wants?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-19 16:35

Ik voel me dom. Ben op zoek naar nieuwe laarzen en lees:
De laars is verkrijgbaar in de vele maten uit de speciale Melbourne maattabel. Het model Melbourne met strass heeft een laklederen zweephouder welke is ingelegd met chique strass-stenen.
Wat bedoelen ze nu weer met zweephouder?

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-19 19:09

Sammiex2000 schreef:
Ik voel me dom. Ben op zoek naar nieuwe laarzen en lees:
De laars is verkrijgbaar in de vele maten uit de speciale Melbourne maattabel. Het model Melbourne met strass heeft een laklederen zweephouder welke is ingelegd met chique strass-stenen.
Wat bedoelen ze nu weer met zweephouder?

Dat schijnt een sierstukje van leer te zijn boven aan de zijkant van de laars dat naar beneden loopt.
Bijvoorbeeld: https://www.ej.nl/ruiter/laarzen-schoen ... 16675.html .

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-19 19:47

Ik heb gegoogeld maar kan niet echt een duidelijk ja of nee antwoord vinden.

Mag kattenpoep in de wc? Want nu gaat het in de prullenbak, maar het gaat zo stinken.... Ik haal elke drol los eruit. We hebben geen vuilnisbak, maar een ondergrondse container. Hiervoor moeten we per dump 1 euro betalen, en dat ga ik niet voor elk drolletje doen natuurlijk....

Dus mag het door de wc?

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-19 21:07

SavannahNx schreef:
Hoe en waar komt dit beest vandaan en wat is het? Maakte een soort klik en brr geluid en toen was die verplaatst. Kwam ook uit t niks. Als het stilzit draait t alleen rondjes.

[ [url=m/B3veiT.png]Afbeelding[/url] ]

Issus spec. waarschijnlijk, mogelijk I. coleoptratus.
Als hij alleen maar rondjes draait, dan is misschien zijn tandwiel kapot.

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-19 21:11

Als ik de verwarming aanzet maakt de CV ketel even heel veel'loeiend/fluitend'(sorry ik weet niet zo goed hoe ik het geluid moet omschrijven) geluid als hij aanslaat. Na een paar minuten verdwijnt dat weer.
Wat betekent dat geluid?

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-19 21:37

iirrssjjee schreef:
Ik heb gegoogeld maar kan niet echt een duidelijk ja of nee antwoord vinden.

Mag kattenpoep in de wc? Want nu gaat het in de prullenbak, maar het gaat zo stinken.... Ik haal elke drol los eruit. We hebben geen vuilnisbak, maar een ondergrondse container. Hiervoor moeten we per dump 1 euro betalen, en dat ga ik niet voor elk drolletje doen natuurlijk....

Dus mag het door de wc?

Ik doe ze in een boterhamzakje of als het daar teveel voor is, in een prullenbakzak. Zeker die laatste kan je er een paar keer omheen doen en dan ruikt het niet tot nauwelijks meer.

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-19 21:42

Of pamperzakjes gebruiken?

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-19 22:20

Volgens mij mag het toch wel door de toilet? Anders is idd een hondenpoepzakje misschien wel een goede. Een doorzichtig boterhamzakje is misschien niet zo fris :+

Er is toch een manier om in een bepaald topic enkel reacties met een foto te zien ?

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-19 22:26

casperzazoe schreef:
Er is toch een manier om in een bepaald topic enkel reacties met een foto te zien ?

Naar het topic gaan en achter de link "&if=1" zetten :j

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-19 23:20

Steeph schreef:
casperzazoe schreef:

Naar het topic gaan en achter de link "&if=1" zetten :j

Dankjewel! *\o/*

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-19 23:38

casperzazoe schreef:
Volgens mij mag het toch wel door de toilet? Anders is idd een hondenpoepzakje misschien wel een goede. Een doorzichtig boterhamzakje is misschien niet zo fris :+

Het gaat toch gelijk daarna in je afvalbak? Dan maakt de kleur van het zakje toch niet uit? Anders kan je ook een blauw diepvrieszakje ervoor gebruiken, ik denk niet dat het door het toilet mag, daar zal de rioolreiniging of waterzuivering ( geen idee eigenlijk wie dat doet) denk ik niet blij mee zijn i.v.m. mogelijke bacteriën die kattenontlasting kan hebben.

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-19 09:35

Nikass schreef:
Als ik de verwarming aanzet maakt de CV ketel even heel veel'loeiend/fluitend'(sorry ik weet niet zo goed hoe ik het geluid moet omschrijven) geluid als hij aanslaat. Na een paar minuten verdwijnt dat weer.
Wat betekent dat geluid?

Heeft iemand een idee??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-19 09:47

Nikass schreef:
Nikass schreef:
Wat betekent dat geluid?

Heeft iemand een idee??

Ik zou de basic dingen even controleren;

Hoe is de druk in je ketel? Meestal wordt er een getal weergegeven op het schermpje van de ketel, check dat met de waarden die in je handleiding staan. Meestal moet het tussen 1,5 en 2 liggen.
Wellicht zit er lucht in je CV-installatie? Probeer eens te ontluchten en kijk of dat helpt.

Sowieso staan in de meeste boekjes/handleidingen wel tips bij kleine problemen. Heb je de handleiding niet meer, dan kan je met het typenummer (staat vaak op je ketel zelf) het meestal wel online vinden.

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-19 12:55

Dank je blijheid, we gaan online zoeken. We hebben idd geen handleiding meer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-19 13:08

Wat past er allemaal door een colaflessenhals? :+
Ik heb als surprise superleuk een pepernotenmachine gemaakt, maar onze pepernoten zijn te groot! :oo

Zo’n ding bedoel ik (foto van internet);
Afbeelding

Wel belangrijk, het moet in een reguliere winkel te koop zijn. Met verzendkosten erbij wordt de surprise me te duur.