Amandavd schreef:Lau schreef:Dat ik nu al zo klaar ben met school
Same. Ik kan mijzelf gewoon niet motiveren.
En dit ook! Morgen eerste tentamen en wat ben ik aan het doen..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amandavd schreef:Jikkeee schreef:Kan je niet over de N261/A59/A2? Is wel wat om maar daar hebben ze de wegwerkzaamheden al weer gehad. A58 is het probleem neem ik aan?
Ja dat zou wel kunnen denk ik. A58 is inderdaad weer dicht. Ik heb alleen geen flauw idee hoe ik moet rijden.
Jikkeee schreef:Amandavd schreef:
Ja dat zou wel kunnen denk ik. A58 is inderdaad weer dicht. Ik heb alleen geen flauw idee hoe ik moet rijden.
Dan zou ik de N261 naar Waalwijk pakken, A59 richting Den Bosch en dan de A2 naar Eindhoven. Flink stuk om.. Maar het rijd daar wel. Dan kan je op den duur de A2 verder rijden zoals gepland. Even ver vanuit gaande dat je de A2 straks moet pakken om richting huis te kunnen komen.
Wat misschien ook nog een optie is, maar dat is afhankelijk van vanuit waar je moet komen bij Tilburg, dat je de N65 pakt naar Den Bosch en vanaf daar de A2 naar Eindhoven pakt. Let wel op, want op die N weg staan veel flitspalen.
Amandavd schreef:Dat ik vanavond weer vanuit Tilburg naar huis moet, er weer wegwerkzaamheden zijn, ik weer niet weet hoe ik moet rijden, de routeplanner van de ANWB en google maps beiden die wegwerkzaamheden niet verwerkt hebben en beide mij dus gewoon een route over de snelweg geven. Gelukkig hier in dit topic een tip gehad maar pfff, word er zo moe van.
Dorus schreef:Amandavd schreef:Dat ik vanavond weer vanuit Tilburg naar huis moet, er weer wegwerkzaamheden zijn, ik weer niet weet hoe ik moet rijden, de routeplanner van de ANWB en google maps beiden die wegwerkzaamheden niet verwerkt hebben en beide mij dus gewoon een route over de snelweg geven. Gelukkig hier in dit topic een tip gehad maar pfff, word er zo moe van.
Sowieso beginnne met de borden volgen en niet naar je navigatie of die routeplanners kijken. Zodra je dat probeert ga je geheid de mist in.
Als je de A67 op moet zou ik richting Hilvarenbeek/Reusel rijden (N269), dan naar Bladel, Hapert (N284) en in Hapert de A67 op.
Trui schreef:ik heb al n hele tijd berg. een soort iets op mijn hoofdhuid.... kregen we zalf tegen en t was weg. nu sinds kort weer veel jeuk... dus ik vraag aan mn ma wil je weer kijken.... en ja.... een luis![]()
mn eerste keer en ook nog eens middenin de toetsweek... ik hoop dat ik gewoon naar school kan als k t was met luizen shampoo
xDenies schreef:Zou je captas ook wel even behandelen hoor
Luis is hardnekkig spul. Anderzijds, je hebt heel schoon haar!
Trui schreef:ik heb al n hele tijd berg. een soort iets op mijn hoofdhuid.... kregen we zalf tegen en t was weg. nu sinds kort weer veel jeuk... dus ik vraag aan mn ma wil je weer kijken.... en ja.... een luis![]()
mn eerste keer en ook nog eens middenin de toetsweek... ik hoop dat ik gewoon naar school kan als k t was met luizen shampoo
Trui schreef:ja wij hebben nu toetsweek dus alle jassen liggen op een hoop buiten t lokaal.... niet zo handig dus