Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Walkure

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 14:53

Amandavd schreef:
Lau schreef:
Dat ik nu al zo klaar ben met school

Same. Ik kan mijzelf gewoon niet motiveren.

En dit ook! Morgen eerste tentamen en wat ben ik aan het doen.. :?

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 14:56

Jikkeee schreef:
Kan je niet over de N261/A59/A2? Is wel wat om maar daar hebben ze de wegwerkzaamheden al weer gehad. A58 is het probleem neem ik aan?

Ja dat zou wel kunnen denk ik. A58 is inderdaad weer dicht. Ik heb alleen geen flauw idee hoe ik moet rijden.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 15:00

Amandavd schreef:
Jikkeee schreef:
Kan je niet over de N261/A59/A2? Is wel wat om maar daar hebben ze de wegwerkzaamheden al weer gehad. A58 is het probleem neem ik aan?

Ja dat zou wel kunnen denk ik. A58 is inderdaad weer dicht. Ik heb alleen geen flauw idee hoe ik moet rijden.

Dan zou ik de N261 naar Waalwijk pakken, A59 richting Den Bosch en dan de A2 naar Eindhoven. Flink stuk om.. Maar het rijd daar wel. Dan kan je op den duur de A2 verder rijden zoals gepland. Even ver vanuit gaande dat je de A2 straks moet pakken om richting huis te kunnen komen.
Wat misschien ook nog een optie is, maar dat is afhankelijk van vanuit waar je moet komen bij Tilburg, dat je de N65 pakt naar Den Bosch en vanaf daar de A2 naar Eindhoven pakt. Let wel op, want op die N weg staan veel flitspalen.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 15:03

Jikkeee schreef:
Amandavd schreef:

Dan zou ik de N261 naar Waalwijk pakken, A59 richting Den Bosch en dan de A2 naar Eindhoven. Flink stuk om.. Maar het rijd daar wel. Dan kan je op den duur de A2 verder rijden zoals gepland. Even ver vanuit gaande dat je de A2 straks moet pakken om richting huis te kunnen komen.
Wat misschien ook nog een optie is, maar dat is afhankelijk van vanuit waar je moet komen bij Tilburg, dat je de N65 pakt naar Den Bosch en vanaf daar de A2 naar Eindhoven pakt. Let wel op, want op die N weg staan veel flitspalen.

Ik moet eigenlijk A67 hebben maar A2 kan ook. Bedankt voor je hulp!! Vorige keer had ik zoveel stress haha.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 15:11

Trui schreef:
ik moet vanavond wel rijden... na t rijden de voering van allebei mijn caps grondig wassen?

Kan de voering eruit?Anders alleen de voering een nacht in de vriezer.Ik weet niet of de hele cap erin kan.Zou het niet doen.
Voor de luis bedoel je toch?

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 15:19

Amandavd schreef:
Dat ik vanavond weer vanuit Tilburg naar huis moet, er weer wegwerkzaamheden zijn, ik weer niet weet hoe ik moet rijden, de routeplanner van de ANWB en google maps beiden die wegwerkzaamheden niet verwerkt hebben en beide mij dus gewoon een route over de snelweg geven. Gelukkig hier in dit topic een tip gehad maar pfff, word er zo moe van.

Sowieso beginnne met de borden volgen en niet naar je navigatie of die routeplanners kijken. Zodra je dat probeert ga je geheid de mist in.

Als je de A67 op moet zou ik richting Hilvarenbeek/Reusel rijden (N269), dan naar Bladel, Hapert (N284) en in Hapert de A67 op.

Trui

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 15:31

ja voor de luis. voeringen kunnen eruit. heb nu n luizenmasker in

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 15:33

Dorus schreef:
Amandavd schreef:
Dat ik vanavond weer vanuit Tilburg naar huis moet, er weer wegwerkzaamheden zijn, ik weer niet weet hoe ik moet rijden, de routeplanner van de ANWB en google maps beiden die wegwerkzaamheden niet verwerkt hebben en beide mij dus gewoon een route over de snelweg geven. Gelukkig hier in dit topic een tip gehad maar pfff, word er zo moe van.

Sowieso beginnne met de borden volgen en niet naar je navigatie of die routeplanners kijken. Zodra je dat probeert ga je geheid de mist in.

Als je de A67 op moet zou ik richting Hilvarenbeek/Reusel rijden (N269), dan naar Bladel, Hapert (N284) en in Hapert de A67 op.

Heb ik de vorige keer gedaan, borden brachten mij steeds terug naar hetzelfde punt. Ook een goede tip, dankjewel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 15:34

Trui schreef:
ik heb al n hele tijd berg. een soort iets op mijn hoofdhuid.... kregen we zalf tegen en t was weg. nu sinds kort weer veel jeuk... dus ik vraag aan mn ma wil je weer kijken.... en ja.... een luis :(

mn eerste keer en ook nog eens middenin de toetsweek... ik hoop dat ik gewoon naar school kan als k t was met luizen shampoo

Je kan makkelijk met luizen naar school. :+
Ik zou gewoon na je rijles de voeringen wassen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 15:37

Een wederom slecht geregelde doorverwijzing.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 15:42

De wasmachine die nog 10 minuten moet , maar dat was 10 minuten geleden ook zo {:)-:(

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 15:52

Dat we echt heel serieus zijn over samen wonen en al een beetje aan het kijken zijn waar en hoe we de inrichting willen, maar dat we eigenlijk nog iets(je :')) meer spaargeld nodig hebben.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-18 16:41

Trui schreef:
ik moet vanavond wel rijden... na t rijden de voering van allebei mijn caps grondig wassen?

Als ze op kookwas kunnen wel. Anders complete cap in de vriezer doen, dat werkt ook.

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 16:43

ik ga mn cap ook niet in captas meenemen maar in n plastic tasje

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 16:49

Zou je captas ook wel even behandelen hoor :)

Luis is hardnekkig spul. Anderzijds, je hebt heel schoon haar! :D

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 17:02

Amandavd schreef:
Lau schreef:
Dat ik nu al zo klaar ben met school

Same. Ik kan mijzelf gewoon niet motiveren.

Hier nog 1

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 17:16

xDenies schreef:
Zou je captas ook wel even behandelen hoor :)

Luis is hardnekkig spul. Anderzijds, je hebt heel schoon haar! :D

de captas is nog niet in aanraking geweest met iets. cap ook niet. zijn helemaal nieuw. vandaar dat ik nu niet de captas ga gebruiken.

we verwachten dat is is gekomen na een sessie caps passen vrijdag avond. ook heb ik zaterdag de hele dag jassen gepast,daar kan t ook van zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 18:12

Aan dat het de eerste dag is van poging 10377829 om af te vallen en ik weeral kapot val van de honger :( Ik eet nochtans niet weinig. Gewoon net wat minder en gezonder dan normaal.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 18:15

Trui schreef:
ik heb al n hele tijd berg. een soort iets op mijn hoofdhuid.... kregen we zalf tegen en t was weg. nu sinds kort weer veel jeuk... dus ik vraag aan mn ma wil je weer kijken.... en ja.... een luis :(

mn eerste keer en ook nog eens middenin de toetsweek... ik hoop dat ik gewoon naar school kan als k t was met luizen shampoo

Luis komt wel vaker voor op middelbare scholen. Je bent dus echt niet de enige.
Wij hebben er in klas 3 momenteel last van. Als school vinden wij het prettig als een ouder het meld (wij hadden nu meerdere meldingen) dan kan er in brief uit dat er hoofd luis is in dat leerjaar. In de hoop dat het niet verder verspreid. Plus mededeling dat jas in kluisje verstandig is enzo.
Zou de binnenvoering in je cap wassen, vriezer schijnt achterhaald te zijn.

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 18:15

ja wij hebben nu toetsweek dus alle jassen liggen op een hoop buiten t lokaal.... niet zo handig dus

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 18:17

Trui schreef:
ja wij hebben nu toetsweek dus alle jassen liggen op een hoop buiten t lokaal.... niet zo handig dus

Kan je die van jou niet als nog in je kluis doen? En anders andere jas aan die je nog niet hebt aangehad (sinds een week ofzo) of wassen als je denkt dat je het niet van een mede leerling hebt. Luis is zo hardnekkig Haha

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 18:21

ik heb het niet van een medeleerling denk ik. ik denk echt vant caps passen en jassen passen dit weekend

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 18:52

Trui schreef:
ik heb het niet van een medeleerling denk ik. ik denk echt vant caps passen en jassen passen dit weekend

Verf je je haren? Zo was mijn schoonzus er in een klap vanaf :+

IJsco_Love

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 18:54

ik ergerde mij vandaag van een kennis die ik vandaag tegen kwam en lang niet gezien had.

Die keek naar onze tweeling (van 2 jaar) en zegt verrast : 'ach wat schattig ! Jullie hebben een tweeling genomen!'

Ja eentje vonden we saai dus we dachten we doen er twee. Wel thuis laten bezorgen door bol.com natuurlijk |o |o

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 19:24

Een collega die eind september uit dienst is gegaan afgelopen week weer begonnen is in een nieuwe functie, naar het schijnt speciaal voor die persoon gecreëerd. En dat net vandaag, de eerste vakantiedag van mijn leidinggevende, een mail uitgaat die mijn vermoedens doet bevestigen over werk wat van mij naar die persoon gaat verschuiven en ik dus alles kan laten vallen om dingen uit te leggen omdat die persoon nog niks te doen heeft en zich te pleuris verveeld. Oh, en voor het gemak hebben ze mijn leidinggevende ook maar even helemaal uit de loop gehouden terwijl er wel van mij verwacht word mijn beschikbaarheid voor de komende maanden aan te geven.