Waarom ben jij blij vandaag?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Castilja

Re: Waarom ben jij blij vandaag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-19 21:23

Oefff lekker hoor, zo'n telefoon! Have fun with it <<)
Hier blij vandaag omdat ik bij familie op bezoek ging en dat fijn was. Verder besloten morgen een schooldag over te slaan (krijg ongetwijfeld op mijn lazer) maar ben he-le-maal gesloopt en wil echt even tot rust komen en rommelen in mijn eigen huis. De groeten. :))

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 15:55

Alpine Partyplugs gewonnen bij de Ziggo Dome voor mijn concertbezoeken *\o/*

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 18:26

En nog een keer: ben toch gaan sporten vandaag ondanks dat ik totaaaaal geen zin had. +1 voor mezelf O:)

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 19:45

Een positieve flow tussen depri dagen: heel erg fijn! Heb iets in de oven staan, gelijk afgewassen, toen maar meteen even gedoucht, en ook nog was in de machine gegooid. Kleine dingen, maar heel veel waard *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 20:54

Omdat ik fijn gewerkt heb en toch nog even kon longeren op het droge deel van mijn paddock!

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 22:36

Eigen gemaakte appelsap en van de pulp 3 appelflappen gemaakt. <3

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 22:37

Safiera schreef:
Een positieve flow tussen depri dagen: heel erg fijn! Heb iets in de oven staan, gelijk afgewassen, toen maar meteen even gedoucht, en ook nog was in de machine gegooid. Kleine dingen, maar heel veel waard *\o/*

Ik had vandaag ook een positieve flow!!! Hangt wat in de lucht 8-)
Verder blij omdat ik lekker gesport heb (wat kon omdat ik school even heb geskipt), ik nog 3 (intense) dagen les heb maar dan lekker vakantie!!! Wheoeoe

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 23:48

Grease op tv <3

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 07:59

Laatste tentamen zometeen!! Me is very happy, en dat op dit tijdstip!

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 16:04

Ik ga maandag naar Delft! Hele trip voor mij, vanaf de andere kant van Nederland. En ik ga helemaal alleen! Om daarna met de nicht van m’n vriend inkopen voor oud en nieuw te doen. Nog nooit zo excited voor een 2,5u durende treinreis geweest :=

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-19 21:22

Vandaag 90 euro van m'n eigen geld terug gevonden :)) vroeg me al af waar ik het de afgelopen tijd allemaal aan uit had gegeven

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-19 21:50

Dat ik dacht dat mijn horloge van de wasmachine gevallen was. Alles aan de kant, zaklamp erbij. Toen dacht ik dat het in de opening van de afvoer was gevallen. Tot ik naar de bank liep en mijn horloge daar lag! :))

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-19 22:02

Eindelijk begin op te schieten met kleine kamertje. Verf werk vandaag afgemaakt.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-19 22:03

Oorbellen gekregen van mijn vriend <3 en eindelijk vakantie *\o/*

Zondag lekker samen hotelletje pakken en naar de drijvende kerstmarkt in Leiden. En zaterdag nog met zijn familie naar Star Wars en uit eten :)

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-19 22:16

Blij omdat:

- vanochtend een hele fijne hulpverlener naast me stond en me coachte terwijl ik bang was
- fijn gesprek + wandeling met begeleidster
- super kerstcadeau van vrijwilligerswerk gekregen
- medicatie hielp enorm en daarna voelde ik me goed {:)
- bij mijn ouders gegeten
- morgen met de trein naar mijn vriend <3 en dan twee weken vakantie vieren met hem samen

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-19 22:46

Oké het was eigenlijk gisteren, maar ik kwam thuis van school en mijn ma had een verrassing voor me. We gingen kerst vieren! Ik ga tot 6 januari op vakantie dus ik ben er niet om kerst met ze te vieren.

Gourmetten, spelletjes spelen! Het was zo lief. Heel de woonkamer versiert. Cadeautjes. En toen ik dacht dat het voorbij was, gingen we ook oud en nieuw vieren! Champagne, oliebollen. Mijn super brave moeder was zelfs helemaal naar België gereden om welgeteld 1 vuurpijl te kopen _O- dus ook dat af mogen steken. Echt zooo lief, ik was een beetje ontroerd.

Dus uhm, voor mij is het al 2020 :+

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-19 22:49

Lestrange01 schreef:
Oké het was eigenlijk gisteren, maar ik kwam thuis van school en mijn ma had een verrassing voor me. We gingen kerst vieren! Ik ga tot 6 januari op vakantie dus ik ben er niet om kerst met ze te vieren.

Gourmetten, spelletjes spelen! Het was zo lief. Heel de woonkamer versiert. Cadeautjes. En toen ik dacht dat het voorbij was, gingen we ook oud en nieuw vieren! Champagne, oliebollen. Mijn super brave moeder was zelfs helemaal naar België gereden om welgeteld 1 vuurpijl te kopen _O- dus ook dat af mogen steken. Echt zooo lief, ik was een beetje ontroerd.

Wat lief, ik word hier plaatsvervangend blij van <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-19 22:52

Lestrange01 schreef:

Dat is echt heel bijzonder gedaan van jouw moeder! Wat een
liefde!

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-19 22:57

Ik ben blij omdat mijn fitness zo ontzettend vooruit gegaan blijkt te zijn. Had een beetje angst voor de weegschaal en testjes vanmorgen maar ben in (bijna) alles mega vooruit gegaan! En dan wel 2kg aangekomen maar mijn vetpercentage is toch echt gedaald. Ik ben zo trots op mezelf :)

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-19 23:24

Lestrange01 schreef:

Ohh wat lief! Toen ik in 2015 welgeteld 11 dagen in Nederland was tussen twee stages in, in November, hadden mijn ouders ook kerst voor mij geregeld! Was zo'n leuke verrassing!

ierusju

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-19 16:31

Niet vandaag, maar gister. De hoefsmid had mijn moeder om 8 uur 's ochtends een berichtje gestuurd of ze thuis was. Pas later op de ochtend gelezen en ze vond het een vreemd berichtje en dacht dat het voor iemand anders was bedoeld.
Heeft hij dus dit afgegeven. Omdat hij het fijn vindt dat mijn moeder er altijd voor zorgt dat ze er is als de hoefsmid komt en dat ze ook alle paarden pakt en zorgt voor koffie en wat lekkers.
Afbeelding
Blijken het dus ook echt ijzers van ons eigen paard te zijn. Hoe lief en leuk?

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-19 16:41

Wauw! Heel tof én ook nog een super mooi!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-19 16:43

Ooh wat gaaf zeg!! <3

Seltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-19 16:44

Wij hebben op het werk 'namen getrokken' en een cadeautje voor elkaar gekocht. Ik had zoveel schrik voor 'onbruikbare rommel'.
Maar mijn baas heeft echt het perfecte cadeau gegeven: een Tajine.
Ik had hem een jaar geleden ofzo al eens gezegd, dat ik dat zo graag wil, want ik eet dat graag maar zou zelf niet weten waar te beginnen. Heeft hij dat gewoon onthouden en mij 1 gegeven, de recepten van zijn marrokaanse vrouw volgen ooit nog eens... *\%/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-19 19:04

ierusju schreef:
Niet vandaag, maar gister. De hoefsmid had mijn moeder om 8 uur 's ochtends een berichtje gestuurd of ze thuis was. Pas later op de ochtend gelezen en ze vond het een vreemd berichtje en dacht dat het voor iemand anders was bedoeld.
Heeft hij dus dit afgegeven. Omdat hij het fijn vindt dat mijn moeder er altijd voor zorgt dat ze er is als de hoefsmid komt en dat ze ook alle paarden pakt en zorgt voor koffie en wat lekkers.
[ [url=m/ioUViG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Blijken het dus ook echt ijzers van ons eigen paard te zijn. Hoe lief en leuk?

Wauw! Wat lief en attent, maar ook echt mooi!