Dingle_s schreef:Wat te doen als je al maanden (lees, vanaf de eerste Corona piek) met iemand praat, het klikt, hij nog geen half uur van je vandaan woont maar hij pas af wilt spreken als Corona voorbij is ?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
listiglistje schreef:Dingle_s schreef:Wat te doen als je al maanden (lees, vanaf de eerste Corona piek) met iemand praat, het klikt, hij nog geen half uur van je vandaan woont maar hij pas af wilt spreken als Corona voorbij is ?
lekker laten gaan, heel die pandemie duurt zowat 2 jaar
Dingle_s schreef:Wat te doen als je al maanden (lees, vanaf de eerste Corona piek) met iemand praat, het klikt, hij nog geen half uur van je vandaan woont maar hij pas af wilt spreken als Corona voorbij is ?
xDenies schreef:We hadden zo'n 2 weken geappt, afgelopen zondag voor het eerst gezien en dinsdag weer afgesproken en hij zou dan gister komen. Dinsdag en gister op mijn vakantie adres. Vlakbij hem & lekker in de hottub enz, gewoon gezellig (niets gebeurd).
Het klikte gewoon ontzettend leuk, maar uh .. tsja ik ben geen psycholoog.
purny schreef:Mag ik even jullie advies? Sorry dat ik zo binnen kom vallen.
Een aantal weken geleden heb ik via een oproepje op mijn Twitter account contact gekregen met een jongen/man.
We appen een beetje heen en weer en hij vraagt iedere keer om foto's. Nu ben ik niet zo'n liefhebber om mijn foto's te appen(zijn overigens wel normale foto's).
Maar nu komt het.
Ik heb aan hem gevraagd of hij wilde afspreken(coronaproof) Zijn antwoord was eerst dat hij het leuk zou vinden en daarna wilde hij niet meer omdat hij niet teveel reisbewegingen wilde maken.
Toen voorgesteld om te gaan videobellen. Wilde hij ook wel maar dat is er nog niet van gekomen.
Mijn vraag is echter of hij me niet aan het lijntje houd?
xDenies schreef:We hadden zo'n 2 weken geappt, afgelopen zondag voor het eerst gezien en dinsdag weer afgesproken en hij zou dan gister komen. Dinsdag en gister op mijn vakantie adres. Vlakbij hem & lekker in de hottub enz, gewoon gezellig (niets gebeurd).
Het klikte gewoon ontzettend leuk, maar uh .. tsja ik ben geen psycholoog.
CalipsoLover schreef:[
Ik twijfel heel erg om iemand te vragen om te gaan wandelen. Ik ben een 2-tal weekjes geleden mijn ex tegen gekomen, hebben maar 4 maanden iets gehad toen we 17/18 jaar waren. Al een hele tijd geleden dus. Hij had toen gezegd dat ik hem eens moest appen als ik eens wou gaan wandelen. Ik heb hem achteraf gewoon een smsje gestuurd dat het fijn was om hem nog een keer te zien maar ik heb toen niks gevraagd en hij ook niet.
Wat denken jullie? Ik had al een keer met hem afgesproken enkele maanden terug maar toen heeft ie afgezegd en hebben we geen nieuwe datum geprikt.