Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 08:59

Haha, eten nog nieteens delen :') :')

Thenexttry schreef:
Fijn Jooproo dat jullie gepraat hebben!
en ook dat het een telefoongesprek is, is vaak toch beter dan appjes

Ja, ik geef ook de voorkeur aan bellen, zeker met de app-ervaring die ik de laatste tijd heb met haar (was aan het begin niet, toen was ze veel uitgebreider op app en chat)

Thenexttry

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 09:10

Heb ik zelf ook hoor, ik vind het fijn om te bellen dus doe ik ook echt met iedereen.
Je hoeft geen hele verhalen te typen en komt beter over.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 09:24

Met whatsapp heb je ook heel vaak ruis. Heb met mijn date van morgen ook zeer regelmatig miscommunicaties via de app, en daarbij is hij ook niet een apper. Vind dat soms wel lastig :+ Maar ik hou echt niet van bellen, niet met familie oid, en al helemaal niet met een date haha.

Een open relatie zou ook niks voor mij zijn. Denk dat ik dan jaloers zou worden, en als ik een vriend heb dan is het mijn vriend, en niet de vriend die ik deel met anderen :')

Fijn dat het is opgelost jooproo! Komt er een vercolgdate?

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 09:46

Wat fijn Jooproo! Bellen is inderdaad een stuk duidelijker, ontstaan er geen miscommunicaties :)

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 10:07

Bellen is inderdaad wel handig. Even appen dat je door een tunnel gaat rijden heb je niks aan als het gesprek dood loopt :+

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 10:26

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 10:38

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 12:28

Wat een held! Sorry maar mensen die daar in trappen verdienen het ook wel een beetje (en met 5 dollar is het nog wel humor ook).

Maarre.. Ik deel ook liever mijn eten dan mijn vent maar van mijn eten moet je afblijven :')

Alik

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 13:22

Wat geniaal die vrouw hahahaha en dan de sukkelaars die stiekem hopen op whatever voor 5 dollar grin.

Open relatie, ik vind het nog wel een dingetje, ooit een major crush gehad op een notoire vreemdganger dus dan weet je op voorhand al dat er bepaalde ehh risico's zijn haha Het heeft me wel aan het denken gezet moet ik zeggen en heel eerlijk ik weet niet of ik er wel of niet tegen zou kunnen. Ik denk ook wel dat er meer factoren meespelen in zo'n situatie. En ergens ben ik ook nog wel zo (naïef) om te denken dat als je het goed hebt samen er geen behoefte is om met een ander de koffer in te duiken.

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 13:30

Open relatie hebben zou ik echt niet kunnen. Wat van mij is, is van mij en blijft een ander af. Eten delen ben ik hartstikke prima in, maar vriendjes delen niet :')
Misschien dat ik daar over een aantal jaar heel anders naar kijk, maar voor nu zou dat bij mij echt niet werken.

Mochten de foto's bij dat ene bericht waar zijn dan verbaas ik me er toch echt wel over hoeveel mensen erin trappen :') Big business

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 13:47

_O- _O- _O- _O-

Afbeelding

Alik

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 14:08

melk is vies, chocomelk ook brrr :+

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-17 16:03

OMG! Geef het!!! :') I loooove chocomel <3 _O-

Ik deel gewoon graag alles eigenlijk, zowel eten als mannen en vrouwen enzo, hoe meer zielen, hoe meer vreugd enzo :') Alleen paarden delen ben ik iets minder van, maar die ook :j.

Wat Alik ook zegt, ik ken zoveel kerels die vreemdgaan (of zeggen een open relatie te hebben, alleen weet de partner daar nooit vanaf, heel gek :+), vandaar dat ik ook heel erg ben gaan nadenken over het hele idee achter monogamie enzo.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 16:07

Ik vind vreemdgaan walgelijk. Niet om het hele seks met een ander gedoe naar omdat het voor mij valt onder liegen, verzwijgen en bedriegen. En daar heb ik een enorme hekel aan... Dat soort mensen hoef ik geen relatie mee te hebben. Keur het ook enorm af. Zowel de mensen die vreemdgaan als de mensen die er in mee gaan daar heb ik ook geen goed woord voor over...

Maar mensen maken fouten en als je er eerlijk over bent vind ik het al minder walgelijk.

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-17 16:13

Daarom heb ik het dus niet over vreemdgaan, maar over een open relatie, wanneer dingen bespreekbaar zijn creëer je betere voorwaarden om een relatie tot stand te brengen en in stand te houden denk ik. Blijkbaar is er bij een heleboel mensen toch een behoorlijk verschil en onvrede over de gang van zaken, dus waarom zou je daar dan niet wat meer in meedenken. Het oneerlijke van het geheel is vooral het probleem (en het gebrek aan consensus van beide partijen), dus als je dat wegneemt en open maakt wordt de situatie heel anders.

Waarom trouwens de mensen die erin meegaan veroordelen? Als die geen partner hebben zie ik het probleem niet zo, niet hun verantwoordelijkheid i.m.o.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 16:17

Omdat je dan iemand helpt met bedriegen en liegen. En je doet iemand bewust pijn voor je eigen genot. Dat vind ik smerig...

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-17 16:38

Hoezo help je iemand, en je doet helemaal niet iemand bewust pijn, dat doet de ander. Als het nou iemand is waarvan je de partner kent vind ik het nog wat anders, maar bij een vage onbekende is het echt niet jouw pakkie an hoe zij met hun relatie omgaan hoor :n. Vind ik dan.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 16:44

Dus je hebt dan onbewust seks met iemand die een partner heeft? Dat zorgt er niet voor dat je meewerkt aan vreemdgaan?

Ik vind het gewoon walgelijk dat je seks kan hebben met iemand waarvan je weet dat die een partner heeft.

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-17 16:53

Onbewuste seks is wel heel apart :'), maar nee je doet niet bewust iemand pijn nee, behalve degene die vreemdgaat dan :j. Als je de partner niet kent, hoe kun je die dan bewust pijn doen? Kijk de vreemdganger doet dat wel, maar de ander is daar toch helemaal niet mee bezig (tenzij die ook weer een partner heeft). En trouwens, het gebeurt vaak genoeg dat je er pas achteraf achter komt dat ze een partner hebben, dus dan heb je wel onbewust seks met iemand die een partner heeft ja.
Walgelijk vind ik lichtelijk overdreven, maar soit, ieder zijn mening. Ik zou de fout niet bij een ander neerleggen die erbuiten staat, maar bij de vreemdganger zelf :j

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 16:59

Ken wel een aantal koppels met een open relatie
Maar zij zoeken andere koppels die wel eens another piece of cookie Willen ook !
En doen t dan of in bij zijn van Elkaar of als ze t op voorhand weten van Elkaar !
Ik ben er niet zeker van of ik dat zou Willen of kunnen .
Ben best een beetje zuinig op wat van mij is .

En denk dat ik maar eens ouderwets op stap moet gaan en zien of we daar wat tegen komen.
Tinder wordt er beetje simpel van ofzo

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-17 17:03

Ja dat kan natuurlijk ook nog, gewoon een beetje swingen enzo :j.

Een partner is toch geen bezit _O- :')

in het wild iemand tegenkomen blijft ook altijd leuk ja, hop! lasso mee en vangen die handel :))!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 17:04

iemand die ik in het wild heb leren kennen begin dit jaar was ook een swinger en dat is mij ook een deur te ver..
vind het prima als mensen er voor open staan en het doen maar het is niet mijn koekje zeg maar :P

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 18:35

In het wild leren kennen :')
~~}> ~~}>

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 19:34

Ja zo in het dagelijkse leven..
Iemand daadwerkelijk versieren ipv vooraf kennis maken via tinder en naar aanleiding van die match afspreken :+

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 22:01

Dat moment dat je een appje krijgt 'Aangezien ik toch morgenochtend in Drenthe moet zijn... word je wakker als ik aanbel vanavond laat?'
Yay :D Anders zouden we elkaar iets van anderhalve week, twee weken niet zien, nou is het maar een week + 1 dag :)) :D