vuurneon schreef:Nederland is niet door?ooooo wat heerlijk!
Fijn he...
Al moet ik wel zeggen dat het jammer is dat er dan geen antivoetbal topic is
.Dat was toch wel altijd erg gezellig!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Het is alleen afwachten of ik een definitieve nee krijg, of dat de procedure opnieuw opgestart kan worden.
sterreke98 schreef:Net alweer theorie examen gedaan. En alweer gezakt. Ik ben er echt kapot van... Ook lekker voor je zelfvertrouwen dit. Niet dat ik dat had.
Dus ik confess dat ik mij er waarschijnlijk teveel van aantrek, en dat ik moet stoppen met huilen..
, misschien kan je zo'n spoedcursus doen bij je rijschool? Ook goed voor je zelfvertrouwen! sterreke98 schreef:Net alweer theorie examen gedaan. En alweer gezakt. Ik ben er echt kapot van... Ook lekker voor je zelfvertrouwen dit. Niet dat ik dat had.
Dus ik confess dat ik mij er waarschijnlijk teveel van aantrek, en dat ik moet stoppen met huilen..
sterreke98 schreef:Net alweer theorie examen gedaan. En alweer gezakt. Ik ben er echt kapot van... Ook lekker voor je zelfvertrouwen dit. Niet dat ik dat had.
sterreke98 schreef:Jullie zijn echt lief!
Ik heb alweer een examen gepland. Anders ga ik idd naar een spoedcursus kijken. Stiekem vind ik het ook heel erg dat we nu geen sushi meer gaan eten hahaha

ze is wel geslaagd 

fjordjes schreef:Confession ik heb sinds enkele dagen een auto, heb net mijn rijbewijs gehaald, en bij parkeren breekt het zweet me iedere keer uit haha, vind het behoorlijk lastig.
xTiffani schreef:Ik lig al 2 uur op de bank onder de deken terwijl ik nog 50 blz moet lezen van een boek en er dan een boekverslag van moet maken dat morgen af moet zijn. Ohja, en nog huiswerk moet maken voor 2 vakken.
Het ergste is nog dat ik gewoon blijf liggen want het is koud
Rosie schreef:xTiffani schreef:Ik lig al 2 uur op de bank onder de deken terwijl ik nog 50 blz moet lezen van een boek en er dan een boekverslag van moet maken dat morgen af moet zijn. Ohja, en nog huiswerk moet maken voor 2 vakken.
Het ergste is nog dat ik gewoon blijf liggen want het is koud
Confession: Ik zou me morgen ziekmelden en dan het verslag op mijn gemakje maken. No stress
dit heb ik vorig jaar wel eens gedaan (en die jaren ervoor haha) maar weet niet of het zo slim is nu in het examenjaar.