Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 14:28

vuurneon schreef:
Nederland is niet door? :D ooooo wat heerlijk! :D

Fijn he...
Al moet ik wel zeggen dat het jammer is dat er dan geen antivoetbal topic is :').
Dat was toch wel altijd erg gezellig!

CharIsabella

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 17:04

ik heb morgen weer een afrij examen en eigenlijk moet ik deze afzeggen omdat ik de griep heb en koorts heb (al 2 dagen lang) maar ik doe het niet omdat ik de examinators die mij hebben laten zakken wel wil aansteken :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 22:28

Mijn collega voert geen steek uit als ik moet werken, alleen ik durf daar niks van te zeggen. Daardoor heb ik nu alles alleen gedaan en werd ik bijna opgesloten in 't pand omdat ze dachten dat iedereen al naar huis was :n

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 08:01

Confession: Ik probeer voor mijn vriendin allerlei koosnaampjes te verzinnen met het woord pot erin of andere lesbische referenties. Mopperpotje is momenteel ook favoriet. :Y)

Confession 2 : ik heb haar stiefvader verteld dat ze ook nogal geirriteerd raakt wanneer iemand op zijn belgs praat. Blijkbaar plaagt ie haar ietsjes meer dan mijn bedoeling was :=

Confession 3 : als ze mij terug plaagt kijk ik gewoon heel sielugh. Wat er totaal niet uit ziet maar wel effectief is totdat ze ophoud.

Ik ben een slechte vriendin }:)

Hammeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 08:33

Confession : er gaat geen dag voorbij zonder dat ik hem mis :(
Ik voel mij zo rot pff

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 08:38

:(:)
Hammeke schreef:
Confession : er gaat geen dag voorbij zonder dat ik hem mis :(
Ik voel mij zo rot pff

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 11:01

Ik kreeg vanmorgen een berichtje van m'n ex...
Ik doe wel alsof ik hem totaal niet meer wil kennen, maar stiekem geniet ik ervan dat hij nog aan me denkt O:)

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 11:32

Net alweer theorie examen gedaan. En alweer gezakt. Ik ben er echt kapot van... Ook lekker voor je zelfvertrouwen dit. Niet dat ik dat had.
Dus ik confess dat ik mij er waarschijnlijk teveel van aantrek, en dat ik moet stoppen met huilen..

Xanthippe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 11:41

sterreke98 schreef:
Net alweer theorie examen gedaan. En alweer gezakt. Ik ben er echt kapot van... Ook lekker voor je zelfvertrouwen dit. Niet dat ik dat had.
Dus ik confess dat ik mij er waarschijnlijk teveel van aantrek, en dat ik moet stoppen met huilen..

:(:)

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 12:15

Confession, ik ben stik zenuwachtig voor een afspraak op het gemeentehuis straks, terwijl ik het antwoord al weet omdat ik niet aan de gestelde eisen voldoe :( Het is alleen afwachten of ik een definitieve nee krijg, of dat de procedure opnieuw opgestart kan worden.

@ sterreke98 :(:)

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 12:17

sterreke98 schreef:

:(:), misschien kan je zo'n spoedcursus doen bij je rijschool? Ook goed voor je zelfvertrouwen!

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 13:50

sterreke98 schreef:

Wat balen, maar uiteindelijk ga je het halen! Mijn nicht heeft er echt 8 keer over gedaan. Is zo'n 1 daagse cursus niet wat voor je?

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 14:00

sterreke98 schreef:

Ik weet hoe je voelt.. :(:)
Ik heb een 1-daagse cursus aan bij www.nutheorie.nl, en ben daarna ruim geslaagd! Had op een gegeven moment echt nul vertrouwen er meer in, en door die cursus wist ik eigenlijk alles!

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 14:10

Jullie zijn echt lief!

Ik heb alweer een examen gepland. Anders ga ik idd naar een spoedcursus kijken. Stiekem vind ik het ook heel erg dat we nu geen sushi meer gaan eten hahaha

gerpiegorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 15:34

sterreke98 schreef:
Jullie zijn echt lief!

Ik heb alweer een examen gepland. Anders ga ik idd naar een spoedcursus kijken. Stiekem vind ik het ook heel erg dat we nu geen sushi meer gaan eten hahaha

Jammer dat je gezakt bent! Ik ben de eerste keer ook gezakt.. :(

Vandaag vertelde iemand op school dat ze een soort theoriecursus kreeg voor wat je moet antwoorden bij welke vraag. Dus bijvoorbeeld als je een man met een rode jas ziet is het antwoord altijd ja :') ze is wel geslaagd _O-

Om toch wat toe te voegen aan het topic: ik trek dingen altijd heel persoonlijk aan. Zo hadden ik en een vriendin frans na de pauze, toen de bel ging liep ze opeens weg. Ik was dus echt diep beledigd dat ze niet met mij naar boven wilde lopen :o :')

Ik kan dan ook echt erin blijven hangen en lekker chagrijnig worden :D

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 15:41

Ohja herkenbaar haha. Ik kan nog steeds kwaad zijn op wat dik een half jaar geleden gebeurd is ha haha. Heel erg :')

Aan de ene kant vind ik dat ik een ontzettende mieperd ben, maar aan de andere kant snap ik ook niet waarom ik altijd stress heb _O-

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 15:55

Confession ik heb sinds enkele dagen een auto, heb net mijn rijbewijs gehaald, en bij parkeren breekt het zweet me iedere keer uit haha, vind het behoorlijk lastig.

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 15:58

Vorige week maandag was de bus te laat bij de halte, waardoor ik te laat zou komen, dus ik ben naar huis gelopen en ben met de auto naar college gegaan. Nu blijkt dus dat ik door rood ben gereden, al heb ik de foto nog niet gezien, maar als het echt zo is ben ik dus 237 euro kwijt. Nu schaam ik me echt heel erg tegenover mijn ouders :/

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 16:27

fjordjes schreef:
Confession ik heb sinds enkele dagen een auto, heb net mijn rijbewijs gehaald, en bij parkeren breekt het zweet me iedere keer uit haha, vind het behoorlijk lastig.

hahahahaha ik weet wat je bedoeld ik moet hem vanavond nog gaan aanvragen maar echt t zweet breekt me al uit als ik nog maar denk aan parkeren ... ik ga nu van een auto met alles erop en eraan naar een auto zonder stuur bekrachtiging :')

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-15 16:31

Ik vind een aantal confessions inmiddels meer 'first world problems' of 'bloopers' dan confessions eigenlijk :+

_00_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 16:31

Elke keer als ik op school ben denk ik bij mijzelf: waar ben ik mee begonnen. Dit lukt me nooit.
Alleen mn ouders zijn zo enthousiast dat ik het niet durf te vertellen.

Ik heb het niveau zo verkeerd ingeschat.

xTiffani

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 16:40

Ik lig al 2 uur op de bank onder de deken terwijl ik nog 50 blz moet lezen van een boek en er dan een boekverslag van moet maken dat morgen af moet zijn. Ohja, en nog huiswerk moet maken voor 2 vakken.

Het ergste is nog dat ik gewoon blijf liggen want het is koud }:0

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 16:41

Ik heb mijn verwarming aangezet en wasmiddel gekocht zodat ik zo wat met de hand kan wassen. Ik ben zo lui dat ik nog liever nieuwe onderbroeken er bij koop dan dat ik ze was. _O-

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 16:47

xTiffani schreef:
Ik lig al 2 uur op de bank onder de deken terwijl ik nog 50 blz moet lezen van een boek en er dan een boekverslag van moet maken dat morgen af moet zijn. Ohja, en nog huiswerk moet maken voor 2 vakken.

Confession: Ik zou me morgen ziekmelden en dan het verslag op mijn gemakje maken. No stress :')

xTiffani

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 16:56

Rosie schreef:
xTiffani schreef:

Confession: Ik zou me morgen ziekmelden en dan het verslag op mijn gemakje maken. No stress :')

:Y)

Dan heb ik ook nog de herfstvakantie }:) dit heb ik vorig jaar wel eens gedaan (en die jaren ervoor haha) maar weet niet of het zo slim is nu in het examenjaar.

Even kijken of het morgen droog wordt, kan ik wel eindelijk weer eens naar het bos met Pepper :)*