Iemand enig idee of er in Noord Limburg nog iets komt? In zit op een feestje en de realtime lightning kaarten willen niet meewerken
jokari
Geplaatst: 04-07-15 20:58
Omg. Hilarisch.
Hier een uurtje dik pak wolken gehad en aangename wind, maar nu alweer veel te warm.
poetser
Geplaatst: 04-07-15 21:12
Hier is het nog steeds zonnig, maar er kwam net een klein wit wolkje aandrijven. Dat wolkje hangt nagenoeg stil, maar iedere keer als ik kijk zijn er wolkjes bij. In 10 minuten tijd van 1 naar een stuk of 10 kleine wolkjes bij elkaar. Zal even proberen ze op de foto te krijgen.
Dat filmpje is hilarisch
Edit: Toch gelukt
Zo begon het (wel al verder in ontwikkeling)
En was het een kwartier later
Nu begint het echt samen te klitten tot 1 grote dreigende massa
patrice02
Geplaatst: 04-07-15 21:49
Even wat plaatjes gemaakt tijdens onze barbecue
Heike
Mede-oprichtster
Geplaatst: 04-07-15 22:22
Op de telegraaf.nl
Het KNMI waarschuwt voor gevaarlijk weer zondagmiddag en -avond. Vanuit het zuidwesten en zuiden trekken onweersbuien over het land. Deze kunnen zwaar uitpakken met lokaal kans op zware windstoten rond 90 kilometer per uur.
Ook de VerkeersInformatieDienst (VID) waarschuwt voor zware onweersbuien. Er is kans op hagel en windstoten tot 100 kilometer per uur, aldus de VID.
Anoniem
Geplaatst: 04-07-15 22:25
VivianHesen schreef:
Iemand enig idee of er in Noord Limburg nog iets komt? In zit op een feestje en de realtime lightning kaarten willen niet meewerken
Mmmm ik hoop morgen nog even te kunnen wielrennen. Al is het maar een half uurtje! Ik moet mijn nieuwe fiets even testen
Hoewel ik extreem weer ook gewoon leuk vind Woon in het noorden dus wij zijn als laatste aan de beurt hoop ik.
Vandaag was het echt bloedheet, echt niet normaal zo warm. Maar heb ook gewoon een beetje bui regen gehad toen ik even met de auto weg was. Geen spoor van te bekennen op de radar trouwens.
Donderdag is het hier zo erg losgegaan dat ik er zelfs een beetje bang van werd
ben ik even blij dat we dit weekend niet naar Lingen (nw duitsland) op wedstrijd zijn gegaan ivm de hitte. Je zou vandaag maar moeten terugrijden met de trailer van oost naar west
Anoniem
Geplaatst: 05-07-15 08:10
Wauw wat gaaf. Had nog nooit een wallcloud gezien in het echt!!! Geeft maar aan goe verdomd onstabiel het is. Bui was ook heel messy en ongestructureerd, duidelijk in aanbouw. Gooide er wat shelfs en walls uit hier en daar.
Toch vindt ik het heel fijn dat je zo actief bent ook op fb, iedereen kan zich nu mooi voorbereiden op het weer.
Ik heb de tuin ook ql stormproof gemaakt haha,
Het rare is heel de media ws in rep en roer want het kon wel eens 40grden worden maar nu het noodweer wordt vindt ik ze toch een stuk stiller...
Magica
Geplaatst: 05-07-15 08:25
Hier ook zeer onstabiel (volgens mij wonen we in de buurt van Joolien?) en aan mijn hond is dat ook goed te merken; ze hoort het gerommel al voordat ik het doorheb en ook zij is onrustig.