Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Soraya10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 15:20

Aan de hondenstront waar ik vandaag in stond.

Kunnen honden eigenaren er in godesnaam voor zorgen dat honden niet de hele stoep vol schijten! -:(-

Soraya10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 15:22

xjamilla schreef:
Britta31 schreef:
Wat is er mis met een draver dan? :o?

Nou eigenlijk niks,, maar maak dat andere maar is wijs.

Nou. ze hebben vaak moeite met galloperen en zijn wat minder flexibel dus dressuur kan wat lastiger voor ze zijn en als je een snob bent dan kun je natuurlijk niet aankomen met een draver, dan heb je toch minimaal een dressuur/ spring wonder met papieren nodig. Dus dat.

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 16:13

Dat mijn scooter niet wilt starten en aan leraar Duits die in deze hele drukke periode er nog even een presentatie over onze profielwerkstukken tussenpropt. :\

xjamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 17:34

Citaat:
Nou. ze hebben vaak moeite met galloperen en zijn wat minder flexibel dus dressuur kan wat lastiger voor ze zijn en als je een snob bent dan kun je natuurlijk niet aankomen met een draver, dan heb je toch minimaal een dressuur/ spring wonder met papieren nodig. Dus dat.

Die ik nou op stal heb staan kan prima galopperen. en met een beetje tijd en moeite kan hij makkelijk mee op dressuur wedstrijd. Maar inderdaad de 'echte' willen een wonderpaard voor een beetje haha.

Nog een ergernisje van vandaag, dat mensen voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.
En mensen die een simpel recreatie paardje zoeken echt hele lijsten met eisen hebben. :')

nicole_floor

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 18:11

Mensen die hun paard te koop hebben staan. Maar wel een hele waslijst hebben met voorkeuren, zoals 24/7 buiten en verplicht in een weiland aan huis enzo..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 19:30

Een collega die het nodig vond een banketstaaf opmerking te maken waardoor ik me erg rot voel.

saabineex

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 19:51

Dat ik voor school een opdracht moet doen in een groepje van 3 en dat ik de enige ben die iets doet. + Dat het vanavond ingeleverd moet worden _-:(

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 20:43

Jelleee schreef:
Mensen die shetlanders 'shetties' of 'shetje' noemen. Afschuwelijk vind ik het :+

Mijn vriend noemt ze oliebol :')

xLillith

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 20:49

Dat ik een flinke buikgriep heb, en door het overgeven de pil niet werkt en nu dus ook nog ongesteld ben geworden.. Bah, alles doet pijn!

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 21:06

Dat het uploaden van mijn film naar de pc niet gaat! :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 03:27

De griep me heeft gepakt ><

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 13:46

Meer verdrietig dan dat ik me erger, maar iemand waar ik in het verleden zo ongeveer dag en nacht voor klaar heb gestaan als het slecht ging, maakt me zwart omdat ik één keer voor mezelf en mijn eigen gezin gekozen heb.... No more push over here.... Waarom maak ik me überhaupt nog druk over zo iemand...??? Okay, ik erger me dus behoorlijk aan mezelf.... :r

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 14:00

Picasso schreef:
Meer verdrietig dan dat ik me erger, maar iemand waar ik in het verleden zo ongeveer dag en nacht voor klaar heb gestaan als het slecht ging, maakt me zwart omdat ik één keer voor mezelf en mijn eigen gezin gekozen heb.... No more push over here.... Waarom maak ik me überhaupt nog druk over zo iemand...??? Okay, ik erger me dus behoorlijk aan mezelf.... :r

Zegt genoeg over hem als persoon :(:)

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 14:44

Dat mijn fiets gestolen is -:(-

De fiets was al wel oud, maar ik had er vorig jaar net nieuwe banden om laten zetten voor +- 70 euro.

Quanneh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 15:39

Aan onze PO die we met een groepje mensen voor school moeten doen.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 15:55

Dat ik bij een groot bedrijf ben gaan werken, omdat ik niet in de wieg gelegd ben voor bakkerij boekhoudingen zonder enkele vorm van functiescheiding, en dat ik nou net die ene kleine frot administratie in m'n maag gesplitst krijg die aan alle kanten rammelt en waar iedereen alles in kan aanpassen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 15:59

The_Cat schreef:
Picasso schreef:

Zegt genoeg over hem als persoon :(:)

Thanks. :* Ja is ook zo, maar ik trek het me aan en eigenlijk erger ik me dus vooral aan het feit dat ik me er druk om maak. (hij is overigens een zij in dit verhaal)

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 18:49

Dat ik zoveel energie heb dat ik zelfs als ik moe ben door wil gaan met mijn stage. Het is zo ontzettend leuk!!

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 19:56

Aan mijn vriend. Heb 2 maanden van te voren gevraagd of ie een specifieke datum mee ging oppassen en ook gevraagd of er dan geen voetbal is. Nou was goed en hij ging mee. Nu is er toch wel voetbal en laat ie me mooi weer zitten. Is ook niet de eerste keer ..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 22:37

Dat het te groot/te zwaar topic gesloten is omdat er iemand is die het probleem er niet van inziet dat je met 1.70m op een shetlander van amper 1m gaat zitten en er daarom een hele discussie is ontstaan. Al het zoveelste leuke topic dat gesloten is omdat een paar personen zich niet aan de regels houden.

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 22:47

Anoniem schreef:
Dat het te groot/te zwaar topic gesloten is omdat er iemand is die het probleem er niet van inziet dat je met 1.70m op een shetlander van amper 1m gaat zitten en er daarom een hele discussie is ontstaan. Al het zoveelste leuke topic dat gesloten is omdat een paar personen zich niet aan de regels houden.

Erger mij sowieso mega aan dat topic. Bij 9 van de 10 foto's weet men zelf heel goed of het past of niet.

Of een lang persoon op een middel paard dat past wel, maar dun meisje met iet wat lange benen die in verhouding evenveel uitsteken als het persoon op het middel paard dat past weer niet. Ik ben er maar uitgegaan, kreeg steeds meer kromme tenen!

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 22:47

Dat alles gewoon niet helemaal lekker gaat zoals ik het eigenlijk wil.. -O-

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 00:16

Sommige organisatoren van een wedstrijd |o

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 09:48

Dat mijn flutleidinggevende (die ik echt met moeite leidinggevende kan noemen) denkt dat ie alleen op de wereld is en wederom geen dingen doorgeeft. -:(-

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 12:28

Dat mijn spierpijn nog erger geworden is :=