Kunnen honden eigenaren er in godesnaam voor zorgen dat honden niet de hele stoep vol schijten!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xjamilla schreef:Britta31 schreef:Wat is er mis met een draver dan?
Nou eigenlijk niks,, maar maak dat andere maar is wijs.
Citaat:Nou. ze hebben vaak moeite met galloperen en zijn wat minder flexibel dus dressuur kan wat lastiger voor ze zijn en als je een snob bent dan kun je natuurlijk niet aankomen met een draver, dan heb je toch minimaal een dressuur/ spring wonder met papieren nodig. Dus dat.
Picasso schreef:Meer verdrietig dan dat ik me erger, maar iemand waar ik in het verleden zo ongeveer dag en nacht voor klaar heb gestaan als het slecht ging, maakt me zwart omdat ik één keer voor mezelf en mijn eigen gezin gekozen heb.... No more push over here.... Waarom maak ik me überhaupt nog druk over zo iemand...??? Okay, ik erger me dus behoorlijk aan mezelf....
The_Cat schreef:Picasso schreef:Meer verdrietig dan dat ik me erger, maar iemand waar ik in het verleden zo ongeveer dag en nacht voor klaar heb gestaan als het slecht ging, maakt me zwart omdat ik één keer voor mezelf en mijn eigen gezin gekozen heb.... No more push over here.... Waarom maak ik me überhaupt nog druk over zo iemand...??? Okay, ik erger me dus behoorlijk aan mezelf....
Zegt genoeg over hem als persoon
Anoniem schreef:Dat het te groot/te zwaar topic gesloten is omdat er iemand is die het probleem er niet van inziet dat je met 1.70m op een shetlander van amper 1m gaat zitten en er daarom een hele discussie is ontstaan. Al het zoveelste leuke topic dat gesloten is omdat een paar personen zich niet aan de regels houden.