. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. 

. De huurder wilde er per direct iemand in hebben. Heb uitgelegd dat ik ook 4 paarden mee moet verhuizen dus dat voor mij 1 november sowieso pas op zijn vroegst mogelijk is.Nynke1 schreef:Hoe was het bij jullie toen jullie een beslissing moesten maken of je het huis wel of niet ging nemen? Ik heb echt momenten dat ik denk ja; ik ga er voor zin in! En het andere moment denk ik; nee, ik wil hier blijven.
, stond in folder van de kruidvat maar ze hadden maar 6 binnen gekregen >< . Gelukkig was mam op tijd
Hij gaat tijdelijk bij een vriendin van hem verblijven tot ik over ben, dan komt hij naar mij.

, die moet echt wennen eerst maar Boris zou daar heen. Ze hebben nog 3 poezen dus even stop , maar we hebben ons hart verloren dus in voorjaar na castratie meneer introduceren met een feliway stekker. Dan kunnen we de kattenkamer inrichten etc , super leuke taak hem opvoeden 

als hij helderder was had hij een plekje aan de muur gehad
, komen 6 blokken weer terug waarvan 2 koop en 4 huur. Wel rete duur die huur erna
, sommige keren terug maar in de eerste 3 maanden dat we urgentie kregen was de helft al verhuisd zegt genoeg. Oud , tocht als maar kan en slecht onderhoud en enorm vochtig dus had ook schimmel in huis. Enkel glas , platen met asbest platen eronder . Was echt nodig de sloophamer 

Nu moet ik de tv al harder zetten, dus weet niet of ik haar in mijn toekomstige huisje in de woonkamer wil
, als ik kijk stopt ie nrt rennen, hij wil privacy
Pip boeit het allemaal niet, als ze maar kan rennen haha Nynke1 schreef:Lieve kitten, onze rode kater heet Harvey. Maar die blijft bij mam.
Pfff ben druk op zoek naar een andere woning, echt zo moeilijk. Nergens hond toegestaan.