Ik ga binnenkort op mezelf wonen! Wie nog meer?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Nynke1

Re: Ik ga binnenkort op mezelf wonen! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 09:28

Hoe was het bij jullie toen jullie een beslissing moesten maken of je het huis wel of niet ging nemen? Ik heb echt momenten dat ik denk ja; ik ga er voor zin in! En het andere moment denk ik; nee, ik wil hier blijven :').

Reeltje_5

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 09:42

Dat is dan meer of je wel wil verhuizen of niet?
Wij hadden dit huis al op foto's gezien en waren al verkocht. Eerst een aantal andere huizen bezocht want was allemaal moeilijk te regelen met deze en toen uiteindelijk deze kunnen bezichtigen en gelijk een bod gedaan (er was nog een potentiële koper :p ). Geen twijfel over mogelijk, deze ging het worden.

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 09:44

Toen ik reageerde op de woning (sociale huurwoning, puntensysteem), reageerde ik meer onder het mom van "omdat ik kan reageren". Ik had net mijn account teruggekregen (was nog gekoppeld aan account van ex), dus ik wou graag reageren. :')
Uiteraard vond ik de woning ook erg leuk, anders had ik niet gereageerd, maar ik reageerde niet met het idee van, dit wordt hem! Maar wel dus. :+

Ik was wel direct heel enthousiast en heb geen seconde getwijfeld.

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 11:20

Heb net gebeld, maar de woning was al vergeven :(. De huurder wilde er per direct iemand in hebben. Heb uitgelegd dat ik ook 4 paarden mee moet verhuizen dus dat voor mij 1 november sowieso pas op zijn vroegst mogelijk is.

Wel een beetje balen hoor.. Iemand nog tips waar ik kan zoeken waar een hond is toegestaan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 11:45

Balen Nynke ><

Ik moest de eerste keer eruit , dus willekeurig aanbod aangepakt. De 2de keer was het toch mijn droom stekje, geen twijfel mogelijk

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 13:15

Nynke1 schreef:
Hoe was het bij jullie toen jullie een beslissing moesten maken of je het huis wel of niet ging nemen? Ik heb echt momenten dat ik denk ja; ik ga er voor zin in! En het andere moment denk ik; nee, ik wil hier blijven :').

Ik had dat ook! Donderdag om 16 uur bezichtigd en moest volgende dag voor 10 uur laten weten.

Wist het echt niet, maar dacht dat als je niet gelijk denkt nee ik wil het niet dan valt het vast mee. Geen moment spijt van.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 13:20

Ohh eindelijk een groen afdruiprek gescoord :') , stond in folder van de kruidvat maar ze hadden maar 6 binnen gekregen >< . Gelukkig was mam op tijd

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 17:04

Mijn broer heeft een kitten voor me geregeld! *\o/* Hij gaat tijdelijk bij een vriendin van hem verblijven tot ik over ben, dan komt hij naar mij.

Kattennamen verzinnen zijn lastig. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 17:08

Super leuk :D

Ik krijg een kitten tot ongeveer maart , dan introduceren bij mijn ouders. Ik voed hem op :+

Afbeelding

Boris !

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 17:25

Och wat een schatje!

PureSG mannetje of vrouwtje ? :))

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 18:42

Agos, wat onwijs schattig!!

Een katertje WinSel. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 18:51

Mam en Pap hebben nu kat van broer in huis , meneer was zeer aggresief . Maar echt een softie nu :') , die moet echt wennen eerst maar Boris zou daar heen. Ze hebben nog 3 poezen dus even stop , maar we hebben ons hart verloren dus in voorjaar na castratie meneer introduceren met een feliway stekker. Dan kunnen we de kattenkamer inrichten etc , super leuke taak hem opvoeden :+

Hmm zag op FB van (natuurlijk)een ballonbedrijf een foto van oude huis , over een jaar is het een kale vlakte. Duidelijk het spoor en de weg zichtbaar , de sloot waar ik aan woonde . Blok bij het water aan het eind , op het hoekje onder aan de wegkant was mijn thuis tot ik dit paleis kreeg mwhaha

Afbeelding

<3 als hij helderder was had hij een plekje aan de muur gehad

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 18:59

Mooie locatie wel als je het zo ziet zeg! Gaat het tegen de vlakte?

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 19:01

Ik vind Lasse erg leuk voor een kater :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 19:09

Jup :j , komen 6 blokken weer terug waarvan 2 koop en 4 huur. Wel rete duur die huur erna := , sommige keren terug maar in de eerste 3 maanden dat we urgentie kregen was de helft al verhuisd zegt genoeg. Oud , tocht als maar kan en slecht onderhoud en enorm vochtig dus had ook schimmel in huis. Enkel glas , platen met asbest platen eronder . Was echt nodig de sloophamer

Waar ik zat is een blok van koophuizen straks , de rest huur en dan gezinswoningen . Met tuin en geloof 3 slaapkamers , en dan hofjes om te parkeren. Van 48 appartementjes naar 36 stuks , best netjes maar zie het niet helemaal voor me haha . Zit nu antikraak in , en dan volgend jaar zomer willen ze los gaan.

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 19:55

Oh jakkes, ja dan is het meer dan nodig dat er wat nieuws komt. :')

Lasse klinkt inderdaad leuk WinSel! Ik zit momenteel te denken aan Xumi, Morty (van Rick and Morty, misschien kent iemand het) of Pikachu. :')

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 20:24

Morty vind ik ook erg leuk :))

Helaas vandaag geen reactie gekregen over een woning, ik zit er deze week dus weer niet bij helaas :(
Inmiddels weer op 2 woningen gereageerd, loting is volgende week maandag... Afwachten weer

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 20:34

Lieve kitten, onze rode kater heet Harvey. Maar die blijft bij mam.

Pfff ben druk op zoek naar een andere woning, echt zo moeilijk. Nergens hond toegestaan.

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 20:35

Harvey is ook een leuke naam !

Balen zeg dat je geen geschikt huis kan vinden....

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 20:39

Balen Winsel en Nynke. Hopelijk vinden jullie beiden gauw een huisje. :(:)

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 20:42

Ik hoop het ook haha, heb bijna alles al gekocht, nu nog een huis :j

Rebecca heb jij ook last als je hamster in t radje rent ? Jouw hamster staat ook in de woonkamer toch ?
Als Pip gaat rennen in het radje maakt t zn herrie haha, ik heb een silent spinner maar ze rent zo hard dat t radje helemaal mee beweegt :P Nu moet ik de tv al harder zetten, dus weet niet of ik haar in mijn toekomstige huisje in de woonkamer wil :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 20:43

Winsel :n , als ik kijk stopt ie nrt rennen, hij wil privacy :+

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 20:44

Haha heb jij ff geluk :P Pip boeit het allemaal niet, als ze maar kan rennen haha

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 20:51

Nynke1 schreef:
Lieve kitten, onze rode kater heet Harvey. Maar die blijft bij mam.

Pfff ben druk op zoek naar een andere woning, echt zo moeilijk. Nergens hond toegestaan.

Als je in overleg gaat met en verhuurder en evt aanbied een extra maand borg te betalen zijn (mn particuliere) verhuurders vaak wat coulanter. :)
Huis waar ik hiervoor zat mochten eigenlijk ook geen huisdieren in maar na overleg, de afspraak niet uit te breiden en een extra maand borg mocht het wel. :)

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 21:00

Thanks voor de tip. Twee maand borg vind ik nogal wat (ik zoek rond de 800eu) maar als dat de oplossing zou kunnen zijn dan moet dat maar. Ik houd het ff in mijn achterhoofd, thnx.