Ik heb verzoek gekregen om de code niet verder te delen. Sorry!
Ik betaal liever extra dan dat ik PZB steun. Walgelijke organisatie! Hopelijk raken ze hun code kwijt nu die openbaar gedeeld wordt, maar ze zullen met een zielig verhaal wel weer een uitzondering hebben gekregen
fransje23
Geplaatst: 10-01-24 18:51
Dat is eenzelfde soort code als wij gebruiken van onze rijvereniging.
Dat zijn allemaal partnercodes inderdaad. Daar was ik overigens ook niet naar op zoek. Ik hoop gewoon weer een leuke stapelkorting van Agradi zelf te bemachtigen. Dat was altijd wel leuk bestellen.
Agradi is momenteel helemaal niet fijn bezig, heb een klacht met ze lopen en zodra ze bang zijn dat het geld kost doen ze extreem moeilijk. Ik verwacht er niks meer van maar zoals ik momenteel door ze behandeld word zou ik er helemaal niks meer willen bestellen.. is dat ik er echt veel koop gezien het gemak en ik denk dat ik daarom ook gelijk zo pissig ben, ik koop er zat en nu een duur product niet deugt zijn ze niet thuis.
Lavitabella
Geplaatst: 10-01-24 19:44
Celebi schreef:
Dat zijn allemaal partnercodes inderdaad. Daar was ik overigens ook niet naar op zoek. Ik hoop gewoon weer een leuke stapelkorting van Agradi zelf te bemachtigen. Dat was altijd wel leuk bestellen.
Ja eens ! Kon soms wel eens veel schelen.
lieke2
Geplaatst: 10-01-24 21:41
ratjelover schreef:
Drico schreef:
Ik zou persoonlijk die code niet gebruiken want sta totaal niet achter PZB
[tekst verwijderd op verzoek door mod]
Waarom wordt dit verwijderd? de code staat gewoon open en bloot op hun fb-pagina
(niet dat ik ze steun, maar een beetje veldonderzoek door de mods zou beter zijn)
OUTSIDERIDER5 gebruik ik altijd bij Agradi voor 5% extra korting.
Dees
Geplaatst: 12-01-24 12:01
Citaat:
HorseFitShop is samengegaan met de Epplejeck. Goed nieuws voor jou als EFO-lid, want je ontvangt nog steeds 10% korting op de producten van de HorseFitShop in de webshop van de Epplejeck. Vul de unieke code: GCPL7X en profiteer!
Eigenlijk wel oliebol. Wat HorseFitShop had nog wel eens 2+1 gratis (=33% korting) met supplementen, maar dat kunnen we met EJ wel op onze buik schrijven natuurlijk
Ik had ergens gelezen dat ze wilden kijken of die acties op supplementen konden blijven.. Maar pin me er niet op vast. Zag volgens mij zoiets ergens in de comments onder een social post hierover.
Het was toch al nagenoeg 1 bedrijf dus het zal uiteindelijk weinig uitmaken denk ik.
Eigenlijk wel oliebol. Wat HorseFitShop had nog wel eens 2+1 gratis (=33% korting) met supplementen, maar dat kunnen we met EJ wel op onze buik schrijven natuurlijk
Ja dat dacht ik ook. Bij EJ zijn die altijd uitgesloten (wat niet eigenlijk )
Escada
Geplaatst: 13-01-24 21:00
Divoza maandag 25% keuzekorting. Ik moet juist zo'n code hebben voor de EJ dus hopelijk doen ze ook ff mee
Weet iemand wat de eisen/uitzonderingen zijn voor de jarig10 code van agradi in combinatie met KNHS? Ik kreeg een mail ivm mijn verjaardag, waarin staat dat ik jarig10 kan gebruiken gedurende mijn verjaardagsmaand. Ik ben over twee weken jarig, de code werkt op geen enkel artikel. Nu wil ik dekens bestellen, maar kan nergens de uitzonderingen vinden van deze code. En doet deze het pas als ik echt jarig ben? Dat stond niet in de mail namelijk!