Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Josien_

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 16:02

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 16:05

Die zijn zeker leuk!

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 16:24

Zoekt er nog iemand kleding?
Ik heb kleding van mij te koop staan waar ik niet meer in pas. Veel dingen zijn amper gedragen |(

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 17:18

Thanks @Dirndl :D

Ben net bij de liberty air Max geweest. Ze waren echt prachtig. Maar zo niet mijn stijl. Ze waren vreselijk lomp waardoor het net twee blokken aan het einde van m'n benen waren.

Prachtige schoenen, maar niet mijn stijl. Ze waren maat 38,5 als er anderen interesse hebben wil ik de advertentie wel even doorsturen! :)

Zal zo even op de rest antwoorden, op mobiel is dat zo onhandig :+

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 18:52

Edit: ik ben echt blij. Heb een super toffe donker bruine leather look trench coat gescoord bij de River Island!! :D overal out of stock. Heb hem nu in de auto verstopt want een 6e herfst/winterjas kan mijn moeder niet waarderen gok ik :+ even moed verzamelen om hem te showen.

Deze is het: http://www.polyvore.com/river_island_brown_leather-look_biker/thing?context_id=112723370&context_type=collection&id=101443426

Maar dan heb ik hem in het donker bruin met gouden knopen en rits. Gekocht met 50% korting, maakte het nog beter :D

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 19:05

CharlievdH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 20:46

Vandaag naar de Undiz geweest, die zit denk ik niet in nederland of belgie, maar ik was in barcelona, dus moest wel even binnen gaan. Uiteindelijk een superleuk slipje gekocht met vanvoor een hond erop en 'brooklyn' en de rest allemaal figuurtjes erond. Vanachter is er een kroontje, wat er vanboven net een stukje uitsteekt en waar 'king' op staat.
Ook een bijpassend slaaphemdje gekocht.

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 20:48

Undiz is een winkel aan het openen in België :) Hopelijk komt ie ook in Nederland.
Ik ben er in Frankrijk even geweest, vind het een erg leuke winkel met goed ondergoed voor niet al te veel geld.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 22:08

Ik ben online aan het zoeken naar kleding, of het is niet in de juiste maat/kleur, of het verzend niet via de mogelijkheden wat ik wil. :')

Maar ik ga volgende week shoppen met mijn moeder, maar we hebben geen idee waar we kunnen gaan shoppen, heeft iemand enig idee welke stad ofzo leuke winkels zitten?
Duitsland is ook een optie, we wonen groningen/drenthe maar Duitsland is dus geen probleem.
Moet niet langer dan 2 uur rijden zijn..

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 23:57

Jammer van de schoenen roos

Ik stuur bijna alles weer terug, denk dat ik het zwarte jurkje houd en misschien het shortje, maar de rest gaat terug. De maxi rok is te lang en die stof kan ik denk ik niet echt inkorten. De bestelling van Zalando moet nog komen ;)

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 07:07

@xFioon, Wat zonde dat alles terug moet. Ik vind de groene top ook wel vet, mooi kleur groen. En de roze broek ook mooi :j of moet dat allemaal nog binnen komen?

@Believe, als je naar Duitsland kan ga naar centr-o Oberhausen, echt geweldig daar!! :D eventueel vooraf nog langs Essen daar is een mega Primark.

@DewiRox, leuke bestellingen gedaan! Niet mijn stijl maar hopelijk wel leuk voor jou :D sale is idd geweldig.

Ik ga vandaag geheel impulsief naar de Primark toe in Rotterdam *\o/* *\o/*

Imke1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 08:58

Ik ga met een vriendin naar Maastricht dadelijk. :j

CharlievdH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 09:43

FNews schreef:
Undiz is een winkel aan het openen in België :) Hopelijk komt ie ook in Nederland.
Ik ben er in Frankrijk even geweest, vind het een erg leuke winkel met goed ondergoed voor niet al te veel geld.

Oohhh, waar is dat dan?
Ik ben nu al verslaafd aan die winkel. :D

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 10:08

Imke, veel plezier!
Natsuki, in het Wijnegem shopping center. Toen ik er eind juni was waren ze aan de winkel aan het klussen.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 10:13

Oeh, hebben die jas, Roos! <3 En veel plezier in de Primark!

Believe, is Groningen niets voor jullie? Ik ben daar een keertje geweest met vakantie en toen leek het me wel een leuke stad om te shoppen. Maar ik had vriendje beloofd dat ik maar 3 winkels in zou gaan toen :+

Fioon, wat jammer zeg!

Imke, veel plezier!

Josien, heel leuk tasje inderdaad! Maar ik vind sowieso Loavies hele leuke dingen hebben! Helaas zijn de kleding mij vaak net iets te groot, maar toch hangen er wel aantal dingen van ze in mijn kast.

Ik vind het heerlijk dat de zomerse dagen er aan komen en we eindelijk weer onze zomerkleding aan kunnen!
Maar ik merk ook wel dat ik stiekem ook al benieuwd ben wat de kleren voor de herfst en winter worden, kijk ook al best uit naar de nieuwe H&M catalogus :=

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 10:20

xRoosss schreef:
@xFioon, Wat zonde dat alles terug moet. Ik vind de groene top ook wel vet, mooi kleur groen. En de roze broek ook mooi :j of moet dat allemaal nog binnen komen?

@Believe, als je naar Duitsland kan ga naar centr-o Oberhausen, echt geweldig daar!! :D eventueel vooraf nog langs Essen daar is een mega Primark.

@DewiRox, leuke bestellingen gedaan! Niet mijn stijl maar hopelijk wel leuk voor jou :D sale is idd geweldig.

Ik ga vandaag geheel impulsief naar de Primark toe in Rotterdam *\o/* *\o/*

De groene top is niet geleverd :') en de roze broek, spijkerbroek en witte shirt met tekst moeten nog komen.

Maar veel shirtjes en jurkjes viel de kwaliteit me echt van tegen... en 1 shirt zat helemaal onder de foundation achtige vlekken... echt slecht dat ze dat niet hebben gezien...

Maar ik ben bezig met een eigen appartementje te krijgen, dus daar gaat straks veel geld heen ;)

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 10:59

ik lees al een tijdje mee en ik vraag me nu iets af: waar bestellen jullie het liefst? Ik ben op zoek naar leuke slippers/sandalen maar ik ben de sites van o.a. zalando en wehkamp en c en a een beetje zat..

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 11:04

ManonGrr schreef:
ik lees al een tijdje mee en ik vraag me nu iets af: waar bestellen jullie het liefst? Ik ben op zoek naar leuke slippers/sandalen maar ik ben de sites van o.a. zalando en wehkamp en c en a een beetje zat..

Leuke sandaaltjes? Asos! En Slippery.nl. De Bijenkorf heeft online ook leuke slippers en sandalen :j
Ook Nelly.com is vaak leuk :)

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 11:04

Je kan voor slippers even kijken op invito?

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 11:58

Ik heb nu een miskoop aan.. Miskoop van 40 euro, beetje duur :') Jammer, want het is een heel leuk ding, maar gewoon niets voor mij.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 12:33

Wat is je miskoop dan Davinia?

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 13:11

Ik had een korte tuinbroek gekocht, een witte met bloemetjes erop. Leuk ding om te zien, maar niets voor mij.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 16:28

Jammer! Misschien kan je hem nog terugbrengen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 17:14

Vanaf vandaag heb ik besloten geen stilettos meer te kopen. Ging gisteren even heel mooi (en wat minder elegant) op m'n bek ermee. :') Oeps.

Leuke jas Roos!
En leuke tasjes, ik vind de zwarte persoonlijk het leukst. :D

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 17:25

Heeft iemand nog een Zalando kortingsbon die niet wordt gebruikt? :D