Veel plezier, Marcella, lekker om je beestje weer even te zien
Bollie staat te goed geen tijd en interesse voor baas. Behalve toen baas met een bakje 2 handje care4life en vers gekookte lijnzaad kwam.
Heeft me alleen even duidelijk gemaakt dat in zijn ene hoef wat zat en dat klopte ook met hoeven uitkrabben. Nu wel doodmoe en de rest van de dag doe ik niks meer dan genieten van het zonnetje achter het raam.
Ach, liever zo dan dat ze je halfhuilend vastklampt bij het hek, toch ?
En voor jou was het toch lekker ? Even naar buiten en even knolliebollie aaien
Sjors
Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-13 16:49
Shirley schreef:
+ 1 is toch wat frisjes, Sjors Hier is richting de + 15
+18 doe maar
Marcella
Geplaatst: 02-06-13 16:57
Was heerlijk en heb bollie wel gemist en gelukkig ook weer mee, want het was vanmorgen al heerlijk. Heb heen zelf gereden met de auto en terug mijn vader. Dat was ook wel weer goed voor mezelf ben toch behoorlijk geschrokken.
De wind is toch nog behoorlijk fris vandaag, wel even in de zon gezeten, maar het is nu helemaal dicht getrokken. Hopelijk wordt het van de week nog een beetje mooi weer
Marcella
Geplaatst: 02-06-13 17:29
Aanstaande vrijdag gaan mijn ouders 2 weken op vakantie helaas.
Het is hier heerlijk! Hele dag, vanaf het ontbijt tot nu, in de tuin gezeten of met de hond wandelingen gemaakt en constant zon gehad. Af en toe een klein wolkje ervoor, maar meer niet. Dit weer mag het van mij wel altijd zijn
wat een super weertje met korte broek en thirt heerlijk in de tuin gezeten. was geen zuchtje wind en ik zit heerlijk beschut denk dat het al gauw tegen de 25 graden liep in de tuin
Voorlopig ziet het er nog hetzelfde uit als gisteren: 's morgens windstil en een beetje mistig en in plaats van een opkomend zonnetje , een opstekende wind
't Is droog en de buurman is blij met de wind, die heeft 6 hectare gras af liggen
fargo
Geplaatst: 03-06-13 11:12
Hier begint de zon achter de wolken wat te schijnen. Binnen is het nog koud! Het waait ook aardig, hoop dat de zon snel verder doorkomt!