Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
NienkeV1994 schreef:Nou, heb net een mailtje terug van een van degenen die geboden hadden dat ze het geld heeft over gemaaktdus als ik het morgen binnen heb meteen even een shirt op de post doen. Is maar 4 euro maar ik ben ervan af en is beter dan niks
GamblersCup schreef:Of ze kunnen een beetje nederlands en dachten het te begrijpen... ik denk dat je een beetje op moet passen met wat je zegt over buitenlanders op mp, niet zo aardig. Ik ken er zat die op mp rondstruinen en de taal niet 100% beheersen.
Ik woon bijvoorbeeld in Duitsland, toen ik hier net kwam wonen en de Duitse taal nog niet vloeiend onder de knie had, moest ik ook erg puzzelen hoor!
foxy80 schreef:Herinneren jullie je die oranje-overdosis-uit-het-jaar-pijp tafeltjes nog? Dit weekend opgehaald door een enthousiaste man die samen met zijn vriendin hun eigen flat retro aan het aankleden waren. Hij was erg blij met de tafeltjes, kwam ze netjes halen met de auto, geen gezeur en 25 euro handje contantje.
Vind het eigenlijk wel grappig, 1 advertentie op Kapaza en een droomverkoop (ok, wel even 2 weken geduld gehad)...
Rintah schreef:Een andere optie is een apart mail account aanmaken voor marktplaats, en die dan in je advertentie zetten, met verzoek daarheen te mailen. Heb je ook meteen alle 'geintereseerden' die de advertentie niet lezen er uit gefilterd.
Shirley schreef:Ik ben ook iemand uit het oog verloren ... heel leuk gemaild een paar keer en nu blijft het angstaanjagend stil
En nee, we hadden geen meningsverschil of iets in die geest, was gewoon nog gezellig
Tyrcanol schreef:En weer een die geen mails heeft ontvangen ..
my_precious schreef:nou breekt echt mijn klomp.. dacht ik dat het ook op een snelle manier kon!
heb ik mijn H singel op bokt en marktplaats op reserveren gezet en tegen andere geïnteresseerde verteld dat de singel gereserveerd is omdat vandaag geld overgemaakt is.
mail ik de koper omdat ik niets ontvangen had dus het pakket ook niet verzonden is, stuurt ze een bericht terug.
dat ze vandaag de hele dag op school was en de fitter donderdag komt dus met het zadel wil gaan rijden of ze donderdag het geld kan overmaken voor de singel.
hier ga ik dus niet meer op wachten, heb tegen 7 mensen gezegd dat de singel zo goed als verkocht is.
al die smoesjes word je ook wel een keer zat zeg.
bugpluisje schreef:my_precious schreef:nou breekt echt mijn klomp.. dacht ik dat het ook op een snelle manier kon!
heb ik mijn H singel op bokt en marktplaats op reserveren gezet en tegen andere geïnteresseerde verteld dat de singel gereserveerd is omdat vandaag geld overgemaakt is.
mail ik de koper omdat ik niets ontvangen had dus het pakket ook niet verzonden is, stuurt ze een bericht terug.
dat ze vandaag de hele dag op school was en de fitter donderdag komt dus met het zadel wil gaan rijden of ze donderdag het geld kan overmaken voor de singel.
hier ga ik dus niet meer op wachten, heb tegen 7 mensen gezegd dat de singel zo goed als verkocht is.
al die smoesjes word je ook wel een keer zat zeg.
Jeetje..............en je was er zo positief over inderdaad.............ongelofelijk ja! Ik begrijp het helemaal dat je er niet meer op gaat wachten, dan wacht je maar en dan haken ze straks alsnog af bijvoorbeeld.............zit jij dus mooi met je singel te kijken omdat je de rest allemaal hebt afgezegd (had het afgelopen week met gratis af te halen planten, 4 weken gereserveerd ivm de lange winter en na veel mailtjes vertelde meneer mij er toch vanaf te zien..................ja hallo vrolijke frans denk ik dan............en bedankt)