Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Nieuwsgierig naar wat voor mensen er op die site stonden, en helemaal niet van plan om eraan te beginnen
Maar goed, ik las deze jongen zijn berichtje en een dikke week later zat ik er nog mee in mijn hoofd, dus toen toch maar de sprong gewaagd.
Maar nadat hij om die reden niets meer van zich liet horen, had ik het wel gehad. Daarnaast heb ik inmiddels een zoontje, dus chronisch tijdgebrek
Ik kijk nog steeds wel eens op dat soort sites, maar tot nu toe niemand weer gevonden waarvan ik dacht; joh, van jou zou ik wel meer willen weten. Dus actief opzoek ben ik niet, maar wie weet kom ik nog iemand tegen weer ooit
omdat ik dan geen gedoe krijg met mannen die meer willen. Daarna heb ik dat laten varen, ik laat ze gewoon snel weten dat ik een vriend heb. Vervolgens nog een dag of twee laten bezinken en toen het me nog steeds leuk leek heb ik geschreven. Bij een ander schreef ik direct.

TinekeHorses schreef:Weten jullie misschien een site of organisatie/actie waarbij je gewoon eenmalig (kerst)kaart kunt sturen naar een gevangenen?
Nant schreef:TinekeHorses schreef:Weten jullie misschien een site of organisatie/actie waarbij je gewoon eenmalig (kerst)kaart kunt sturen naar een gevangenen?
Op Writeaprisoner.com staan er adressen bij de gevangenen, als je dan kiest voor mensen die nog geen post krijgen maak je hen er denk erg blij mee!
Ik stuur soms ook een verjaardagskaart naar mensen die nog geen post ontvangen.