_Patriciaa schreef:ook fijn!
Ramen opengewaaid?
Lekker dan.. hebben jullie veel schade?
Nee hoor

Ja ik vind onweer ook mooi maar wel eng..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Patriciaa schreef:ook fijn!
Ramen opengewaaid?
Lekker dan.. hebben jullie veel schade?
aisa schreef:weet je ik schijt in mijn broek voor onweer,maar echt waar als je elke dag wat op je dak krijgt ,ga je er nog aan wennen ook![]()
Inderdaad is het eigenlijk mooi om naar te kijken,die luchten onvoorstelbaar mooi stukje natuur,zo is het toch ook weer eigenlijk.
blitsie schreef:Wij hebben gisterenavond een mooi lichtshow gehadKreeg natuurlijk niks op film te pakken.
LauEef schreef:blitsie schreef:Wij hebben gisterenavond een mooi lichtshow gehadKreeg natuurlijk niks op film te pakken.
Wij ook niet, heb 20 minuten staan filmen maar het enige wat je hoort is een hoop gepraat en gedonder
detour schreef:Hier vlakbij is trouwens gisternacht een boerderij afgefikt door blikseminslag, hele rieten dak weg..
Tulandro schreef:Ik was vannacht op een feest in een strandtent in Rockanje toen het noodweer werd.. En toen moesten we dus nog 10 minuten over het strand naar de auto lopen, dat was echt wel eng!! Aan 3 kanten onweer om ons heen.
kehdra schreef:Zoals al eerder gezegd : het weer word in korte tijd, stukken extremer! En ik vind het griezelig!