Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

juval

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-26 18:21

middelbareschoolkind heeft morgen online les. basisschoolkind zou in theorie wel gewoon naar school moeten, maar ik denk dat ik die ook maar thuis houd dan. Geen zin om in een sneeuwstorm de deur uit te gaan.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-26 18:23

Net bericht gehad dat school van dochter dicht is morgen. Te veel leerkrachten die mogelijkheid niet veilig op school kunnen komen.

Ergens wel een ergenis, maar we gaan er wel een leuke dag van maken.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-26 18:34

Ik houd van de sneeuw <3. Maar ik ben wel klaar met dat gedoe op de weg en t sneeuwvrij maken van de auto :').

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-26 18:34

Voor morgenochtend heb ik ook alles gecanceld. Zit er ook mee dat ik anders moet betalen voor een behandeling als ik niet 24 uur van tevoren afzeg. Dus dat voor de zekerheid maar gedaan anders is het ook zonde van het geld. Zou nog naar een vriendin maar zij heeft alleen een fiets plus angst voor sneeuw en gladheid. Ik wil dan ook niet dat zij de deur uitgaat dus dat ook maar afgezegd.

Heb vandaag toch geen goede dag , dus morgen even rusten en pas tegen de avond de deur uit lijkt mij even beter voor mijn herstel.

Op de weg zijn er toch veel bumperklevers en mensen die zonder verlichting reden bij grijs mistig weer. Nee je bent niet goed zichtbaar.... de bussen knallen hier ook flink door werd al bijna van de weggedrukt, die willen graag naar huis :')

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-26 18:38

Morgen ga ik niet eens een poging doen voor school, zoek t uit :')
Vrijdag zitten we al voorzichtig te kijken of de eindpresentaties online kunnen of eventueel verplaatst, zoals het nu lijkt is het dan niet eens veilig om de weg op te gaan

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-26 18:42

AH bestelling gecanceld dus ik moest naar de kleine dure supermarkt hier. 450 meter maar gewoon overal sneeuw en ijs.

Het was super leeg. Veel was op wat ik nodig had. Wat ik niet heel lekker trok. Dus ik heb mezelf groot gehouden en ben met zware tassen naar huis geglibberd. Heen wilde nog wel maar terug was ik uit balans. Heel vermoeiend en alles deed zeer. Ik heb geen trolley of zo want ik pak normaal de auto…

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-26 18:43

Nyaleti schreef:
Marlinde _O- _O-

Op t werk gedoe. Het is al enorm druk maar nee extra / overwerken was niet nodig hoor. Komt goed.
Morgen code oranje dus degene die van ver komen, mogen thuis werken.
Da's leuk maar niemand van onze afdeling heeft een laptop (wordt al weken aangegeven maargoed).
Dus of mensen nemen flink risico om wel op het werk te verschijnen of de helft blijft maar thuis en degene die wel komen zitten met het gezeik.

Vooral dat laatste irriteer ik me aan. Al 3 weken onderbezetting "komt goed" maar degene die er wel zijn, zitten al weken met boze klanten en enorme werkdruk :z

Bij ons is het ene pand wel dicht, tot vrijdag zelfs en wij moeten werken. Ze willen ons pand niet dicht gooien.
Er zal geen kip komen verwacht ik.

Ik ben normaal de woensdag vrij, maar ga werken omdat kans is dat de uitzendkracht niet kan komen. Dus nu lekker de vrijdag vrij een keer.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-26 18:44

MarlindeRooz schreef:
AH bestelling gecanceld dus ik moest naar de kleine dure supermarkt hier. 450 meter maar gewoon overal sneeuw en ijs.

Het was super leeg. Veel was op wat ik nodig had. Wat ik niet heel lekker trok. Dus ik heb mezelf groot gehouden en ben met zware tassen naar huis geglibberd. Heen wilde nog wel maar terug was ik uit balans. Heel vermoeiend en alles deed zeer. Ik heb geen trolley of zo want ik pak normaal de auto…

Oh no.. ik vrees er ook een beetje voor, de onze komt donderdag. ^)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-26 18:48

Roosch schreef:
MarlindeRooz schreef:

Oh no.. ik vrees er ook een beetje voor, de onze komt donderdag. ^)

Ga maar vast schuifelen richting de supermarkt dichtbij…

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-26 18:49

Hier ook geen vuilnis ophalen maar dat maakt niet zoveel uit toch?? Bewaar je het even in je schuur. Niet alle straten worden sneeuwvrij gemaakt dus best risico voor de afhaalwagens maar daarbij wordt het personeel ook (gedeeltijk) ingezet voor sneeuwschuif en strooidiensten wat nu net even wat belangrijker is momenteel.

Maar hier wel, ergenis het weer. Prachtig als je niets hoeft maar merk dat ik er best onrust/ stress van krijg door het meer werk en plannen voor de paarden. Vandaag ook 2x meer gedaan zodat ik - indien ellende door de sneeuw - eventueel niet hoef te komen.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-26 18:50

Mensen die klagen op FB, de strooiwagen is niet geweest want de fietspaden zijn glad 8)7
Ik zie ze steeds voorbij komen en hier is niet tegenop te strooien, wat kunnen mensen toch zeuren :x

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-26 18:55

Een verstopt doof oor in combinatie met tinitis -O-
Overdag weinig van gemerkt. Nu op de bank is het een mega herrie

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-26 18:56

Haha, dat vogelvoerstation maakt mij dag _O- Zo herkenbaar om het precies op een niet handige plek te zetten.

Mijn ergenis is dat ik dit jaar minder wilde klagen, maar ik als nog hier heel veel klaag |o

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-26 18:57

Wat een leuk voerstation Marlinde :j

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-26 19:02

MarlindeRooz schreef:
Zet hem wel recht als de sneeuw weg is haha.
[ Afbeelding ]

Moest zo lachen om je 1e foto :)) Ik vind het een mooie. Waar heb je hem vandaan?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-26 19:03

Welkoop! Bedankt! Ik moet nog wat hangers kopen maar eerst maar eens zien of de vogeltjes komen!

Heb morgen mooi een vrije dag om te loeren. :=

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-26 19:18

Het slappe gedrag van mijn zus, zwager en moeder richting mijn neefje. En er dan raar van staan op te kijken dat hij niet luistert. Blij dat ik geen kinderen heb.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-26 19:23

chanicha schreef:
Mensen die klagen op FB, de strooiwagen is niet geweest want de fietspaden zijn glad 8)7
Ik zie ze steeds voorbij komen en hier is niet tegenop te strooien, wat kunnen mensen toch zeuren :x

Bij ons rijden de collega's ook af en aan om te strooien, en de zoutwagens blijven binnen komen om nieuwe ladingen te lossen want het gaat er hard uit nu! En zoals hierboven al terecht opgemerkt, mensen die nu moeten strooien komen niet aan andere taken in de afvalinzameling toe. Het is echt hectisch nu!

Snoraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-26 19:27

chanicha schreef:

Ik heb dit dus met mensen die klagen dat hun afval niet opgehaald wordtn man man man :')

DGM

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-26 19:30

Mijn Picnic bestelling is ook gecanceld. Ik snap het hoor maar ik bestel omdat ik geen zin heb om boodschappen te doen, nu moet ik alsnog :')

Snoraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-26 19:31

Vandaag hadden we op werk ook geen ritten, helaas zit er dan toch nog een hoop onbegrip. Begrijp echt wel dat het vervelend is maar hier hebben we nu geen invloed op...

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-26 19:33

Snoraly schreef:
Ik heb dit dus met mensen die klagen dat hun afval niet opgehaald wordtn man man man :')

Ik heb dit maar dan met iemand die klaagt dat de bussen niet rijden. Ja, het is poedersuiker, nee, dat CBR praktijkexamens elders in het land wel doorgaan betekent niet dat de bussen bij jou in de buurt veilig kunnen rijden. Zo'n bedrijf legt ook zn dienstregeling niet stil voor de lol :=

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-26 19:36

Absolem schreef:
JudithGigi schreef:
Vriend van me weet dat ik een eetstoornis heb gehad en blijft maar stom liggen doen over dat hij zomaar vergeet te eten of dat hij soms hele dagen niet eet zodat hij af kan vallen.

Hij bedoelt het niet banketstaaf maar man wat triggeren die opmerkingen mij.

Dat is geen vriend dat is een manipulatieve poep gat.

Haha hier moest ik wel even om lachen :') maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit, hij heeft sorry gezegd :D

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-26 19:37

Zonnehoed schreef:
MarlindeRooz schreef:
Ik heb EINDELIJK mijn vogel voer station opgezet. En neergezet. Gekregen voor m’n verjaardag. In oktober. Ik had het uitgesteld. :=

Ik helemaal blij. Lekker warm naar binnen. Lekker op de bank. Ik kijk naar buiten…

[ Afbeelding ]

Ik heb toch een uniek talent dat ik hem precies zo neerzet dat ik vanaf mijn vaste plek niks zie. Zometeen maar een meter naar de andere kant zetten. :roll:

Ik zat te zoeken op de foto, en dacht "nou, ik zie niks hoor". Toen ik verder las zag ik dat dát juist het punt is. :')

Ik was de ontbrekende vogel aan het zoeken :+

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-26 20:13

Snoraly schreef:
chanicha schreef:

Ik ga zo slecht op dat egoïstische geklaag, echt!
Er zijn mensen op Schiphol die niet naar huis kunnen voor een begrafenis, dat vind ik veel erger.