Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Maar ik ben wel klaar met dat gedoe op de weg en t sneeuwvrij maken van de auto
.

Nyaleti schreef:Marlinde![]()
![]()
Op t werk gedoe. Het is al enorm druk maar nee extra / overwerken was niet nodig hoor. Komt goed.
Morgen code oranje dus degene die van ver komen, mogen thuis werken.
Da's leuk maar niemand van onze afdeling heeft een laptop (wordt al weken aangegeven maargoed).
Dus of mensen nemen flink risico om wel op het werk te verschijnen of de helft blijft maar thuis en degene die wel komen zitten met het gezeik.
Vooral dat laatste irriteer ik me aan. Al 3 weken onderbezetting "komt goed" maar degene die er wel zijn, zitten al weken met boze klanten en enorme werkdruk
MarlindeRooz schreef:AH bestelling gecanceld dus ik moest naar de kleine dure supermarkt hier. 450 meter maar gewoon overal sneeuw en ijs.
Het was super leeg. Veel was op wat ik nodig had. Wat ik niet heel lekker trok. Dus ik heb mezelf groot gehouden en ben met zware tassen naar huis geglibberd. Heen wilde nog wel maar terug was ik uit balans. Heel vermoeiend en alles deed zeer. Ik heb geen trolley of zo want ik pak normaal de auto…
Roosch schreef:MarlindeRooz schreef:AH bestelling gecanceld dus ik moest naar de kleine dure supermarkt hier. 450 meter maar gewoon overal sneeuw en ijs.
Het was super leeg. Veel was op wat ik nodig had. Wat ik niet heel lekker trok. Dus ik heb mezelf groot gehouden en ben met zware tassen naar huis geglibberd. Heen wilde nog wel maar terug was ik uit balans. Heel vermoeiend en alles deed zeer. Ik heb geen trolley of zo want ik pak normaal de auto…
Oh no.. ik vrees er ook een beetje voor, de onze komt donderdag.
chanicha schreef:Mensen die klagen op FB, de strooiwagen is niet geweest want de fietspaden zijn glad![]()
Ik zie ze steeds voorbij komen en hier is niet tegenop te strooien, wat kunnen mensen toch zeuren
Snoraly schreef:Ik heb dit dus met mensen die klagen dat hun afval niet opgehaald wordtn man man man
Absolem schreef:JudithGigi schreef:Vriend van me weet dat ik een eetstoornis heb gehad en blijft maar stom liggen doen over dat hij zomaar vergeet te eten of dat hij soms hele dagen niet eet zodat hij af kan vallen.
Hij bedoelt het niet banketstaaf maar man wat triggeren die opmerkingen mij.
Dat is geen vriend dat is een manipulatieve poep gat.
maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit, hij heeft sorry gezegd
Zonnehoed schreef:MarlindeRooz schreef:Ik heb EINDELIJK mijn vogel voer station opgezet. En neergezet. Gekregen voor m’n verjaardag. In oktober. Ik had het uitgesteld.
Ik helemaal blij. Lekker warm naar binnen. Lekker op de bank. Ik kijk naar buiten…
[ Afbeelding ]
Ik heb toch een uniek talent dat ik hem precies zo neerzet dat ik vanaf mijn vaste plek niks zie. Zometeen maar een meter naar de andere kant zetten.
Ik zat te zoeken op de foto, en dacht "nou, ik zie niks hoor". Toen ik verder las zag ik dat dát juist het punt is.
Snoraly schreef:chanicha schreef:Mensen die klagen op FB, de strooiwagen is niet geweest want de fietspaden zijn glad![]()
Ik zie ze steeds voorbij komen en hier is niet tegenop te strooien, wat kunnen mensen toch zeuren
Ik heb dit dus met mensen die klagen dat hun afval niet opgehaald wordtn man man man