Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-25 19:57

prompter schreef:
Nog dit hele weekend Marlies! Wasmiddel, wasverzachter, handzeep, toiletblokken - allemaal dingen die niet bederven.

Ja maar ik heb al €20 meer uitgegeven dan de bedoeling was. :o

Polarize

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-25 20:07

Ik heb gewoon heel veel gevoelens op het moment en kan er net even niks mee :') ben maar gaan verven, maar moet daar weer pauzes van nemen omdat ik emotioneel wordt. Even dom gamen, tiny bookshop spelen, wordt ook emotioneel.

Ohja ik moet ook binnen een week ongesteld worden

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-25 20:24

prompter schreef:
Och Besje wat verdrietig en zo kort na elkaar en onverwacht, heel veel sterkte!

Mijn ergernis gaat over iets dat voor ons hier thuis eigenlijk een flink voordeel is; bij de AH waren deze week veel aanbiedingen 2+3 of zelfs 2+4 gratis. Wij hebben flink ingeslagen, en dat leverde alleen al aan bonus een bedrag van ruim 129 Euro op (de hele kar was zo'n 230 na aftrek van de bonus). Wat is nu mijn ergernis: het besef dat mensen die dit soort aanbiedingen het hardst zouden kunnen gebruiken, dat helemaal niet kunnen betalen en dat gaf een rotgevoel.

Geen idee wat voor producten maar als het huishoudelijke artikelen zijn, misschien kun je 1 verpakking in een weggeefkastje zetten of in een facebook groep om gratis op te halen? Een fles wasmiddel bijvoorbeeld kan iemand weer enorm mee geholpen zijn.

Merk dat nu best wel nu ik tijdelijk heel krap bij kas zit. Bv bij de Kruidvat is best vaak een deal met 4 voor 10 euro oid. Stel dat is dan een top deal, moet ik het alsnog laten liggen omdat ik die 10 euro niet kan missen. Dat is best pittig en dan is het voor mij tijdelijk..

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-25 20:27

Flying_Angel schreef:
imaudy schreef:
De canvas shopper mand van AH :')

Ik wilde deze kopen :+ :))

Deze shopper is echt goud. <3
Heb hem hier thuis en hij is lekker groot. Superleuk!

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-25 20:41

Aan de pijn in mn enkel :+ Maar ik ben eigenwijs en heb weer een gezellige middag met Alja gehad :D
Zo leuk als je elkaar via bokt ontmoet en het Zo klikt(ook tussen de kinderen)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-25 20:47

Niet echt een ergernis, maar ook wel. De onnodige en vreselijke dood van Lisa grijpt me echt enorm aan.

Ik ben er al de hele dag boos, verdrietig, geirriteerd, verbaasd, teleurgesteld en meer, om.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-25 20:53

_San87_ schreef:
Niet echt een ergernis, maar ook wel. De onnodige en vreselijke dood van Lisa grijpt me echt enorm aan.

Ik ben er al de hele dag boos, verdrietig, geirriteerd, verbaasd, teleurgesteld en meer, om.

:knuffel:
Je bent niet alleen hoor, het is zo'n machteloos gevoel

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-25 20:58

Polarize schreef:
_San87_ schreef:

:knuffel:
Je bent niet alleen hoor, het is zo'n machteloos gevoel

Ja, echt vreselijk.

En veel reacties zijn ook gewoon zo pijnlijk; waarom was ze alleen, waarom fietste ze daar, waarom, waarom, waarom...

Ik word er echt verdrietig van. We hebben nog zo'n enorme weg te gaan naar gelijkwaardigheid, veiligheid en autonomie.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-25 21:03

Ja heb daar ook al zoveel aan gedacht.
112 nog gebeld, dus haar gegronde angst was waar.

Verschrikkelijk. Niet te bevatten.

Hopelijk hebben ze die kl**tzak snel en komt hij nooit meer vrij.

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-25 21:10

Moet toezichthouden bij een wedstrijd, leuk en zin in. In de eerste mail stond ik ingedeeld van 8 - 13.15, nu krijg ik de definitieve lijst, sta ik van 7.45 - 15.30.... vind ik wel wat van en al helemaal zonder overleg, heb er toch maar een mail achteraan gestuurd of dat nog veranderd kan worden.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-25 21:11

Enige wat ze heeft gedaan was op het verkeerde moment op de verkeerde plek wezen, als zij het niet was dan hadden ze wel een andere gepakt.
Zoveel mensen online zitten van die "wat als" opmerkingen te maken, maar daar help je niemand mee en praat haar vrienden en ouders alleen maar een schuldgevoel aan.

Een hele mindere ergernis, maar wel iets waar ik naar uit keek - ik had niet meer genoeg tequila om een sterke cocktail te mixen

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-25 21:14

@nyaleti dat van dat weggeefkastje had een goede geweest, er waren er hier twee in de wijk waar ik regelmatig wat in zette. Helaas zijn ze allebei weg gehaald omdat er mensen waren die in 1 keer het hele kastje leeg haalden :\
Laatst bijgewerkt door prompter op 21-08-25 21:15, in het totaal 1 keer bewerkt

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-25 21:15

Polarize schreef:
Enige wat ze heeft gedaan was op het verkeerde moment op de verkeerde plek wezen, als zij het niet was dan hadden ze wel een andere gepakt.
Zoveel mensen online zitten van die "wat als" opmerkingen te maken, maar daar help je niemand mee en praat haar vrienden en ouders alleen maar een schuldgevoel aan.

Een hele mindere ergernis, maar wel iets waar ik naar uit keek - ik had niet meer genoeg tequila om een sterke cocktail te mixen

Het is ook wel iets logisch en heel menselijm. Je probeert voor jezelf te relativeren, want als het slachtoffer iets deed, dan gebeurt jou zoiets niet. Maar dat is natuurlijk onzin.

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-25 21:16

prompter schreef:
@nyaleti dat van dat weggeefkastje had een goede geweest, er waren er hier twee in de wijk waar ik regelmatig wat in zette. Helaas zijn ze allebei weg gehaald omdat er mensen waren die in 1 keer het hele kastje leeg haalden :

Dat is dan gelijk mijn ergernis! Mensen hebben echt nergens meer respect voor

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-25 21:20

_San87_ schreef:
Polarize schreef:

Het is ook wel iets logisch en heel menselijm. Je probeert voor jezelf te relativeren, want als het slachtoffer iets deed, dan gebeurt jou zoiets niet. Maar dat is natuurlijk onzin.

Het is inderdaad een hele menselijke reactie, en 9/10 keer niet eens met een verkeerde intentie. Ook deels jezelf geruststellen denk ik, "ik ga altijd samen met mijn vrienden, dus mij gebeurt dit niet."
En ondertussen stapelen de verhalen waar de vrouw alles "goed" deed en het alsnog geen andere uitkomst heeft zich maar op...

Ik zit in ieder geval nu op ticketswap te kijken of ik voor een concert waar ik alleen heen zou gaan een extra kaartje kan regelen zodat ik samen met mijn moeder kan reizen :')

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-25 21:35

prompter schreef:

Mijn ergernis gaat over iets dat voor ons hier thuis eigenlijk een flink voordeel is; bij de AH waren deze week veel aanbiedingen 2+3 of zelfs 2+4 gratis. Wij hebben flink ingeslagen, en dat leverde alleen al aan bonus een bedrag van ruim 129 Euro op (de hele kar was zo'n 230 na aftrek van de bonus). Wat is nu mijn ergernis: het besef dat mensen die dit soort aanbiedingen het hardst zouden kunnen gebruiken, dat helemaal niet kunnen betalen en dat gaf een rotgevoel.

Heujjj mijn shampoo is daar nu 2+3, thanks voor de tip die ga ik morgen halen :D

Toevallig had ik van de week elders een goedkopere shampoo gekocht om te testen, want goedkoper is nice.... Maar met deze aanbieding is elvive nog goedkoper als dat goedkopere merk dat ik had gevonden :+ MOOI

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-25 21:43

Over de AH gesproken, als ze je zo'n half swirl brood hebt bij de kraskaarten, probeer eens een hele te scannen. Wij hebben nu 2 hele broden gratis omdat er blijkbaar iets fout staat in het systeem en de kraskaart voor een half brood ook werkt voor een hele _O-

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-25 21:43

Telpeva schreef:
prompter schreef:

Heujjj mijn shampoo is daar nu 2+3, thanks voor de tip die ga ik morgen halen :D

Toevallig had ik van de week elders een goedkopere shampoo gekocht om te testen, want goedkoper is nice.... Maar met deze aanbieding is elvive nog goedkoper als dat goedkopere merk dat ik had gevonden :+ MOOI

En door die post van Prompter irriteer ik me weer aan het feit dat wasmiddel echt schreeuwend duur is geworden :(.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-25 21:50

Ik zit Banana Fish te kijken. Heel lang uitgesteld, omdat er van werd gezegd dat het een serie is die je een keer kijkt en daarna nooit meer. Nou, na aflevering twee kan ik me dat al helemaal voorstellen. Nu is mijn ergernis dat ik niet door het scherm kan springen.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-25 22:27

Enorme terugval met mijn hyperventilatie en angst klachten. Ik heb dit al tig keer gehad maar ook dit keer weer zo angstig door hartkloppingen. Normaal probeer ik extreme afleiding te zoeken zodat het uit mijn systeem gaat. Maar vandaag lukt dat niet. Dat ik nu op mijzelf zit te vloeken dat ik op moet houden.

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-25 23:06

Misschien helpt het om naar een meditatie te luisteren? De app Meditation Moments heeft hele fijne, die ook nog eens gratis zijn. Dat heeft mij in het verleden ook wel geholpen om een paniek/hyperventilatieaanval te dempen. En ik gebruik ze nu nog wel als ik midden in de nacht wakker wordt en niet meer in slaap kan komen. Werkt voor mij heel fijn.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-25 23:55

Moska schreef:
Misschien helpt het om naar een meditatie te luisteren? De app Meditation Moments heeft hele fijne, die ook nog eens gratis zijn. Dat heeft mij in het verleden ook wel geholpen om een paniek/hyperventilatieaanval te dempen. En ik gebruik ze nu nog wel als ik midden in de nacht wakker wordt en niet meer in slaap kan komen. Werkt voor mij heel fijn.

Dankjewel! Helaas net wel een paniek aanval gehad. Heel lang gezeten in de douche totdat het wegtrok. Nu wel helemaal kapot.

Morgen maar huisarts bellen, en volgende week werk en kijken of ik mijn vakantie kan verlengen. Deze stress waar ik nu last van heb komt van werk.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-25 05:23

Zit jij wel op de goede werkplek?
Hopelijk gaat het nu beter met je.

Ik lig al een paar uur wakker van de buikpijn.
Uur geleden paracetamol gepakt. Buikpijn is nu iets gezakt maar kom niet meer in slaap

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-25 05:35

Hier ook wakker en het lukt niet meer om in slaap te komen…

Ik baal dat ik me straks in het ziekenhuis moet melden voor een dagopname. Ik hou helemaal niet van naalden, maar moet wel aan het infuus..

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-25 06:28

PineApple schreef:
Hier ook wakker en het lukt niet meer om in slaap te komen…

Ik baal dat ik me straks in het ziekenhuis moet melden voor een dagopname. Ik hou helemaal niet van naalden, maar moet wel aan het infuus..

Infuus is ook stom. Sterkte vandaag! :(:)