prompter schreef:Nog dit hele weekend Marlies! Wasmiddel, wasverzachter, handzeep, toiletblokken - allemaal dingen die niet bederven.
Ja maar ik heb al €20 meer uitgegeven dan de bedoeling was.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
prompter schreef:Och Besje wat verdrietig en zo kort na elkaar en onverwacht, heel veel sterkte!
Mijn ergernis gaat over iets dat voor ons hier thuis eigenlijk een flink voordeel is; bij de AH waren deze week veel aanbiedingen 2+3 of zelfs 2+4 gratis. Wij hebben flink ingeslagen, en dat leverde alleen al aan bonus een bedrag van ruim 129 Euro op (de hele kar was zo'n 230 na aftrek van de bonus). Wat is nu mijn ergernis: het besef dat mensen die dit soort aanbiedingen het hardst zouden kunnen gebruiken, dat helemaal niet kunnen betalen en dat gaf een rotgevoel.
Polarize schreef:_San87_ schreef:Niet echt een ergernis, maar ook wel. De onnodige en vreselijke dood van Lisa grijpt me echt enorm aan.
Ik ben er al de hele dag boos, verdrietig, geirriteerd, verbaasd, teleurgesteld en meer, om.
![]()
Je bent niet alleen hoor, het is zo'n machteloos gevoel
Polarize schreef:Enige wat ze heeft gedaan was op het verkeerde moment op de verkeerde plek wezen, als zij het niet was dan hadden ze wel een andere gepakt.
Zoveel mensen online zitten van die "wat als" opmerkingen te maken, maar daar help je niemand mee en praat haar vrienden en ouders alleen maar een schuldgevoel aan.
Een hele mindere ergernis, maar wel iets waar ik naar uit keek - ik had niet meer genoeg tequila om een sterke cocktail te mixen
prompter schreef:@nyaleti dat van dat weggeefkastje had een goede geweest, er waren er hier twee in de wijk waar ik regelmatig wat in zette. Helaas zijn ze allebei weg gehaald omdat er mensen waren die in 1 keer het hele kastje leeg haalden
_San87_ schreef:Polarize schreef:Enige wat ze heeft gedaan was op het verkeerde moment op de verkeerde plek wezen, als zij het niet was dan hadden ze wel een andere gepakt.
Zoveel mensen online zitten van die "wat als" opmerkingen te maken, maar daar help je niemand mee en praat haar vrienden en ouders alleen maar een schuldgevoel aan.
Een hele mindere ergernis, maar wel iets waar ik naar uit keek - ik had niet meer genoeg tequila om een sterke cocktail te mixen
Het is ook wel iets logisch en heel menselijm. Je probeert voor jezelf te relativeren, want als het slachtoffer iets deed, dan gebeurt jou zoiets niet. Maar dat is natuurlijk onzin.
prompter schreef:Och Besje wat verdrietig en zo kort na elkaar en onverwacht, heel veel sterkte!
Mijn ergernis gaat over iets dat voor ons hier thuis eigenlijk een flink voordeel is; bij de AH waren deze week veel aanbiedingen 2+3 of zelfs 2+4 gratis. Wij hebben flink ingeslagen, en dat leverde alleen al aan bonus een bedrag van ruim 129 Euro op (de hele kar was zo'n 230 na aftrek van de bonus). Wat is nu mijn ergernis: het besef dat mensen die dit soort aanbiedingen het hardst zouden kunnen gebruiken, dat helemaal niet kunnen betalen en dat gaf een rotgevoel.
Telpeva schreef:prompter schreef:Och Besje wat verdrietig en zo kort na elkaar en onverwacht, heel veel sterkte!
Heujjj mijn shampoo is daar nu 2+3, thanks voor de tip die ga ik morgen halen![]()
Toevallig had ik van de week elders een goedkopere shampoo gekocht om te testen, want goedkoper is nice.... Maar met deze aanbieding is elvive nog goedkoper als dat goedkopere merk dat ik had gevondenMOOI
Moska schreef:Misschien helpt het om naar een meditatie te luisteren? De app Meditation Moments heeft hele fijne, die ook nog eens gratis zijn. Dat heeft mij in het verleden ook wel geholpen om een paniek/hyperventilatieaanval te dempen. En ik gebruik ze nu nog wel als ik midden in de nacht wakker wordt en niet meer in slaap kan komen. Werkt voor mij heel fijn.