Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-25 09:12

Froukje_J schreef:
Sterkte Ineke

Dp nog van harte gefeliciteerd!!

Kana een muis?

Hier echt even een baal moment..
Gisteren ging ik boodschappen doen, pak een fles dikke bleek uit het schap maar deze bleek lek te zijn, hele winterjas naar de haaien...

Oh nee. Ik heb ook al meerdere broeken verpest door chloor. Het is echt rotspul wat dat betreft.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-25 10:32

Hier ook slechte ervaring met bleek.. Nieuw wedstrijddekje had een zwarte veeg van het zadel, super zonde, dus vanalles geprobeerd om weg te krijgen. Op het laatst dacht ik, ik smeer er gewoon wat bleek op en laat hem dan een poosje liggen.

Zwarte vlek was weg! Helaas de stof waar de vlek ooit in zat ook :+

juval

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-25 11:03

froukje, heb je het gemeld bij de winkel? misschien zijn ze hiervoor verzekerd?

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-25 11:21

De jumbo app. Kan de boodschappen niet bestellen.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-25 11:31

Gisteren een wat oudere vrouw die
I.p.v. te betalen onder een poortje door kroop voor de toiletten. En daarna ook nog staan mopperen dat alles bezet was. Ze deed net alsof het allemaal de normaalste zaak van de wereld was. En dan maar mopperen op de jeugd.

Ik vind het ook onzin dat je moet betalen voor iets waar je niks aan kunt doen,maar dit soort acties vind ik altijd een beetje treurig.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-25 13:41

Vanochtend! Ik was aan het wandelen en onze kat loopt vaak mee. Komen we ergens waar een hond los liep. Hond krijgt kat in de smiezen en wordt helemaal gek. Rent dwars door de achtertuinen van mensen die daar woonden achter onze kat aan. Kat klimt omhoog, maar valt er ook nog af. Bewoner komt naar buiten en wordt boos op die vrouw dat ze haar hond daar aan de lijn hoort te houden. Vrouw zegt ik heb hem nu toch aan de lijn. Hoe komt hij dan in mijn achtertuin? Die bewoner kon onze kat pakken (ze laat zich normaal buiten al niet door mij oppakken, maar ze liet zich zo tillen). Nageltjes gescheurd :(:)

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-25 13:42

Flying Angel arme kat.
Baasje van de hond moet zich rot schamen.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-25 13:52

Echt sommige mensen. Honden moeten binnen de bebouwde kom aangelijnd zijn tenzij het aangemerkt is als losloopgebied.

En de volgende keer is het een kind. O ja sorry doet die anders nooit. |o

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-25 13:57

Ja, echt arme poes :(:) en inderdaad, hond hoort daar gewoon aan de riem. Ze riep haar hond ook paar keer, maar uiteraard reageerde die er niet op.

_chou

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-25 15:34

Doordat we allemaal weg waren gisteravond hebben we geen Wie Is De Mol kunnen kijken, maar ik kan nu niet meer op de socials, omdat ik bang ben voor spoilers :')
Nu verveel ik mij al de hele dag.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-25 16:02

Het voelt als een stomme ergernis, want de zon schijnt <3. Maar, de zon schijnt en ik heb er last van met tekenen dus ik ben maar gestopt :').

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-25 16:13

Was je kat aangelijnd?

Neemt niet weg dat het schrikken is en het baasje van de hond ook in fout. Soms baal ik exhter wel als ik met 3 honden netjes aan de lijn over straat loop dat er weer zo een kat los de straat over rent en ik het maar kan uitzoeken. Denk soms wel eens, wat als die kat nu onder een auto rent... is het vast mijn schuld ondanks dat mijn honden zijn aangelijnd

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-25 16:31

Kat niet aangelijnd. De regel is dat de hond aangelijnd hoort en voor katten geldt dit gewoon niet. En ja, het is een keuze om je kat de straat op te laten gaan en dat brengt natuurlijk risico’s met zich mee.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-25 16:59

omdat hier klagen nog wel eens helpt
Ik ben de chipreader kwijt, net nu er 3 honden zijn gevonden in het dorp en ik de enige ben met een reader..

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-25 20:09

Ik zou vrijdag mijn huis aan mijn beste vriendinnen laten zien, kan iemand niet. En ik had mij er al op verheugd ben echt een beetje teleurgesteld.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-25 20:34

Een zieke collega laatst op het werk gehad en gemeld dat ik daar - mede vanwege mjn nasleep van de longontsteking - niet blij mee was. Ook bezoekers die zonder hun handen voor hun mond in jouw bijzijn lopen te blafkafferen. Gevolg: nu ben ik ziek. Koorts, prikkend vel, golven door mijn lijf, gesloopt, spierpijn, hoesten...

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-25 20:54

Dat kon ook mijn collega zijn geweest.
Ik heb geen immuunsysteem door mijn ziekte en hij was ziek maar kwam wel weer werken toen hij zich iets beter voelde.

Wij zitten met zijn 2en in een piep klein kantoortje dus had liever gehad dat hij goed was uitgeziekt.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-25 21:21

Ik vind het jammer dat mensen blijkbaar niets geleerd hebben van de pandemie.
Met griepklachten blijf je zoveel mogelijk thuis. Zo zorg je ook voor je collega’s en de mensen om je heen.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-25 21:25

De griep gaat echt vreselijk rond, ik heb naast zieke collega's ook nog cliënten met griepklachten. Ik ontkomt er haast niet aan. Ik werk met veel zieken toch weer met mondkapjes op. Ook om toch te voorkomen dat ik zelf ziek ga worden en uit ga vallen.

Al vermoed ik dat ik twee weken geleden al wat gehad heb. had een paar dagen heel vreemde koppijn en in de avond voelde ik mij niet goed. Maar na een nacht slapen was ik er dan wel weer.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-25 21:33

Over griep gesproken, ik loop nu een dag of 3 op het randje van verkoudheid en nu heb ik echt goed last van mijn keel. Ik kan al raden hoe ver het is :') Even fingers crossed dat dit mijn standaard ''avondgriepje'' is, want ik heb dit vaker in de avond. Maar ik moet morgen naar de kapper en zou dinsdag met een groepje vrienden een museumtripje naar Amsterdam doen, dus ik hoop dat deze keelpijn een vals alarm is.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-25 21:57

Door samenloop van omstandigheden volledig in een paniekaanval terecht gekomen gisteravond.

Heb gelukkig een fijne man die mij opvangt en steunt... Maar foei heftig!

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-25 22:20

Moet je eens voor de gein in de zaal luisteren bij Moulin rouge (waar was ik recent toevallig). Hoeveel mensen daar keihard zitten te hoesten en snotteren. Brrrr.

Roihi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-25 22:22

ik erg me aan het feit dat het weekend alweer voorbij is...

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-25 22:27

Toen ik nog in de winkel werkte...kwamen regelmatig klanten hoestend en snotterend bij de kassa. Neus snuiten, in de handen hoesten, en vervolgens contant gaan betalen. Als klanten dan de bonuskaart aan zouden geven zei ik op zo'n punt ook gewoon heel eerlijk dat ik liever de bonuskaart niet aannam en dat ze hem zelf onder de klantenscanner mochten houden.
Sinds ik studeer en niet meer achter de kassa zit een stuk minder verkouden geweest :D
Nu studeer ik wel om docent te worden, en je hoort vaak genoeg dat als mensen het onderwijs in gaan dat ze de eerste tijd vrij veel ziek zijn, maar hopelijk ontwijk ik dat punt door voor de doelgroep middelbare school te kiezen en lekker afstand te kunnen houden van de leerlingen :')

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-25 22:28

Hutcherson schreef:
Moet je eens voor de gein in de zaal luisteren bij Moulin rouge (waar was ik recent toevallig). Hoeveel mensen daar keihard zitten te hoesten en snotteren. Brrrr.

Ik blijf thuis als ik ziek ben. Maar heb ook hooikoorts en snotter en proest bijna altijd.