Lieser schreef:Stom dat 20 graden in huis 's middags in de herfst veel kouder aanvoelt dan 20 graden 's ochtends in de zomer.
Ja dat vind ik ook! Maf is dat.. Hoewel het weer kunnen dragen van een dikke trui ook wel weer iets knus heeft
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Bellatrix schreef:Hoe is het met je Jo? Met de pijn?
Stom, langzaam verkeer voor je. Gister op de terugweg naar huis reed ik op een 60 weg, voor mij reed er eentje 30.
Jolliegirl schreef:[ Afbeelding ]
Zo was het
[ Afbeelding ]
Dit is het nu
Ja het gaat wel..
Ik heb al prik angst die ik aan het overwinnen ben vanwege mijn schildklier problemen...moet ik elke 6 weken prikken... Joeppie..
Maar een naaldje , prima..
Maar deze ging erin en 6x heen en weer om de vloeistof goed te verdelen... Langs en tussen de gewrichten van mijn knokkel.... Nondeju...
Heb daarna thee met suiker moeten pakken om fatsoenlijk thuis te kunnen komen.....
De pijn is wat minder..de stijfheid niet.
Loop er helaas al zeker 3 maanden mee...
Jolliegirl schreef:noviceh schreef:Stom, elke dag wakker worden met maagpijn.
Oei dat is niet goed.
Wel eens laten onderzoeken?

Bellatrix schreef:Mijn bestelde keukenweegschaal die door de brievenbus pas zou vrijdag bezorgd zijn maar ik heb niets.
Tot nu toe ook geen buren die hem hebben.
Hij kostte niet veel dus maar opnieuw bestellen en hopen dat die wel binnenkomt maar ik vind het heel stom.
thequeensmum schreef:Die types die willen weten hoe het met je man gaat en dan vragen: hoe is het met de baas?
Grrrrrrrrr
Ik zeg dan altijd ‘je ziet het, met mij gaat het uitstekend’.
Toen we nog een vaste telefoon hadden werd ik ook vaak gebeld en de vraag was dan: is de baas thuis?
Mijn antwoord steevast: daar spreek je mee!
Jongens kom op, het is 2025, geen 1925