Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
JudithGigi schreef:Al een paar dagen kom ik op random momenten een enkele made tegen op het plafond. Nergens etensresten oid liggen dus snapte maar niet waar ze vandaan kwamen. Schijnbaar dus van een zak walnoten die ik laatst van iemand van marktplaats had gekregen![]()
wil echt het hele huis weg gooien nu.
xPabloBokt schreef:Mijn vriend die een wit hoeslaken bij een grotendeels lichtblauw dekbedovertrek heeft gestopt in de was en nu is dat hoeslaken helemaal blauw uitgeslagen.
Echt ik moet bij die man ook alle instructies in drievoud geven anders gaat het nooit goed. Word er echt niet goed van, weer een stuk wasgoed naar de klote.
JudithGigi schreef:Al een paar dagen kom ik op random momenten een enkele made tegen op het plafond. Nergens etensresten oid liggen dus snapte maar niet waar ze vandaan kwamen. Schijnbaar dus van een zak walnoten die ik laatst van iemand van marktplaats had gekregen![]()
wil echt het hele huis weg gooien nu.
Sabbientje schreef:Ik krijg er makkelijker een pil in, dan druppels in de nek.
Alsof ik de kat probeer te vermoorden als ik met de druppels aankom.
Chickyy schreef:Vorige week strandde mijn relatie, dit weekend kwam ik erachter dat ie ook nog is vreemdgegaan.. En nu is meneer van de aardbodem verdwenen, krijg nergens een reactie op, er kan nog geen sorry of iets van een uitleg vanaf.. Voor hem is een heeeele grote plek in de hel weggelegd
Shenavallie schreef:denisesilver schreef:"Ik heb de onderste lijn niet gespannen hoor. Het gras staat daar onhandig hoog voor. Ze zullen toch niet onder de hoge en middelste heen kruipen."
Drie keer raden wat mijn paard van rond de 1,70 alsnog presteert
Ik ben een beelddenker