Ik ga echt even met stenen gooien
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zebrastreep schreef:Ik schrok mij net helemaal rot, liep een man wat rond onze tuin en bij mijn auto te kijken. Ik snel een foto maken van de persoon en toen er maar op af gestapt en gevraagd of hij hulp nodig was met iets.
Zocht een bandje met tracker van zijn kat , die kat ken ik wel want hij zit hier vaak maar die man kende ik nog niet qua gezicht![]()
Even gezocht en gevonden achter een bloempot bij de voordeur.
Man waarom bellen mensen dan niet even aan om te vragen of ze in de tuin mogen kijken. Halve hartverzakking later maar het is opgelost.
Niobe schreef:Slim is ook niet altijd een optie in zo’n adrenaline toestand denk ik haha. Maar wauw!
saskiaojan schreef:Ik erger me aan mezelf, vorig jaar alle adressen netjes in een boekje opgeschreven, nu kan ik dit boekje nergens meer vinden…
Meeste adressen kunnen achterhalen behalve 2
Roosch schreef:saskiaojan schreef:Ik erger me aan mezelf, vorig jaar alle adressen netjes in een boekje opgeschreven, nu kan ik dit boekje nergens meer vinden…
Meeste adressen kunnen achterhalen behalve 2
Dat is frustrerend. Daarom heb ik in mijn online Greetz account een overzicht van alle adressen, scheelt een hoop.
Ineke2 schreef:Boheme schreef:Oke wat nu weer.. na al wekenlang hoesten en snot gisteravond beroerd geworden. Maar niet alleen ik ook mij man. Hij is nu gaan werken en ik doe mijn best om mij uit bed te slepen en ook te gaan . Heb nog nooit zo beroerd geslapen en mij zo raar gevoeld.
Ehm waarom gaan jullie ( je man en jij ) ziek werken?
Beterschap voor iedereen die ziek is.
Ik slaap nog steeds heel regelmatig niet best, maar probeer om niet op schermen te gaan kijken in de hoop sneller terug in slaap te vallen. Lukt tot nu toe niet echt
Siggislief schreef:Denk je vanmiddag rustig vanaf het bus station naar het AMC (Ziekenhuis) te lopen,
om naar een museum te kunnen gaan (Museum Vrolik, anatomisch museum, gekend voor zijn collectie medisch erfgoed).
Alleen er liepen 2 jongens met elkaar in gesprek zo wat in onze nek te hijgen,
dan denk ik loop er dan om heen inplaats doordrukken met het wandelen.
Voelde niet echt op mijn gemak op dat moment. (Was buiten)
hagelslag schreef:Siggislief schreef:Denk je vanmiddag rustig vanaf het bus station naar het AMC (Ziekenhuis) te lopen,
om naar een museum te kunnen gaan (Museum Vrolik, anatomisch museum, gekend voor zijn collectie medisch erfgoed).
Alleen er liepen 2 jongens met elkaar in gesprek zo wat in onze nek te hijgen,
dan denk ik loop er dan om heen inplaats doordrukken met het wandelen.
Voelde niet echt op mijn gemak op dat moment. (Was buiten)
Oh zulke dingen zijn nooit fijn nee.
Vaak ga ik dan even stil staan zodat de mensen achter mij dan wel "moeten" inhalen
Boheme schreef:Omdat mijn man zich kan afzonderen van iedereen, en ik net 3 maanden een nieuwe baan heb en al 2 keer ben uitgevallen .
purny schreef:Ik moet even huilen.
Eerst wordt mijn directe vlucht gecanceld naar Berlijn.
Dan wordt ik omgeboekt via München, daarna naar Berlijn. Ook gecanceld.
Vervolgens wordt ik via Düsseldorf geboekt.
En bij aankomst blijkt mijn ruimbagage ook niet zijn aangekomen.
Mijn weekendje Berlijn is volledig naar de knoppen. Ik wil naar huis