Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
foxy80 schreef:Kieffertje schreef:Hoeveel je als verkoper vergoed krijgt, ligt aan de vervoerder die is gebruikt. Dus dat is wel iets om op te letten. Dit staat in de gebruiksvoorwaarden van Vinted:
Dat klopt dus niet volgens mij. Ik heb gisteren ook de volle mep terug gekregen voor pakje wat verloren ging via DHL, verzonden 14 December. En sindsdien geen aanpassing gebruikersvoorwaarden gezien als ik me niet vergis.
Eleentje schreef:Oh wat een goed idee, ik had een van mijn merino handschoenen per ongeluk in de was gedaan bij de lakens, toch maar eens kijken of het alsnog te redden valt.
Een paar van mijn Vinted gelukjes
[ [url=m/gHFozq.png]Afbeelding[/url] ]
Vanochtend gekocht
[ [url=m/b4ZfkO.png]Afbeelding[/url] ]
100% kasjmier![]()
En ik ben langzaam aan wat basics voor komende lente/zomer aan het vervangen voor linnen/zijde, door Vinted een beetje verwend geraakt aan fijnere kleding deze winter.
Eleentje schreef:Oh wat een goed idee, ik had een van mijn merino handschoenen per ongeluk in de was gedaan bij de lakens, toch maar eens kijken of het alsnog te redden valt.
Een paar van mijn Vinted gelukjes
[ [url=m/gHFozq.png]Afbeelding[/url] ]
Vanochtend gekocht
[ [url=m/b4ZfkO.png]Afbeelding[/url] ]
100% kasjmier![]()
En ik ben langzaam aan wat basics voor komende lente/zomer aan het vervangen voor linnen/zijde, door Vinted een beetje verwend geraakt aan fijnere kleding deze winter.