Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
verootjoo schreef:Dat ja.
En sowieso mag het aantal wettelijke vakantiedagen wel meer. 4 weken is toch niks….
Ik heb van mijn werkgever 6,5week en dat vind ik wel ok. Maar 8-9weken zou ideaal zijn
Is denk ik alleen niet unpopular.
Sherivey schreef:Telpeva schreef:Blue Monday zou een vrije dag moeten zijn die iedereen indien gewenst als couch potato zou moeten kunnen doorbrengen
Niet per se. Het zou normaler moeten worden om mental health days te nemen op momenten dat het nodig is.
Niet per se op een gezette datum, want dan leg je juist de focus dat mensen zich op die dag slecht zouden moeten voelen.
Bellatrix schreef:Ik heb 24 dagen. Uitzendbureau, dus mijn ATV dagen zit bij mijn salaris in. Wij zijn verplicht 3 weken dicht met de bouwvak en 2 weken kerst. Dan hou je dus niets over. Fijn joh.
Ik ben ook voor meer vrije dagen.
_San87_ schreef:Meeste stemmen gelden, ook zo kinderachtig. Meestal zijn de mensen zonder kinderen in de minderheid en die zitten dan alsnog vast aan het dure hoogseizoen.
ikke schreef:_San87_ schreef:Meeste stemmen gelden, ook zo kinderachtig. Meestal zijn de mensen zonder kinderen in de minderheid en die zitten dan alsnog vast aan het dure hoogseizoen.
En precies daarom werkt deze kinderloze Bokker niet voor dergelijke bedrijven.
Ooit hebben ze heel hard aan mij getrokken of ik niet in dienst wilde komen (was ingeleend), maar zij hadden ook vijf weken verplicht vrij in het hoogseizoen (bouwvak + kerst). Prima dat jullie dat doen, maar dan toch echt zonder mij.
Sheran schreef:Ik hou helemaal niet van koken. Koken is tijdrovend, je moet er aldoor bij blijven, je maakt van alles vies, het wordt een troep en het is binnen 10m weer op.