Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
denisesilver schreef:Herinner me ineens dat we vanavond naar opa en oma gaan ivm nieuwjaar. Zo'n schijthekel aan die sociale verplichtingen. Maar ik weet gewoon dat ik gezeik krijg als ik niet ga. Ze waren al niet te spreken dat ik niet met m'n verjaardag even langs hun was geweest
MyWishMax schreef:Vandaag eerste afspraak met nieuwe fysio en ik vind het doodeng. Vorige was de 1e in mijn hele leven die me kon helpen, alle anderen en dat zjjn er veel, snapten niks van aandoening en mijn lijf. Deze heeft wel met oude meegekeken, maar was maar 1 keer en het begon al goed dat er vorige week geen plek was voor afspraak.
Nu maar hopen dat ik straks voor meerdere weken gewoon kan inplannen in 1 keer ipv elke week opnieuw hopen dat er plek is...
Adelaide71 schreef:Erger nog: mensen die beweren dat andere rassen geen goede of fijne rijpaarden zijn omdat ze niet voldoen aan de criteria van het KWPN. Ik zoek ook geen Grand Prix dressuurpaard, ik zoek een rijpaard.Dressuurdozen die op de, in hun ogen, 'mindere rassen/stamboeken' neerkijken... Het KWPN is niet heilig dames en heren...
Menino schreef:MyWishMax schreef:Vandaag eerste afspraak met nieuwe fysio en ik vind het doodeng. Vorige was de 1e in mijn hele leven die me kon helpen, alle anderen en dat zjjn er veel, snapten niks van aandoening en mijn lijf. Deze heeft wel met oude meegekeken, maar was maar 1 keer en het begon al goed dat er vorige week geen plek was voor afspraak.
Nu maar hopen dat ik straks voor meerdere weken gewoon kan inplannen in 1 keer ipv elke week opnieuw hopen dat er plek is...
Succes!
knipknip
Mkango schreef:Adelaide71 schreef:Erger nog: mensen die beweren dat andere rassen geen goede of fijne rijpaarden zijn omdat ze niet voldoen aan de criteria van het KWPN. Ik zoek ook geen Grand Prix dressuurpaard, ik zoek een rijpaard.Dressuurdozen die op de, in hun ogen, 'mindere rassen/stamboeken' neerkijken... Het KWPN is niet heilig dames en heren...
En ik vind het ook eeuwig zonde dat steeds meer stamboeken, zeker in de koudbloedenhoek, dat KWPN-model nastreven.
Mkango schreef:Adelaide71 schreef:Erger nog: mensen die beweren dat andere rassen geen goede of fijne rijpaarden zijn omdat ze niet voldoen aan de criteria van het KWPN. Ik zoek ook geen Grand Prix dressuurpaard, ik zoek een rijpaard.Dressuurdozen die op de, in hun ogen, 'mindere rassen/stamboeken' neerkijken... Het KWPN is niet heilig dames en heren...
En ik vind het ook eeuwig zonde dat steeds meer stamboeken, zeker in de koudbloedenhoek, dat KWPN-model nastreven.