Secret Santa 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Vealosz

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-22 20:58

Waxmelt heb ik ook ja!! *tovert het vergeten ding uit de kast *

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-22 21:11

Mijn man zij net: 'Jij bent altijd zo lekker ontspannen als je aan het punniken bent met plastic!'

Dus ss.. als je dit kunt ontcijferen.. mijn huidige project is bijna klaar :P tijd voor een nieuwe !

suusje26

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-22 21:20

Citaat:
Hints... Yeah or Neah? Ofwel... Hou je van een uitdaging en vind je een lastige hint prima of ben je niet zo handig met het leggen van verbanden/links en heb je liever een makkelijke hint

Hmm, ben op zich wel redelijk goed in puzzelen maar niet online, haha. Daar heb ik geen geduld voor. Wil dan echt resultaten zien op papier ofzo, net als bij een puzzelboek dat je woorden kan invullen/afstrepen of cijfers kan invullen..

En kom ik er niet uit dan zoek ik er wel hulp bij!

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-22 21:39

Ik zit nu ook heerlijk onder een dekentje met een geurkaars aan, heerlijk als het buiten regent

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-22 21:42

pimaude schreef:
Mijn man zij net: 'Jij bent altijd zo lekker ontspannen als je aan het punniken bent met plastic!'

Dus ss.. als je dit kunt ontcijferen.. mijn huidige project is bijna klaar :P tijd voor een nieuwe !

wat is punniken met plastic?
Diamont painting?

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-22 21:48

Gefeliciteerd Noisy!

En fijn Jorex. Stapje dichterbij!

Hier ook onder een dekentje, met poes opschoot. Houtkachel aan en een heerlijke geurkaars <3.

Waxmelts ben ik niet zo van.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-22 21:49

Alja schreef:
pimaude schreef:

wat is punniken met plastic?
Diamont painting?

10 punten voor jou

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-22 22:06

Helaas heb ik jou niet :+
Maar wellicht heb ik je ss nu een goede tip gegeven

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-22 22:30

Wat doen jullie kwa sport?

Normaal loop ik altijd de nijmeegse 4 daagse.
Maar ik lig nu uit de running na een blessure van 2 jaar.
Ik heb getwijfeld dit jaar mee te doen na 2x het niet te zijn doorgegaan ivm corona maar was niet zo verstandig.
Daarnaast rijd ik af en toe recreatief paard maar dit ook al maanden niet.
Door mijn heup ligt alles nu een beetje stil.
Hopelijk kan ik volgend jaar het weer wat oppakken en fitter worden.
Ik deed ook graag canicross en dogsurvival met mijn hond

saden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-22 23:55

Helaas erg weinig sport op dit moment
Mijn paard is 2 weken geleden voor de 2de keer geopereerd aan een griffelbeenbreuk.
Daarnaast weinig tijd om te sporten
Maar er staan wel 6 paarden/pony's aan huis waar ik de dagelijkse zorg voor heb.
Wel genoeg beweging dus!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-22 23:58

Alja schreef:
Helaas heb ik jou niet :+
Maar wellicht heb ik je ss nu een goede tip gegeven

Weer 1 om weg te stepen:D

Hij is af haha.

Afbeelding

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 00:32

@pimaude :wow: wat een werk!! Knap dat je daar het geduld ook voor hebt, maar het is werkelijk prachtig!
@sade sterkte met je paard, hopelijk komt het snel goed :(:)
@AfricanLady ik ballet (minstens) 3x per week, heb een superleuke pony waar ik helaas maar 1x per week mee rijd, en ik studeer klassiek zang wat een bepaalde vorm van topsport is eigenlijk :)

Ik heb nog een paar tips voor mijn santa; geen idee of je ze nog nodig hebt, als je al lang en breed aan het shoppen bent en genoeg ideeën hebt dan voel je vrij om ze te negeren, maar mocht je met de handen in het haar zitten en nog wat hulp kunnen gebruiken dan heb je hier misschien wat aan :)

Zilveren druppel oorbellen vind ik supermooi, in alle kleuren steen <3 Ongeveer zoals op deze foto maar dan zonder die bolletjes erop die ik doorgekrast heb. Heb in 2020 een setje gekregen van m'n santa en die ook superveel gedragen!

Dit is de beste vegan chips van de wereld en ik heb nooit zin om naar de IKEA te fietsen dus ik heb het niet zo vaak in huis als ik zou willen :+
https://www.ikea.com/es/en/p/festligt-p ... -80425981/
Deze en de ijsjes uit deze lijn zijn ook vegan en heb ik om dezelfde reden niet zo vaak in huis :P
https://www.ikea.com/es/en/p/lordagsgod ... -30479938/
Afbeelding

Verder ben ik m'n medicijnenbakje kwijt geraakt dus als je ergens een bakje vindt van ongeveer een doorsnede van 1,5cm en een paar cm hoog (rond) dan maak je helemaaaaal blij :+

Nogmaals, voel je uiteraard niet verplicht en zie dit absoluut niet als boodschappenlijst, maar kijk maar of je er iets van kan gebruiken. <3

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 08:13

Oeh de hints!
Ik ben niet echt een puzzelaar, maar vind het wel leuk!
Er mag dus best wat uitdaging in zitten. Als het maar niet té moeilijk is

Nog 1 dagje werken en dan weekend! Tijd om m’n lootje te stalken {:)

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 08:25

Had het eerder ook al ergens geschreven, ik vind een puzzel leuk dus de hint mag me best een beetje uitdagen.
Qua sporten, 1x per week ga ik naar ruiterfit (wat echt heel leuk is om te doen, zeker met ons gezellige groepje) en verder rij ik meestal zo’n 4x per week met mijn paard. Ik ben echt een dressuur ruiter en gelukkig vind mijn paard dat ook het mooiste om samen te doen.

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 08:29

Ik sport niet. Ik heb er gewoon weg geen tijd voor. Als ik niet voor de kleine aan het zorgen ben dan ben ik aan het werk. Hoop binnenkort wel weer naar de sportschool te kunnen.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 08:30

Sport: doe ik op dit moment in opbouwende fase tijdens mijn revalidatietraject.
Verder wandel ik graag met paard of met vriendinnen.

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 08:32

Ik ben niet zo sportief, alleen wandelen met Sil

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 08:52

Ik deed aan sporten 3 keer per week en dan ook nog 3 keer rijden plus elke dag naar mijn paard. Alleen toen kwam de vakantie en wil ik elke keer starten maar heb ik geen motivatie.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 08:53

Ik duik, zwem af en toe, rijd paard, wandel veel. Mijn belangrijkste sport is duiken, maar mijn paard komt niets te kort hoor. Ben toevallig ook instructeur in werkelijk alles.

Soms doe ik nog een lesje circuittraining of zumba.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 08:56

Sporten doe ik momenteel niet.
Ik geef fulltime les op een basisschool, dat is al topsport.

Paardrijden heb ik altijd graag gedaan maar ik vind dat er eerst weer wat kilo's vanaf moet, voor ik in het zadel klim.
Wandelen vind ik nog weleens leuk om te doen of zwemmen maar daar maak ik te weinig tijd of zin voor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 09:34

Ik sport 3 a 4x per week, en wandel veel met het hondje. Doe circuit training en meestal groepslessen high intensive cardio/kracht combo. Is me niet af te zien alleen helaas. Wel redelijk sportief en actief aangelegd, helaas werkt de energie niet altijd mee :+

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 09:39

Ik sport ook niet. Ik ga een week per jaar skiën en af en toe rijd ik nog eens paard, maar verder doe ik niks. Eigenlijk wil ik ook eerst eens wat kilo's kwijt voordat ik weer echt fanatiek ga rijden en op zoek ga naar een verzorgpaard.

Wel probeer ik regelmatig een wandeling te doen maar ook dat schiet er regelmatig bij in helaas. Leuke accessoires voor tijdens het wandelen zijn wel erg leuk! Ik ben altijd nog op zoek naar een manier om een fles water mee te nemen als ik ook mijn camera bij me heb. Ik gebruik dan vaak een snuittas onderweg, alleen daar kan dan geen water bij. En twee tassen meenemen vind ik niet zo handig -O- .

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 09:42

Ik hockey normaliter 2x per week maar breek mij daar de bek niet over open. Wat een verschrikking is die hockeyclub. :n

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 09:42

Ik had mij zo voorgenomen gister en vanmiddag even lekker aan de knutsel te gaan… since lange tijd echt zin in. Helaas is de hond van een vriendin en mijn voormalige oppas hond vermist geraakt bij de oppas en zijn we met een team op zoek naar hem. Vanmiddag ga ik met mijn hond er weer speuren in de hoop dat ze zijn spoor vind en we hem ook kunnen vinden.
Ik heb alleen geen goed gevoel erbij maar ik hoop dat dit onjuist is.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 09:44

Ik sport ook niet, ik heb twee kinderen dat vind ik al topsport :+

En helaas is mijn bijrijdpaard 2 weken geleden ingeslapen en met de winter in het vooruitzicht eerst ook niet op zoek naar wat anders.