Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

LuckyLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-22 16:55

Granoek schreef:
Dat ik niet naar Ed Sheeran kan gaan vrijdag door personeelstekort maar die ene collega die 1,5maand geleden zich ziek gemeld heeft tot ze op zwangerschapsverlof kon gaan, nu naar Ed Sheeran gaat met 1 van onze tickets.

-O- Hoe dan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-22 17:01

Cayenne schreef:
Ik kwam gisteren iemand tegen die de hond naast de fiets aan het uitlaten was 8)7

Edit: Dat was aan het begin van de middag en dus al flink warm.
Volgens hem gaf het niet, want het was op bosgrond en dat werd minder warm.

Ja erg he. Gisteren hier hetzelfde. Erger me dan vooral aan mezelf.

Ik denk dan eerst "wuuut..." . En dan; oh misschien is het maar 5 minuutjes, ik zeg maar niets. Terwijl een vriendelijke "doe je wel voorzichtig" niet heel provocerend was geweest en misschien wel een stuk beter voor de hond.

Granoek schreef:
Dat ik niet naar Ed Sheeran kan gaan vrijdag door personeelstekort maar die ene collega die 1,5maand geleden zich ziek gemeld heeft tot ze op zwangerschapsverlof kon gaan, nu naar Ed Sheeran gaat met 1 van onze tickets.

nogmaals eentje.... Whuuuut.

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-22 17:03

LuckyLuna schreef:
Granoek schreef:

-O- Hoe dan

Van al mijn personeel+jobstudenten zijn er 19 op vakantie de komende 2 weken of gewoon afgemeld want ‘ik ben jarig’ etc…
En zo blijven we nu met 4 over waar we normaal met 9 zijn. Maar zij is dus 1,5maand geleden in ziekenverlof gegaan (als je met ziekenverlof gaat, gaat je zwangerschapsverlof automatisch pas in 1 week voor bevalling en dan ben je na de bevalling langer vrij) door kwaaltjes. Maar ze kan blijkbaar wel naar concerten

KarenQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-22 17:15

Pft... in het bos is het soms nog warmer omdat de warmte niet weggeblazen wordt.

Echt mensen die met dit weer hun huisdier zo laat werken, zijn echt niet fris.

LuckyLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-22 17:26

Oké oké… de warmte.. moet er nu toch echt men beklaagt over doen..

Dus bij deze! Het is te warm

LuckyLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-22 17:28

Granoek schreef:
Van al mijn personeel+jobstudenten zijn er 19 op vakantie de komende 2 weken of gewoon afgemeld want ‘ik ben jarig’ etc…
En zo blijven we nu met 4 over waar we normaal met 9 zijn. Maar zij is dus 1,5maand geleden in ziekenverlof gegaan (als je met ziekenverlof gaat, gaat je zwangerschapsverlof automatisch pas in 1 week voor bevalling en dan ben je na de bevalling langer vrij) door kwaaltjes. Maar ze kan blijkbaar wel naar concerten

Toch bijzonder.. voor haar wel slim bekeken natuurlijk! Maar jammer dat ze dan wel dat soort dingen doet

M_D_H

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-22 17:44

Ik app mijn man een boodschappenlijstje voor het avondeten, zodat hij onderweg naar huis even langs de supermarkt kan...

Maar hoe kan het toch dat het opvolgen van dat boodschappenlijstje zo ontzettend moeilijk is?
Er wordt altijd wel iets vergeten, bewust omgewisseld of bewust weggelaten >;)

Nu ook weer: Vanwege de warmte eten wij broodjes met salade, hoewel mijn man een voorkeur heeft voor rundvlees salade, toch aardappelsalade op het lijstje gezet, omdat ik rundvleessalade niet lust en wij de komende 2 dagen niet thuis eten en 2 salades halen dan onzin zou zijn want dan gaat het kapot...
Denk je dat de aardappelsalade mee naar huis is gekomen?
Nee tuurlijk niet, want zoals mijn man zegt: Die vind ik niet zo lekker als rundvlees salade, dus ik heb er voor gekozen die mee te nemen in plaats van de aardappelsalade...
Om vervolgens met grote ogen naar mij te kijken als ik hem vraag wat hij dan denkt dat ik nu ga eten? _-:(
Soms...SOMS -:(-
Neem dan gewoon beide mee als je je er niet in kan vinden... :roll:

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-22 17:45

De NS. Ik had vanochtend gewoon de auto moeten nemen toen het kon. |o

Nu gelukkig een lieve vriend die mij op komt halen _/-\o_

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-22 18:27

MDH; wat een flauwe actie van je kerel.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-22 18:38

Ik vind het niet flauw, ik vind het asociaal.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-22 18:44

Ja maar nu had ze wel een goed excuus om die bak ijs op te eten. :D

LuckyLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-22 18:44

M_D_H schreef:
Ik app mijn man een boodschappenlijstje voor het avondeten, zodat hij onderweg naar huis even langs de supermarkt kan...

Maar hoe kan het toch dat het opvolgen van dat boodschappenlijstje zo ontzettend moeilijk is?
Er wordt altijd wel iets vergeten, bewust omgewisseld of bewust weggelaten >;)

Nu ook weer: Vanwege de warmte eten wij broodjes met salade, hoewel mijn man een voorkeur heeft voor rundvlees salade, toch aardappelsalade op het lijstje gezet, omdat ik rundvleessalade niet lust en wij de komende 2 dagen niet thuis eten en 2 salades halen dan onzin zou zijn want dan gaat het kapot...
Denk je dat de aardappelsalade mee naar huis is gekomen?
Nee tuurlijk niet, want zoals mijn man zegt: Die vind ik niet zo lekker als rundvlees salade, dus ik heb er voor gekozen die mee te nemen in plaats van de aardappelsalade...
Om vervolgens met grote ogen naar mij te kijken als ik hem vraag wat hij dan denkt dat ik nu ga eten? _-:(
Soms...SOMS -:(-
Neem dan gewoon beide mee als je je er niet in kan vinden... :roll:

De mannen doen het goed vandaag…

Zo herkenbaar dit!

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-22 18:51

marleen_88 schreef:

Waarom is haar Ik wil aardappel salade meer waard dan zijn Ik wil rundvlees salade?

LuckyLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-22 18:53

rien10 schreef:
marleen_88 schreef:

Waarom is haar Ik wil aardappel salade meer waard dan zijn Ik wil rundvlees salade?

Zo als ik het begrijp lust hij beide maar vind hij rundvlees lekkerder.

Zij lust de rundvlees helemaal niet

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-22 18:58

rien10 schreef:
marleen_88 schreef:

Niet, maar dan had hij op zijn minst óók aardappel mee kunnen nemen, niet?

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-22 19:00

Precies en normaal doen we dan 2 bakken, maar omdat we nu een paar dagen niet thuis zijn, is dat zonde want dan komt het niet op en kunnen we het weg gooien!
En als je dan die salade zo graag wil, neem dan ook gewoon beide bakken mee...

Maar goed, ik heb mij nu de bolletjes toegeëigend en ik voel mij idd een heel stuk minder schuldig over het ijs :+

Hij zegt overigens dat hij helemaal niet wist dat ik de rundvleessalade niet lekker vind... Wat best bijzonder is, maar goed.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-22 19:14

LuckyLuna schreef:
Granoek schreef:

Toch bijzonder.. voor haar wel slim bekeken natuurlijk! Maar jammer dat ze dan wel dat soort dingen doet

Vrienden voor het leven……

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-22 19:30

Wat ado en wat een lef zeg...

Afbeelding
Kunnen ze deze niet wat harder zetten?

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-22 19:36

DuoPenotti schreef:
Wat ado en wat een lef zeg...

[ Afbeelding ]
Kunnen ze deze niet wat harder zetten?

Nou, hier staat echt genoeg wind, maar het helpt niks %)

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-22 19:37

Oja. Mannen doen het zeker goed.

Hier vanochtend eerst een bult hageslag van de keukenblad geveegd. En meneer laat papiertjes, bonnen en zooi op de tafel, en onze ventilator... Jaaaa die blaast dat wel weg.
Vind ik vieze sokken, van hem op de eettafel... Gatsamme.

Dus hij was vanochtend gevlucht, confronteer hem zegt ie. 'hagelslag? Dat heb ik opgeruimd.'

Nee, verstand als n goudvis, ik ben wederom je opruimrobot.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-22 19:41

Het OV.
Ik stap in metro. Metro heeft storing. Zitten we eerst gezellig met zn allen te zweten in een dichte metro die gereset moet worden.
Vervolgens blijft ie kapot, worden we naar het perron aan de overkant gestuurd. Hele meute puffend en zwetend de trappen op en af.
Staan we daar, rijdt de kapotte metro weg. Wordt er omgeroepen dat de vervangende metro tóch op het oorspronkelijke perron komt. Hele meute weer terug over de trappen.
En toen zaten we met veel te veel mensen op elkaars lip in 40 graden. :=

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-22 19:52

M_D_H schreef:
Precies en normaal doen we dan 2 bakken, maar omdat we nu een paar dagen niet thuis zijn, is dat zonde want dan komt het niet op en kunnen we het weg gooien!

Maar goed, ik heb mij nu de bolletjes toegeëigend en ik voel mij idd een heel stuk minder schuldig over het ijs :+

Hij zegt overigens dat hij helemaal niet wist dat ik de rundvleessalade niet lekker vind... Wat best bijzonder is, maar goed.

Mijn manvriend weet na 9 jaar nog niet welke chocolade ik het liefste lust en beweert ook stellig dat ik het “de vorige keer” “anders” uitgelegd heb.
Mannenbreinen, het is toch iets speciaal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-22 19:53

Gutmenschen. :+

Optiwolk schreef:
M_D_H schreef:

Mijn manvriend weet na 9 jaar nog niet welke chocolade ik het liefste lust en beweert ook stellig dat ik het “de vorige keer” “anders” uitgelegd heb.
Mannenbreinen, het is toch iets speciaal.
Mwah, mijn moeder denkt na ruim 10 jaar nog steeds dat ik gek ben op pasta en dat ik "gewoon" varkensvlees eet. Wrong. :')

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-22 19:57

Mijn ex snapte na 6,5 jaar nog niet dat mijn lievelings kleur paars en roze is.

Mijn hele leven is paars en roze, dus waarom hij op groen kwam, begreep ik niet.

Toen zijn ex uit zijn vorige relatie mij aansprak (gewoon, hoe het nu met mij ging, zo zonder hem. Gewoon heel lief) kwam ik er achter wie er wél van groen hield.

Hij is nooit over die ex heen gekomen, heb ik het idee.

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-22 20:05

Dat gaat hier niet op, want ik ben z’n eerste

Ergernis vandaag: ik moet nog steeds best wat rusten na de meningitis en geraak snel overprikkeld.
Ja, als radio en tv aanstaat en het speelgoed van zoontje muziek maakt en oma dan nog es veel te hoog en veel te luid met eenzelfde kind speelt - ja dan vind ik het moeilijk om te rusten.