Granoek schreef:Dat ik niet naar Ed Sheeran kan gaan vrijdag door personeelstekort maar die ene collega die 1,5maand geleden zich ziek gemeld heeft tot ze op zwangerschapsverlof kon gaan, nu naar Ed Sheeran gaat met 1 van onze tickets.

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Cayenne schreef:Ik kwam gisteren iemand tegen die de hond naast de fiets aan het uitlaten was
Edit: Dat was aan het begin van de middag en dus al flink warm.
Volgens hem gaf het niet, want het was op bosgrond en dat werd minder warm.
Granoek schreef:Dat ik niet naar Ed Sheeran kan gaan vrijdag door personeelstekort maar die ene collega die 1,5maand geleden zich ziek gemeld heeft tot ze op zwangerschapsverlof kon gaan, nu naar Ed Sheeran gaat met 1 van onze tickets.
LuckyLuna schreef:Granoek schreef:Dat ik niet naar Ed Sheeran kan gaan vrijdag door personeelstekort maar die ene collega die 1,5maand geleden zich ziek gemeld heeft tot ze op zwangerschapsverlof kon gaan, nu naar Ed Sheeran gaat met 1 van onze tickets.
Hoe dan
Granoek schreef:Van al mijn personeel+jobstudenten zijn er 19 op vakantie de komende 2 weken of gewoon afgemeld want ‘ik ben jarig’ etc…
En zo blijven we nu met 4 over waar we normaal met 9 zijn. Maar zij is dus 1,5maand geleden in ziekenverlof gegaan (als je met ziekenverlof gaat, gaat je zwangerschapsverlof automatisch pas in 1 week voor bevalling en dan ben je na de bevalling langer vrij) door kwaaltjes. Maar ze kan blijkbaar wel naar concerten
M_D_H schreef:Ik app mijn man een boodschappenlijstje voor het avondeten, zodat hij onderweg naar huis even langs de supermarkt kan...
Maar hoe kan het toch dat het opvolgen van dat boodschappenlijstje zo ontzettend moeilijk is?
Er wordt altijd wel iets vergeten, bewust omgewisseld of bewust weggelaten![]()
Nu ook weer: Vanwege de warmte eten wij broodjes met salade, hoewel mijn man een voorkeur heeft voor rundvlees salade, toch aardappelsalade op het lijstje gezet, omdat ik rundvleessalade niet lust en wij de komende 2 dagen niet thuis eten en 2 salades halen dan onzin zou zijn want dan gaat het kapot...
Denk je dat de aardappelsalade mee naar huis is gekomen?
Nee tuurlijk niet, want zoals mijn man zegt: Die vind ik niet zo lekker als rundvlees salade, dus ik heb er voor gekozen die mee te nemen in plaats van de aardappelsalade...
Om vervolgens met grote ogen naar mij te kijken als ik hem vraag wat hij dan denkt dat ik nu ga eten?![]()
Soms...SOMS![]()
Neem dan gewoon beide mee als je je er niet in kan vinden...
LuckyLuna schreef:Granoek schreef:Van al mijn personeel+jobstudenten zijn er 19 op vakantie de komende 2 weken of gewoon afgemeld want ‘ik ben jarig’ etc…
En zo blijven we nu met 4 over waar we normaal met 9 zijn. Maar zij is dus 1,5maand geleden in ziekenverlof gegaan (als je met ziekenverlof gaat, gaat je zwangerschapsverlof automatisch pas in 1 week voor bevalling en dan ben je na de bevalling langer vrij) door kwaaltjes. Maar ze kan blijkbaar wel naar concerten
Toch bijzonder.. voor haar wel slim bekeken natuurlijk! Maar jammer dat ze dan wel dat soort dingen doet
M_D_H schreef:Precies en normaal doen we dan 2 bakken, maar omdat we nu een paar dagen niet thuis zijn, is dat zonde want dan komt het niet op en kunnen we het weg gooien!
En als je dan die salade zo graag wil, neem dan ook gewoon beide bakken mee...
Maar goed, ik heb mij nu de bolletjes toegeëigend en ik voel mij idd een heel stuk minder schuldig over het ijs
Hij zegt overigens dat hij helemaal niet wist dat ik de rundvleessalade niet lekker vind... Wat best bijzonder is, maar goed.
Optiwolk schreef:Mwah, mijn moeder denkt na ruim 10 jaar nog steeds dat ik gek ben op pasta en dat ik "gewoon" varkensvlees eet. Wrong.M_D_H schreef:Precies en normaal doen we dan 2 bakken, maar omdat we nu een paar dagen niet thuis zijn, is dat zonde want dan komt het niet op en kunnen we het weg gooien!
En als je dan die salade zo graag wil, neem dan ook gewoon beide bakken mee...
Maar goed, ik heb mij nu de bolletjes toegeëigend en ik voel mij idd een heel stuk minder schuldig over het ijs
Hij zegt overigens dat hij helemaal niet wist dat ik de rundvleessalade niet lekker vind... Wat best bijzonder is, maar goed.
Mijn manvriend weet na 9 jaar nog niet welke chocolade ik het liefste lust en beweert ook stellig dat ik het “de vorige keer” “anders” uitgelegd heb.
Mannenbreinen, het is toch iets speciaal.