Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 18:23

En ik zit hier met een man die van mening is dat hij het beter kan dan een schoonmaakster.

Wat ook zo is :')

Biks2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 18:35

Ailill schreef:
En ik zit hier met een man die van mening is dat hij het beter kan dan een schoonmaakster.

Als het niks wordt wil ik hem wel! Hahaha

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 18:45

Misschien is Biks wel een die-hard-poetser :D Maar met een enorme sloddervos zou het toch niet matchen denk ik. Dat zou enkel maar frustraties naar boven brengen volgens mij.

Ik heb ooit een date gehad en was even bij hem thuis geweest (was een huis aan het verbouwen dus was leuk om de werken te zien) maar mijn god... Hij had een kat en die kat dacht dat het hele huis een kattenbak was ofzo. Mijn kleren stonken gewoon naar de pis achteraf :r Het is dan ook maar bij 1 date gebleven :P
Want als het huis vies is, dan link ik dat in mijn hoofd direct ook aan een matige persoonlijke hygiene..

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 19:16

Gemiddeld genomen vind ik de meeste mannen wel vies ja. Ook qua lichamelijke hygiene. Of in het begin wel schoon maar dat verslapt na mate.

Lees:
- te snel en kort douchen
- geen zeep gebruiken
- geen deo gebruiken
- te weinig schone kleren
- bed niet verschonen
- poetsen in huis kennen ze niet
Gewoon weinig aandacht daarvoor.
En ongeschoren mannen op bepaalde plekken ieuwwww.

Benzz

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 19:26

Ik douche ook altijd kort hoor!Wel zo goed voor het milieu. En zeep gebruik ik niet, zit onder de rode vlekken van zeep. Dat vind ik nou niet iets wat niet hygienisch is. Ik ken overigens vrij weinig vieze mannen, maar dat zal aan mij liggen?

Biks2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 19:27

Zonnetje, dat bed niet verschonen is echt een ding!
Dat hoor je toch gewoon wekelijks te doen?

Ik date eens met een man die dat makkelijk een maand liet zitten

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 19:32

Ik moet weer checken waar mijn piemel is gebleven :=

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 19:35

Benzz schreef:
Ik douche ook altijd kort hoor!Wel zo goed voor het milieu. En zeep gebruik ik niet, zit onder de rode vlekken van zeep. Dat vind ik nou niet iets wat niet hygienisch is. Ik ken overigens vrij weinig vieze mannen, maar dat zal aan mij liggen?

Nou ik vind dat smerig!! Zeker als je vent een buiten hardwerkend beroep heeft waarbij ie vies wordt. Dan kan je niet in 30 seconden douchen en schoon zijn zonder zeep!! Om vervolgens witte handdoeken te vinden die gewoon nog zwart zijn geworden met afdrogen.

Moet je zelf weten….maar mij niet bellen! Mijn brein flipt daarop en dan kan ik al bijna niet naast iemand in bed liggen laat staan de rest!!!

Of als ie ‘s nachts thuiskomt en stiekem zonder te douchen in bed wil komen liggen wetende dat ik dat niet prettig vind.

Ik douche in de zomer 2x per dag! En als het nodig is 3x! Na het paardrijden, na de sportschool en altijd voor het slapen! En dan kan het inderdaad even inzepen en afspoelen zijn. Even die zweet(lucht) eraf spoelen.
Laatst bijgewerkt door Zonnetje81 op 20-02-23 19:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 19:37

30 seconden is wel heel kort. Ik douche meestal een minuut of 3 en als ik haar moet wassen enz 6 minuten. Zonder zeep kan wel heel goed, er zijn zat mensen die helemaal niet tegen zeep kunnen.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 19:39

Benzz schreef:
30 seconden is wel heel kort. Ik douche meestal een minuut of 3 en als ik haar moet wassen enz 6 minuten. Zonder zeep kan wel heel goed, er zijn zat mensen die helemaal niet tegen zeep kunnen.

In 3 minuten kan je ook niet jezelf wassen als je vies bent van je werk.

Die komt er bij mij niet. Hoef geen stink staaf of zweetoksel lucht!

Je kan je haren en oksels niet wassen zonder zeep, dat ruik je!! Dan koopt ie maar die speciale zeep.

Maar goed ik heb dit al meerdere keren meegemaakt en ga daarin geen consessies doen. Ze verwachten van alles en dat kan alleen met een schoon lijf!

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 19:41

Haren wassen doen we hier met shampoo en niet met zeep. Maar prima.....dat je mij ranzig vindt :+

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 19:42

Benzz schreef:
Haren wassen doen we hier met shampoo en niet met zeep. Maar prima.....dat je mij ranzig vindt :+

Je bent niet de enige die er zo over denkt maar ik heb daar een andere mening over.

Shampoo is ook een vorm van zeep alleen zeep voor je haren haha.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 20:03

Ik ben ook erg schoon op mijn huis. Daarom zou ik ook nooit meer willen samenwonen. Ik trek het echt niet als er iemand komt wonen die zooi maakt of het vies maakt. Hij houdt maar lekker zijn huis dan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 20:06

Biks2 schreef:
Zonnetje, dat bed niet verschonen is echt een ding!
Dat hoor je toch gewoon wekelijks te doen?

Ik date eens met een man die dat makkelijk een maand liet zitten

Haha roep dat niet te hard, kan me een topic herinneren hier op bokt :')

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 20:18

Biks2 schreef:
Ailill schreef:

Als het niks wordt wil ik hem wel! Hahaha
We gaan volgende maand samenwonen, vandaag het samenlevingscontract ondertekend :D

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 20:23

Een bed zou je eigenlijk maximaal 14 dagen niet moeten verschonen. Daarna wordt het echt vies volgens onderzoeken, maar tot 2 weken kan het. Ik doe het ook vaker hoor.

Je haren hoef je niet elke dag te wassen, 2 keer per week is genoeg, maar ik sta wel elke dag onder de douche, ongeveer 5 tot 6 minuten per keer. Mijn doos e.d. was ik wel elke dag, maar niet altijd met zeep.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 20:25

Als ik mn haren maar 2x pw was heb ik echt een vette kop.

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 20:39

Ik was mn haar maar 1x per week :o
Mensen zijn altijd verbaasd als ik dat zeg, want niemand die het ziet of ruikt :').

Als het vies is dan doe ik het eerder.
Heb gewoon geluk blijkbaar.
Las vandaag ook nog dat je met krullen vaak minder snel hoeft te wassen dan in verhouding met stijl haar.

En over de rest van de 'discussie',
ik denk dat het inderdaad belangrijk is dat je een beetje matcht op de intensiteit van opruimen en schoonmaken.
Anders krijg je daar wrijving over.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 20:44

Jullie gaan allemaal niet naar de sportschool, paardrijden met cap op, stallen mesten? Echt dan kan je niet denken in mijn ogen goh ik was mn haar wel over 3 dagen of een week!

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 20:47

In mijn geval, nee, ik rijd al jaren geen paard meer en sportschool is momenteel helaas ook geen optie.
Met paardrijden voorheen was een week wel minder haalbaar.
Met sportschool ging het vroeger prima.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 21:00

Ik waste het eerst ook om de dag maar dat ben ik af gaan bouwen naar 2x per week.
Ik probeer het wel zo te plannen dat ik het doe na paardrijden. Ik had het eigenlijk vandaag moeten wassen maar morgen weer een beetje droogshampoo en haar in een vlecht en niemand die het merkt. :Y) Dan na het rijden wassen, is het weer fris. :D

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 21:06

Ik was het zodra ik ga sporten. Soms ik dat 3x pw, soms denk ik na een week oja laat ik het maar wassen als ik niet ben gaan sporten :')

En ik heb gewoon stijl haar. Maar mijn haar word echt niet vet

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 21:35

germie schreef:
Een bed zou je eigenlijk maximaal 14 dagen niet moeten verschonen. Daarna wordt het echt vies volgens onderzoeken, maar tot 2 weken kan het. Ik doe het ook vaker hoor.

Je haren hoef je niet elke dag te wassen, 2 keer per week is genoeg, maar ik sta wel elke dag onder de douche, ongeveer 5 tot 6 minuten per keer. Mijn doos e.d. was ik wel elke dag, maar niet altijd met zeep.

Dat laatste wassen met zeep is heel slecht voor je zuurtegraad. Lauw water is voldoende.

Bed verschonen doe ik dan wel weer 2 x per week.Vind ik gewoon lekker.
Haren wassen 3 keer per week waarvan 1 x ook een masker. Na het rijden gewoon schoonspoelen met water. Ik douche dagelijks maar ivm gevoelige huid nooit met zeep. Kan ook maar beperkt aantal shampoos gebruiken, in de supermarkt niet te vinden.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 21:40

Bed verschonen elke week, haren wassen 1 keer in de week, ook na het sporten. Ik spoel het hoogstens uit, maar als ik m'n krullen elke dag moet wassen ben ik elke dag anderhalf uur kwijt.

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 21:47

Was dit niet het tindertopic? :')