Bambi1995 schreef:Kinderen die de wc niet doorspoelenen je dus het toilet in loopt en je daar een grote drol aantreft
en bedankt
bah
maar snap die ouders vooral ook niet.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Niobe schreef:Toen ik een jaar of 10 was, was ik een keer een buitenrit aan het maken, met mijn vader ernaast op de fiets. En ik kreeg ineens ontzettende buikpijn en moest naar de wc, dus mijn vader ergens aangebeld en die mensen waren zo vriendelijk dat ik daar naar de wc mocht.
Maar toen ik wilde doorspoelen, kon ik geen knopje of draadje vinden. Dus ik aan die mevrouw vragen en zij legde uit dat ik aan de buis moest schudden ofzo. Ik snapte het niet en het lukte niet, toen ging zij doorspoelen en ik schaamde me zo dood![]()
Sindsdien durf ik nergens anders meer #2
DuoPenotti schreef:@plop, zijn er volwassenen dan die dat doen??? iiiuuuuwww
Laurora schreef:Die keer dat mijn neefje tijdens een kerstdiner bij mn schoonouders naar de wc moest, en mijn zwager het grappig vond om een foto van zijn gedraaide drol naar ons door te sturen in de groepsapp, vóórdat we gingen eten
Iedereen heeft smakelijk gegeten, behalve ik en mn vriend.
Urbanus schreef:Heb je daar geen spijt van? Ik ben er ook uitgestapt nadat er ineens kinderen uit eerdere huwelijken in de app werden gegooid en ik ineens sympathiek moest reageren op (klein) kinderen die ik niet ken maar nu mis ik de drama ook.
Danique_G schreef:Vind de meeste stal whatsapp groepen ook behoorlijk veel drama bevatten hoor![]()
Belangrijke les, nooit uit sensationele groepen gaan!! Wel echt fiets goor trouwens die foto’s