[HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-22 14:27

Bambi1995 schreef:
Kinderen die de wc niet doorspoelen :n en je dus het toilet in loopt en je daar een grote drol aantreft : en bedankt -O-

bah

maar snap die ouders vooral ook niet.

Plop1997

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-22 14:38

Ik weet niet wat ik erger vind, een kind wat de wc niet doorspoelt of een volwassene die de wc niet doorspoelt...

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-22 14:44

Toen ik een jaar of 10 was, was ik een keer een buitenrit aan het maken, met mijn vader ernaast op de fiets. En ik kreeg ineens ontzettende buikpijn en moest naar de wc, dus mijn vader ergens aangebeld en die mensen waren zo vriendelijk dat ik daar naar de wc mocht.
Maar toen ik wilde doorspoelen, kon ik geen knopje of draadje vinden. Dus ik aan die mevrouw vragen en zij legde uit dat ik aan de buis moest schudden ofzo. Ik snapte het niet en het lukte niet, toen ging zij doorspoelen en ik schaamde me zo dood ;(
Sindsdien durf ik nergens anders meer #2

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-22 14:46

Niobe schreef:
Toen ik een jaar of 10 was, was ik een keer een buitenrit aan het maken, met mijn vader ernaast op de fiets. En ik kreeg ineens ontzettende buikpijn en moest naar de wc, dus mijn vader ergens aangebeld en die mensen waren zo vriendelijk dat ik daar naar de wc mocht.
Maar toen ik wilde doorspoelen, kon ik geen knopje of draadje vinden. Dus ik aan die mevrouw vragen en zij legde uit dat ik aan de buis moest schudden ofzo. Ik snapte het niet en het lukte niet, toen ging zij doorspoelen en ik schaamde me zo dood ;(
Sindsdien durf ik nergens anders meer #2

Ik heb prikkelbare darm syndroom dus ik heb geen keus. Als ik moet dan moet ik ;(

Gelukkig nog nooit op een buitenrit gehad. (Klopt snel af op hout)

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-22 14:48

Aan de buis trekken. :)
Beetje hetzelfde idee als het touwtje.

Maar jij hebt het netjes gevraagd, is niet leuk om te doen, maar wel gewoon netjes.

@plop, zijn er volwassenen dan die dat doen??? iiiuuuuwww

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-22 14:51

DuoPenotti schreef:
@plop, zijn er volwassenen dan die dat doen??? iiiuuuuwww

Helaas kom ik er vaak genoeg nog een tegen op openbare wc's. Kan ook zijn dat die terug is komen zwemmen natuurlijk maar vaak zat ook met hordes wc papier. Zelfde categorie als die mensen die denken dat ze tampons en maandverband op de grond achter kunnen laten. Gatverdamme. %)

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-22 14:56

Die keer dat mijn neefje tijdens een kerstdiner bij mn schoonouders naar de wc moest, en mijn zwager het grappig vond om een foto van zijn gedraaide drol naar ons door te sturen in de groepsapp, vóórdat we gingen eten :r
Iedereen heeft smakelijk gegeten, behalve ik en mn vriend.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-22 15:14

Ik heb laatst een briefje met een pen aan de deur van het toilet gehangen met de mededeling dat ze op het papiertje een handtekening kunnen zetten als ze zo nodig sporen willen achterlaten en willen laten zien dat ze naar het toilet zijn geweest. En of ze dan de 'handtekening' in de pot wel willen wegwerken met de daarvoor bestemde wc borstel...

Ik denk dat volwassenen vaak wel doortrekken, of het moet echt heel ingewikkelde toilet zijn. Maar ook sporen vind ik ranzig... doe dat lekker thuis, maar niet op een toilet waar anderen ook moeten zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-22 17:05

Volwassenen zijn gerust even goor op het toilet. Zolang het hun eigen pot niet is lijken sommige gewoon los te gaan. Ik wil dan geeneens weten hoe het er bij hen thuis aan toe gaat zelfs.

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-22 18:01

Bij mij op het werk was er ook iemand die het soms niet nodig vond om door te trekken of de sporen te wissen. Na een heleboel onderling geklaag heb ik een gedichtje opgehangen: “als je hebt gescheten, hoeft niemand dat te weten. Dus draai je om en haal de bostel door de kom!”
Is er kort erna door iemand afgehaald en heb het doodleuk weer opgehangen.
Ik weet niet of het gedichtje effect heeft gehad of dat het meer samenhing met het vertrek van een van de collega’s, maar sindsdien niet meer zo vies.
Maar vind het toch basis opvoeding om het toilet netjes achter te laten.

flooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-22 20:11

Laurora schreef:
Die keer dat mijn neefje tijdens een kerstdiner bij mn schoonouders naar de wc moest, en mijn zwager het grappig vond om een foto van zijn gedraaide drol naar ons door te sturen in de groepsapp, vóórdat we gingen eten :r
Iedereen heeft smakelijk gegeten, behalve ik en mn vriend.

Ik heb zelf kinderen maar gadverdamme, dan vergaat mij de eetlust ook wel hoor. -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-22 20:45

Ik was lekker naar huis gegaan.. of was even zelf naar de wc gegaan voor een eigen foto.. vind dat exemplaar dan ook maar normaal..

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-22 22:19

Ik ben uit de groepsapp van mijn schoonfamilie gestapt nadat schoonzus een foto deelde van de eerste drol in een potje en schoonmoeder met foto klaagde over een dood bokje langs de weg waarbij de pootjes onder het doek vandaan kwamen. Vond ze zo'n naar gezicht voor kinderen die er langs kwamen.
Dat op dezelfde ochtend heb ik mijn vriend lief gevraagd of ik uit de app mocht voordat ik onaardig zou doen O:) .

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-22 22:25

Heb je daar geen spijt van? Ik ben er ook uitgestapt nadat er ineens kinderen uit eerdere huwelijken in de app werden gegooid en ik ineens sympathiek moest reageren op (klein) kinderen die ik niet ken maar nu mis ik de drama ook.

flooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-22 22:42

Urbanus schreef:
Heb je daar geen spijt van? Ik ben er ook uitgestapt nadat er ineens kinderen uit eerdere huwelijken in de app werden gegooid en ik ineens sympathiek moest reageren op (klein) kinderen die ik niet ken maar nu mis ik de drama ook.

Heerlijk dit. Ik wil ook in deze app, waar kan ik me aanmelden?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-22 22:50

Afbeelding

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-22 12:48

Vind de meeste stal whatsapp groepen ook behoorlijk veel drama bevatten hoor :=

Belangrijke les, nooit uit sensationele groepen gaan!! Wel echt fiets goor trouwens die foto’s :n

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-22 13:03

Danique_G schreef:
Vind de meeste stal whatsapp groepen ook behoorlijk veel drama bevatten hoor :=

Belangrijke les, nooit uit sensationele groepen gaan!! Wel echt fiets goor trouwens die foto’s :n

Daarom vind ik onze stal zo uniek. Hier staan alleen maar verjaardagsmeldingen van de paarden en af en toe of iemand een keer kan voeren of een deken af wil doen ofzo. Nog nooit iets geks gezien :D

Toch wel vervelend dat veulen seizoen van maart tot augustus want nu wordt er heel veel getrakteerd en straks een hele periode niet en dan alleen op 1 januari weer. _O-

KarenQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-22 13:52

Tip: in whatapp heb ik het automatisch downloaden van foto's en filmpjes uitstaan. Meestal kan ik wel schatten of ik het interessant vind, zo niet, dan download ik hem gewoon niet. Wel het drama, niet de visuele ondersteuning.

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-22 19:18

KarenQ schreef:
Tip: in whatapp heb ik het automatisch downloaden van foto's en filmpjes uitstaan. Meestal kan ik wel schatten of ik het interessant vind, zo niet, dan download ik hem gewoon niet. Wel het drama, niet de visuele ondersteuning.

Goede tip!

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-22 19:34

Ik heb het automatische downloaden inderdaad direct daarna uitgeschakeld _O-

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-22 08:01

Ik heb gelukkig geen vrienden op WhatsApp met dit soort idioterie :=

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-22 08:13

Tancreda4 schreef:
Ik heb gelukkig geen vrienden op WhatsApp met dit soort idioterie :=

Zelfde, fjoe!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-22 09:16

Idem en het groepsgesprek op messenger heb ik mezelf al heel lang uit verwijderd. En schoonfamilie ook van FB gemikt. Geen nood aan die eindeloze plaatjes "fijne maandag" of "stralende donderdag" en eindeloze evenementen van schalgerfestivals die gedeeld werden.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-22 15:01

Man man man. Ben in een slot / burcht in Bad Bentheim. Super druk met allemaal rottige snert kinderen.

Ik hoor het gegil serieus door mijn oordopjes heen. Van die noise cancelling. Die ik moet in doen omdat ik aan mijn max zit qua geluid. En dan word ik zo overprikkeld dat ik niks meer kan opnemen qua informatie.

Had net echt de drang om me af te reageren op zo’n gillend monster.